Det där brukar vara vanligt. Jag tror inte du är ensam.
Man behöver inte reposta när jag försöker partytricka bort pinsamt uppsluppet okritiskt inlägg..
WELL.
Fan va jag tröttgarva åt detta... (den börjar efter 22 sek för den som har bråttom här i livet och det blir liksom inte roligare så en minut räcker. Nån måtta får det vara.)
Någon som vet hur priserna på bärbara datorer brukar se ut under mellandagsrean? Är sugen på att köpa en nu men man kanske kan spara in en del på att vänta.
Någon som vet hur priserna på bärbara datorer brukar se ut under mellandagsrean? Är sugen på att köpa en nu men man kanske kan spara in en del på att vänta.
Är sugen på en bärbar själv men har tänkt vänta och se vad dom går på under mellandagsrean. Surt som fan om man skulle köpa en nu och se att man skulle fått en bättre för x antal riksdaler mindre.
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson81
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Nejmen se på den! En fikadejt med ett trevligt kvinnligt sällskap sitter inte helt fel idag .
Jag håller tummarna att du får ligga idag.
Om du får det så får du tacka mig
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
LÖN! Fan vad skönt, det innebär ny dator och skärm = fallout 3 på maxres och 24" Sen är det väl bara att vänta på Diablo 3 också.
Julklappar inhandlade också btw, skönt att få det undan.