20 kg x 10
70 kg x 10
120 kg x 5
160 kg x 5
185 kg x 5
210 kg x 12
Knäböj:
20 kg x 10
70 kg x 10
110 kg x 5
150 kg x 10/10/10/10/10
-----------------
Mer hann jag tyvärr inte idag, och det kändes som om det inte behövdes mer heller!
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Hej, Mäster Mart|n! Skulle ödmjukast vilja ställa en fråga om ämnet där säkerligen ingen annan kan ge ett bättre svar!
Here we go; hur ofta skulle du råda någon som vill öka så fort som möjligt att träna grepp, om denne kör 2-3 no-sets och klarar dessa på en gripper, sen 2-3 set attempts på en tyngre gripper, och sen kör 3-4 set pinch?
Hej, Mäster Mart|n! Skulle ödmjukast vilja ställa en fråga om ämnet där säkerligen ingen annan kan ge ett bättre svar!
Here we go; hur ofta skulle du råda någon som vill öka så fort som möjligt att träna grepp, om denne kör 2-3 no-sets och klarar dessa på en gripper, sen 2-3 set attempts på en tyngre gripper, och sen kör 3-4 set pinch?
Vansinnigt bra markat också!
Goddagens bäste Rikard Jansson!
Jag skulle behöva ha lite mer information från dig innan jag kan dra något vettigt ur stjärten. Jag kan till att börja med säga att lite lättare motstånd kan du köra ganska hög volym med och även hög frekvens, men när du går över till riktigt hårda grippers och tung pinch så måste man dra ner på frekvensen och volymen rejält. Då det anstränger leder unt senor väldigt mycket.
Tack så mycket!
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Ah, okej Jag kör nästan alltid på grippers jag inte klarar stänga och failar typ 3-4 gånger, sen nästa gång verkar det gå lättare! Kanske bara är i början det är så?
Ah, okej Jag kör nästan alltid på grippers jag inte klarar stänga och failar typ 3-4 gånger, sen nästa gång verkar det gå lättare! Kanske bara är i början det är så?
Det verkar bara funka en viss tid för mig iaf. Jag föredrar att alternera en period singlar/negativa med en period av medeltunga grippers som jag kan göra reps på.
__________________ "Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.."- Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?"- Sammich
Jag vet iallafall att jag ska träna idag! Morgondagen kan jag inte svara på.
20 kg x 10/10
70 kg x 5/5
92,5 kg x 5
105 kg x 5
120 kg x 15
Smalbänk:
70 kg x 10
100 kg x 10/10/10/10/10
Latsdrag:
60 kg x 10/10
100 kg x 10/10/10/10/10/10
Grippers (samma antal reps med både vänster och höger):
GHP L1 x 20
GHP L3 x 10
GHP L5 x 5/5
CoC #3 x 4/4/4/4/3 (ungefär CCS vidd på alla reps)
Sedan blev det en väldans massa bloblyftande, gick många rundor med 35 pounds bloben, och lyckades även lyfta 50 pounds bloben några gånger med högern.
-----------------------
Trevligt pass idag! Riktigt kul att träna med mina blobs också.
Dom där bänkarna gör mig glad, du kan ju gubben om du bara vill
Gngnghgghghgh... ! Fan vad härligt, hur kändes gubbaxeln efter 15 repparn?
PS: vad är en blob?
__________________ "Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.."- Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?"- Sammich
Senast redigerad av Medusa den 2012-06-13 klockan 21:36.
Dom där bänkarna gör mig glad, du kan ju gubben om du bara vill
Gngnghgghghgh... ! Fan vad härligt, hur kändes gubbaxeln efter 15 repparn?
PS: vad är en blob?
Don't friggin go there!
Jodå axeln/bröstet känns helt okej! Det är bara det att högersidan fortfarande är svagare, men det känns som om det blir bättre och bättre hela tiden ändå.
Le blobs:
Jag tog med dom till X-Act idag. Roliga små järnklumpar. De kommer vara kvar på X-Act tills vidare.
om du finner ork i din stackars förtappade själ så träna imorgon med!
om du finner ork i din stackars förtappade själ så träna imorgon med!
Idag är det grillning som gäller!