Kommentarer
Kände mig väldigt seg idag och dräkten satt som en påse, inget gick riktigt ihop som jag ville. Men får se det positiva, jag drog PB, vikten gick upp trots tämligen dåliga förhållanden och jag får lära mig att ta i!
gratulerar till perset slitage är något vi är två om, muskelvärken är på en skala 1-10 vid 9 just nu, där 10 är det jag kände när jag inflammerade mina bicepsfästen, fast i hela jävla ryggmuskulaturen
gratulerar till perset slitage är något vi är två om, muskelvärken är på en skala 1-10 vid 9 just nu, där 10 är det jag kände när jag inflammerade mina bicepsfästen, fast i hela jävla ryggmuskulaturen
Tackar! Ja slitage skulle jag inte säga, bara tom på energi. Men då kommer det ju bli desto lättare nästa pass
PB med den musiken????? På med ordentlig musik och dra 230+
Citat:
Ursprungligen postat av xodd
Från att inte förstå vad remissgivande läkare skrev till att sitta och anklaga större delen av Sveriges läkare för att vara okunniga inom loppet av 48 timmar måste vara någon form av rekord i utveckling.