2010-10-23, 12:59
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Är bilen städad, doftgrannen inhängd, neonljusen på och hångel-cd bränd?
Fyfasiken vad underbart det låter, hoppas de går bra. Kör luuuugnt.
|
Ouch, bilen är faktiskt inte städad. Får slänga ut allt skit och torka bort dammet innan jag sticker.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-10-23, 13:00
|
|
Lyfter tunga pixlar
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
haha  Svår situation.Jag skulle nog ljuga och säga att hon ser söt ut.
|
Jag fick panik och sa något i stil med:
"Tja, du ser ju snäll ut..."
Sedan avslutade jag nog samtalet lite hastigt och sedan plocka bort och blockera, blockera, blockera....
|
|
|
2010-10-23, 13:06
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av PixelMiner
Sedan avslutade jag nog samtalet lite hastigt och sedan plocka bort och blockera, blockera, blockera....
|
Man vill ju inte såra nån men orka leka runt om man inte är intresserad.Du gjorde nog rätt även om hon fattar att du inte tyckte att hon var så snygg.Fat och andra sidan så finns det väl inget snyggt sätt att avsluta det på
|
|
|
2010-10-23, 14:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Det verkar dessutom finnas ett element av självförakt bland nätdejtare. Jag använde en dejt-applikation ett tag på facebook för typ ett år sen, och hälften av mailen jag fick lät i stil med "omg! du är ju för snögg för att hänga här!1" 
|
Det kanske är för att de ser sig som andrahands val. Fast jag tror nog att det kan vara så att tjejerna är mer åt det hållet. Har fått en hel del flirtar från killar som tycker sig vara vältränade som inte riktigt är det. Men det kanske är fel i min definition....
Citat:
Ursprungligen postat av Chaan
Spray Date har iaf lett till att folk med passande karriärer parat ihop sig.
|
Jaha, varför just spray date?
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe
Träffa folk på nätet är underbart. Gärna på ställen som inte har bilder tex spel osv... Jag har varit jävligt ful men anser mig se ok ut nu så har inge tproblem med att dom ska se mitt utseende men väääääldigt många i min ålder både tjejer o killar ser på utseendet direkt och det märker man väldigt fort på nätet. Frågar tjejen efter en bild efter 5min så vet man att det är antagligen det enda hon bryr sig om. Och ja man fortsätter ju bara snacka om man faktist har något gemensamt att snacka om vilket jag gillar har träffat flera tjejer som jag blivit rätt intresserade av genom nätet.
Med det sagt är det fan sjukt svårt o hitta någon som man har något gemensamt med. Jag är rätt nördig och så och det är inget jag tycker är dåligt jag gillar vad jag tycker om och om en tjej tycker de e töntigt så får hon väl tycka det då är hon inte intressant för mig. Men ja de e sjukt svårt o hitta tjejer som man faktist kan ha vettiga diskussioner med iaf i den åldern jag är i.
|
jag har nog svårt för inga bilder, dels för att det gör det hela mer verkligt och dels för att jag, ytligt kanske, vill veta att det finns en chans att man blir attraherad. Killen ifråga behöver inte vara supersnygg eller så, det ska bara vara något som är intressant. Är 31 så hehe vet inte om jag räknas till din ålder
Citat:
Jotack, det där känner man igen.
Satt och maila lite fram och tillbaka med en tjej på en nätdejtsajt. Efter några kvällar så började vi prata via MSN. Hon bad mig efter ett tag att skicka en mer högupplöst bild på mig själv. Bilderna på dejtingsajterna är ju ofta rätt små. Så jag skickar en typisk semesterbild och får tillbaka:
-"Du är ju skitsnygg"
Här börjar jag ana oråd, eftersom jag inte ser mig som någon hunk direkt. Så jag ber henne skicka en bild på sig. Vilket hon gör. När jag öppnar bilden så känner jag mest:
Och så frågar hon givetvis vad jag tycker om henne...  Vad fan säger man då???
|
Citat:
|
Jobbigt läge... men kan inte vara så svårt att "ljuga" via internet till flickstackarn???
|
|
|
2010-10-23, 14:46
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nelli
Jaha, varför just spray date?
|
När internet var yngre tog just Spray Date rollen att para ihop svenska karriärister.
|
|
|
2010-10-23, 14:47
|
|
Lyfter tunga pixlar
Reg.datum: Oct 2008
|
Sedan måste jag säga att de flesta på nätdejtingsajterna är ganska normala människor, även om det händer ibland att man får "flodhäst-mail" i stil med:
Citat:
"Hej, jag är en gravt överviktig frånskild 38-årig kvinna. Jag har tre barn med tre olika killar och har rökt gul Blend sedan jag var 11."
|
Ok.. Kanske något överdrivet, men läser man mellan raderna så...
|
|
|
2010-10-23, 14:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Chaan
När internet var yngre tog just Spray Date rollen att para ihop svenska karriärister.
|
aaah
Citat:
Sedan måste jag säga att de flesta på nätdejtingsajterna är ganska normala människor, även om det händer ibland att man får "flodhäst-mail" i stil med:
Ok.. Kanske något överdrivet, men läser man mellan raderna så...
|
oki! ja det finns ju iufs olika människor överallt!
|
|
|
2010-10-23, 14:57
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
aaah 
|
Och detta var synnerligen effektivt. Jag räknar med babyboom, helt ärligt, inte bara tack vare Spray Date såklart men tack vare att internet gör att fler snabbt i livet hittar en lämplig partner.
|
|
|
2010-10-23, 15:11
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
jag har nog svårt för inga bilder, dels för att det gör det hela mer verkligt och dels för att jag, ytligt kanske, vill veta att det finns en chans att man blir attraherad. Killen ifråga behöver inte vara supersnygg eller så, det ska bara vara något som är intressant. Är 31 så hehe vet inte om jag räknas till din ålder 
|
Menar inte att man inte ska bry sig om utseendet alls för man måste ju kunna bli attraherad av personen men jag tycker för många ser det som den viktigaste delen...
Om man sitter o snackar o gillar personen och sen så ser man en bild av personen o tycker den e asful ja då får man väl avsluta det där men om man ser att dom ser helt ok ut eller bra osv så kan man ju fortsätta men jag vet inte hur det är i din ålder men i min ålder så känner jag många iaf killar som är tillsammans med en tjej dom inte ens gillar bara pga att hon är snygg..
|
|
|
2010-10-23, 15:17
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe
Menar inte att man inte ska bry sig om utseendet alls för man måste ju kunna bli attraherad av personen men jag tycker för många ser det som den viktigaste delen...
Om man sitter o snackar o gillar personen och sen så ser man en bild av personen o tycker den e asful ja då får man väl avsluta det där men om man ser att dom ser helt ok ut eller bra osv så kan man ju fortsätta men jag vet inte hur det är i din ålder men i min ålder så känner jag många iaf killar som är tillsammans med en tjej dom inte ens gillar bara pga att hon är snygg..
|
Ja men precis!
Nej du vet ingen som är ihop med någon pga utseendet, de växer nog ur det. Du verkar iallfall ha en vettig attityd i frågan och sen vad andra gör är upp till dem
|
|
|
2010-10-23, 17:01
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Det kanske är för att de ser sig som andrahands val.
|
Ja, det är ju en väldigt attraktiv egenskap
Citat:
jag har nog svårt för inga bilder, dels för att det gör det hela mer verkligt och dels för att jag, ytligt kanske, vill veta att det finns en chans att man blir attraherad.
|
Jag ser ingen som helst ytlighet i att vilja veta hur en okänd person ser ut, som man ger mer än fem minuter av sin tid på nätet, om det har något att göra med dejting. Nånslags gallring måste man får göra, utan att folk börjar blåsa i jante-visslan. Klickar man med en person på nätet, och sen får se att han/hon ser ut som klockringaren i Notre Dame, så kommer det ändå inte att funka i ett datingscenario.
Det sagt, så visste jag att jag älskade King Grub på basen av vad han skrev, långt innan jag såg hans vackra ansikte. Men det är kärlek på ett helt annat plan.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
Senast redigerad av Slartibartfast den 2010-10-23 klockan 17:04.
|
|
|
2010-10-23, 20:30
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja, det är ju en väldigt attraktiv egenskap
Jag ser ingen som helst ytlighet i att vilja veta hur en okänd person ser ut, som man ger mer än fem minuter av sin tid på nätet, om det har något att göra med dejting. Nånslags gallring måste man får göra, utan att folk börjar blåsa i jante-visslan. Klickar man med en person på nätet, och sen får se att han/hon ser ut som klockringaren i Notre Dame, så kommer det ändå inte att funka i ett datingscenario.
Det sagt, så visste jag att jag älskade King Grub på basen av vad han skrev, långt innan jag såg hans vackra ansikte. Men det är kärlek på ett helt annat plan. 
|
 Mycket kloka ord!
Men Grub, den kärleken det förstår jag
|
|
|
2010-10-23, 20:33
|
|
stridis- avatartextmästare
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Det sagt, så visste jag att jag älskade King Grub på basen av vad han skrev, långt innan jag såg hans vackra ansikte.
|
Nä jag gallrade bort honom. Den frisyren var inte min kopp te tyvärr. Vi får nog bara vara vänner.
|
|
2010-10-23, 20:40
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
King Grub 4 LIFE!
|
|
|
2010-10-23, 20:42
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Finns det någon bra datingsida som inte kostar pengar alt. har en veckas prova-på-period?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:39.
|

|