pushpress
50x2
60x2 redan här kändes det segt :o
70x2
75x1
80x1
85x1
90x0
90x1 noice?! Trotsatt jag kände mig som en påse skit!
80x2
80x2
80x2
sittande hantelpress
31x8 pb typ
31x5
31x4 luls
hantellyft åt sidan
3 set
stångcurl
30x10
40x10
50x2
60x6
60x6
60x6 sista repen var inte snygg. Men jag kommer höja till 62,5 nästa pass och köra lite striktare.
hantelcurl
21 kg 3 set lite vila
underarmar
comments: Fick upp 90 på andra försöket iaf, trots att jag kände mig seg. hantelpressarna lämnar lite av önska i djupet, funderar på om jag ska sänka vikten och köra om från början med tokdjupa pressar.
Är inte 90pers eller har du pushpressat mer innan? Aldrig testat 90 men får väl göra det nu eftersom du klarat det :P haha. Vad har du för pers i militärpress?
Är inte 90pers eller har du pushpressat mer innan? Aldrig testat 90 men får väl göra det nu eftersom du klarat det :P haha. Vad har du för pers i militärpress?
Detta var en fin pushpress typ
Fått 90x2 över huvudet men det är med en liten nigning också, typ som lite mer stötaktigt.
Mäktigt pass. Bra bänk, stabila hantelpressar och sen bara dönar du till med jettebra böjjar. Du brukar ju ha rätt bra djup när du böjer, va det lika bra på 165 och 170 som du brukar ha eller va det något grunda? Kul när det går framåt och man inte har en massa känningar överallt, det är då styrketräning är som bäst!
Mäktigt pass. Bra bänk, stabila hantelpressar och sen bara dönar du till med jettebra böjjar. Du brukar ju ha rätt bra djup när du böjer, va det lika bra på 165 och 170 som du brukar ha eller va det något grunda? Kul när det går framåt och man inte har en massa känningar överallt, det är då styrketräning är som bäst!
Arå gick bra idag trots sliten. Känningar har jag
Kör alltid atg olympiska böjar. Ungefär som denna video