dagens maskin
En trevlig stund på F&S Ekeby med Eddie Vedder.
Försökte ta det lugnt så att jag förhoppningsvis kommer ta pebe under morgondagen. Bra rörlighet och benen kändes explosiva. Kom dock inte ner i spagat
dagens maskin
En trevlig stund på F&S Ekeby med Eddie Vedder.
Försökte ta det lugnt så att jag förhoppningsvis kommer ta pebe under morgondagen. Bra rörlighet och benen kändes explosiva. Kom dock inte ner i spagat
Lycka till som sagt! Kul att träffas och kul att köra på samma vikter. Senaste passet körde jag bänk med Loke som rehabar axeln och nu böj med dig som laddar inför PB. Bra strategi för att höja självförtroendet.
Inge pebe idag
Kom upp en liten bit sen tog kraften slut, för en gångs skull var det inte framfall som var problemet. Får se om jag orkar lägga upp böjen :/ Postat via en mobil enhet
Tack, ja äntligen få spänna magen max utan att riskera att få ont. Störst skillnad blir om jag skulle gå ner i vikt, nu har jag iaf varit skyddad av ett lager späck. Postat via en mobil enhet
Japp, sitter hemma och tröstäter chips Känns det inte mer än så här så kommer övriga övningar fungera utan problem, alltid något. Postat via en mobil enhet