Citat:
Ursprungligen postat av Nordström
Jag har bara läst en bok "mystery method" (tror jag att den hette) och läst en del på forum och jag får inte direkt uppfattning att metoderna är utformade för att ragga i några högre samhällsklasser. T.ex. ska man klä sig som pajas, agera som en pajas, ta kontakt genom att ställa meningslösa frågor, trolleritricks etc, bara tanken att någon tänder på något dylikt är extremt avtändande.
Men det finns ju en del saker i det här som kan vara användbart i.o.f.
|
Mystery Method är en liten del av hela PUA-scenen. Bryter du ned det är dock inte så konstigt:
Öppna med en enkel fråsteställning:
"Pizza eller hamburgare? Allvarligt... vi har en tung debatt om det här borta. Jag säger burgare. Vad tycker du är bäst?"
"Pizza? Shiiiet, jag kunde svurit på att du var en burgar-tjej..."
Berätta nåt roligt:
"Kolla här, jag var bort mot toaletterna nyss och såg ett par dvärgar ha sex. Helt sjukt, som små kaniner som går på i 180!"
Våga stå ut:
"Vad? Den här dildon jag har i pannan? Jag förlorade ett vad med polarna. Du är den första som nämt den. Vet du vad det bästa är? Jag får det här att se bra ut."
Lek och utmana henne:
Tummbrottning!
Rid ut stormen av shit-tests.
Score.
Typ.
Klart som fan det "funkar". Sen kan det diskuteras om det är bästa metoden, men kan du köra det smooth så kommer du i varje fall vara intressantar än stiliga Direktörs Conny som mest är normal och intetsägande.