davvan: Ojoj... jag är 30+ och tränat alllllllldeles för länge. Men det är kanske de senaste 2-3 åren som jag fått de resultat jag alltid varit ute efter. Behövde antagligen träna fel i massor med år för att hitta rätt. Kul att höra att du gillar det jag postar. Då kommer jag fortsätta.
Har du några före- och efterbilder under din långa träningsperiod? Vore kul att se hur din fysik har utvecklats, är det kanske mest visuellt och mindre styrka? Fortsätt posta!
Har du några före- och efterbilder under din långa träningsperiod? Vore kul att se hur din fysik har utvecklats, är det kanske mest visuellt och mindre styrka? Fortsätt posta!
Blev ben igår. Tog det lite lugnare i böjen eftersom jag har lite ont i ena knät. Men sen när det var igång så ökade jag i benpressen (gillar den!). Lade även till benspark på slutet och kommer fortsätta med det. Gillar inte att ha för många övningar men den känns bra. Nu ser benpassen ut så här:
Knäböj
Benpres
Bencurl
Benspark
Vader (ibland läggs vader på en separat dag)
Mage
Jäklar... känner av axlarna från igår. Det blev ett riktigt bra axelpass! Tyvärr kommer bröstpasset idag bli lite jobbigare när jag känner mig trött i axlarna. Får tänka på det nästa gång (axlar EFTER bröst!).
Vaknade dessutom i natt med sendrag i vaden. Får alltid så när jag kört vader hårt. Hemskt att vakna på det viset!
Och ikväll blir det REJÄL MIDDAG! Har bjudit över alla kompisar att titta på EM på projektorn samt grillning. Har ca 7 kilo (!!!) köttfärs som ska knådas till saftiga burgare.
Och ikväll blir det REJÄL MIDDAG! Har bjudit över alla kompisar att titta på EM på projektorn samt grillning. Har ca 7 kilo (!!!) köttfärs som ska knådas till saftiga burgare.
Sly's form när han var som hårdast
Låter som en mycket trevlig kväll! Taggar också matchen
Fan vilka schyssta matbilder du har. Den där bilden på Sly är min inspirationsbild också (särskilt nu när jag har färska vanlijbullar utanför kontoret och är otroligt hungrig...)
Måste säga att även du är en stor inspirationskälla för mig och min nyvunna/återfunna kärlek till träning.