2009-04-09, 22:51
|
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Snygg klänning Lellan, gillar färgen också!
|
|
|
2009-04-10, 06:34
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2008
|
epic winning på för å efter bilderna! Läcker form du har nu =)
|
|
|
2009-04-10, 07:32
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
OJ vilken skillnad mot för bilden där du försöker gömma dig i palmen, men fan vad grymt!!.. klänningbilden var ju perfa, riktigt trevlig utstyrsel och figuren är ju tipptopp nu! sommaren räddad?
|
|
|
2009-04-10, 08:08
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Måste vara all omega-3 som gört!
Btw, jag tror jag hittat en värdig utmanare till titeln om blekast på Kolo.
Förutom ovanstående babbel så måste jag säga att jag är mäkta imponerad!
|
|
|
2009-04-10, 16:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Och här syns nästan hur skräckslagen jag är inför all blottad hud..
|
Du behöver verkligen bli  det är ju läckert  Perfekt längd på en klänning. Den där vill jag också ha... fast det är klart, jag har inte ens i närheten av samma hylla att skapa sånna kurvor med  Men jag röstar för högre klackar!!!
|
|
|
2009-04-10, 18:51
|
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fearstrike
epic winning på för å efter bilderna! Läcker form du har nu =)
|
Riktigt dålig "före"bild iaf, skönt att det är över, för det var inte jag. Ändå - precis samma.. ja, men jag tänker göra mitt bästa för att inte må så dåligt igen iaf. Tack förresten!
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
OJ vilken skillnad mot för bilden där du försöker gömma dig i palmen, men fan vad grymt!!.. klänningbilden var ju perfa, riktigt trevlig utstyrsel och figuren är ju tipptopp nu! sommaren räddad? 
|
Jag har snäll kamera, snällt hallljus och ni äro snälla koloiter.. här finns ingen tipptopp figur - men tipp toppare än den var när den sög..
Grymt känns det iaf, tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
Måste vara all omega-3 som gört!
Btw, jag tror jag hittat en värdig utmanare till titeln om blekast på Kolo.
Förutom ovanstående babbel så måste jag säga att jag är mäkta imponerad!
|
Blekast är lätt att vara om man envisas med att gömma sig. Vi får se vilken nyans jag antar i sommar. Lite fusk blir det nog, bus.
Faktiskt, så inbillar jag mig att undvikande av sol + mumsa massa feta firrar och olja som hudlotion gjort att huden hängt med bättre än om jag varit solbränd fiskallergiker utan smörj. Fast bristningar har jag på magen, kom över en natt typ en vecka innan jag blev mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Du behöver verkligen bli  det är ju läckert  Perfekt längd på en klänning. Den där vill jag också ha... fast det är klart, jag har inte ens i närheten av samma hylla att skapa sånna kurvor med  Men jag röstar för högre klackar!!!
|
Behöver jag stryyyk va? Haha, nee.. fortsätt vara snäll mot mig istället. Min kompis sa att det var Halens, och mkt riktigt fanns klänningen kvar där så klart du ska köpa om du vill! Och jag har INGEN hylla, det är skärningen som luras så låt inte det hindra dig.
Högre klackar.. jojatackar! Tänkt tanken, men får se ner på så många då, gillar mer att se upp till folk.. Fast i vår/sommar svämmar ju butikerna över av läckra skyhöga..
Lång, längre, Lellan?
|
|
|
2009-04-10, 19:06
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Vaknade med halsont och magont (sista helt i sin ordning).
Inte tränat; lekparker + 8 km barnvagnspromenad har det dock blivit.
Maten:
Hemgjorda köttbullar 210 kcal, potatis o blomkål 78 k, tomatsås m olivolja vitlök 20 k,
Choklad 132 kcal, mjölk (i kaffet) 35 k,
Ägg 176 kcal, Ejderns kaviar 21 k, Lufttorkad skinka 53, Maaaasssor m the 10 k, honung 20 k,
Prinskorv 68 kcal, ägg 136 k, röd o svart stenbitsrom 11 k, gräddfil 28 k, sill 210k, hemlagade köttbullar 115, potatis 58 k, körsbärstomater 12 k,
Halstabletter 19 k (+påskmust light) =
1412 kcal.
Har just ätit sista resterna från påsklunchen (la på för mkt) så ska jag komplettera upp till 1500 k blir det sötmandlar. Så nöjd å belåten så!
Igår kompletterade jag iaf upp till 1500, mkt sötmandlar + lite osötad mörk choklad..
Måste hitta på ngt gott med den där lufttorkade skinkan, den var gaaalet god!
|
|
|
2009-04-11, 13:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Behöver jag stryyyk va? Haha, nee.. fortsätt vara snäll mot mig istället. Min kompis sa att det var Halens, och mkt riktigt fanns klänningen kvar där så klart du ska köpa om du vill! Och jag har INGEN hylla, det är skärningen som luras så låt inte det hindra dig.
Högre klackar.. jojatackar! Tänkt tanken, men får se ner på så många då, gillar mer att se upp till folk.. Fast i vår/sommar svämmar ju butikerna över av läckra skyhöga..
Lång, längre, Lellan?
|
Då ska jag kolla på det, för EN till klänning får alltid plats i garderoben!
Ja plattbröstad är du ju iaf inte
haha ja jag är ju 174 så i know vad du pratar om  tex så minskar urvalet på killar drastiskt över 185 cm  som iaf är min mimimigräns!
|
|
|
2009-04-11, 14:22
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Då ska jag kolla på det, för EN till klänning får alltid plats i garderoben!
Ja plattbröstad är du ju iaf inte
haha ja jag är ju 174 så i know vad du pratar om  tex så minskar urvalet på killar drastiskt över 185 cm  som iaf är min mimimigräns! 
|
Tycker jag absolut du ska, bra pris och skön kvalité trots priset.
Å jag är definitivt inte storbröstad iaf. Men.. de duger i krig!
Killar säger du.. Faktiskt, så har det varit poppis hos alla längder de gånger man väl vågar sig på högre höjder, även om det för en själv kan kännas lite skumt att "se ner" på folk..
Tycker höga klackar är jättefint, men man känner sig lätt som att man tar mer plats om man är lång och adderar klack än när medellånga/korta tjejer gör det. Rätt jobbigt också om man går ut ett gäng tjejer å man får en känsla av att samtalet pågår i brösthöjd..
Nu ska jag mumsa vidare på parmalindad avokado med tunt lager kesella och grovmalen svart-vit-grönpeppar... såååå gott!
|
|
|
2009-04-11, 21:07
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Ingen träning idag, men har gått en prommis på 2½ mil!  Riiiiktigt skönt, skärskilt när det började skymma (även om jag faktiskt joggade lite lätt i uppför och nerförsbackarna för att hålla värmen lite då). Tog sin lilla stund dock, så blev ingen bio el tavla.
Nu ska jag räkna ihop dagens mat: (väldigt god har den varit iaf!)
Keso 70 kcal, äpple 72 k, gröna oliver 39 k,
Lax 226 kcal, Broccolimix 80 k,
Ägg 190 kcal, äpple 70 k,
Mjölk i kaffe 60 k, chokladbit 70 k,
Lätt parmaskinka 38 k, avocado 167, kesella 19 k(+svartpeppar),
Hemlagad pizza; Tortilla 119 kcal, tomatsås m rostad vitlök + olivolja 85 k, lätt parmaskinka 38 k, röd paprika 9 k, rödlök 10 k, gratängost 153 k (vitlök, oregano, salt),
naturdiet chokladdryck 100 k=
1615 kcal! De va länge sen jag kom såpass högt, har varit urgott...
|
|
|
2009-04-11, 21:15
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Oj herrejävlar :O
2½ mIL!!!!!!!
|
|
|
2009-04-11, 21:32
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
Oj herrejävlar :O
2½ mIL!!!!!!!
|
Ja, inte opti men jag tänkte att jag går tills jag är på bättre humör och det tog visst ett tag..  Känns som om jag knatat runt hela stan, blev en stor cirkel på kartan när jag mätte upp på eniro. Var fint vid vattnet, men coolast var när jag i sällskap av schäfer och svalor rörde oss uppför en backe till tonerna (i mitt ena öra) av... aaah... nu kommer jag inte på låten! Irriterande.. varken låt el artist..
Ja, coolt hursomhelst.
|
|
|
2009-04-11, 21:42
|
|
|
Ge mig en igloo
|
|
|
|
2009-04-12, 00:13
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Kom på att det ju lär ha gått åt en del energi när jag gick (fast känner mig "fräsh" i benen än så länge iaf!) så har käkat lite kesella med bär, sötmandlar, lite choklad för totalt 250 kcal till = 1865 kcal, journalrekord tror jag?!
Förresten; när jag genade genom en skog stötte jag på detta.. vad är det?
|
|
|
2009-04-12, 06:25
|
|
|
Gubbe
Reg.datum: Feb 2007
|
Ser ut som en gammal värmepanna.
Ursprungligen postat av Pågasnöre efter dagis
Pappa, lejon har inga händer och får inga paket.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:07.
|

|