Tyckte Deadpool var riktigt bra. Sista tjugo kanske inte går till historien som något minnesvärt direkt, men överlag var den sjukt underhållande! 7,5/10!
Deadpool var sjukt bra enligt mig. Behövde verkligen en sån här superhjälte-film. Enda minuset för mig var att de inte fick till humorn ordentligt. Den var smårolig hela tiden men jag fick aldrig skratta rakt ut.
Film om Mozart som jag länge har varit sugen på att se p.g.a. bra betyg på IMDB. Sammanfattningsvis så kan man säga att den handlar om Mozarts liv och Antonio Salieros missunnsamhet gentemot denne. Det här var inte riktigt min typ av film även om jag såg storheten i den. Fascinerande livsöden. Lite för tråkig bara. Får ju utgå efter vad jag faktiskt tyckte om den och inte hur välgjord den var som film.
Film om Mozart som jag länge har varit sugen på att se p.g.a. bra betyg på IMDB. Sammanfattningsvis så kan man säga att den handlar om Mozarts liv och Antonio Salieros missunnsamhet gentemot denne. Det här var inte riktigt min typ av film även om jag såg storheten i den. Fascinerande livsöden. Lite för tråkig bara. Får ju utgå efter vad jag faktiskt tyckte om den och inte hur välgjord den var som film.
6,5/10
Den filmen svarade på var ett intro till en låt kom från i alla fall! Det är nummer tre jag stött på. Cool Hand Luke/Civil War (GnR), Dracula/Burnt Offerings (Iced Earth)
Sedan tyckte jag att den var bra också.
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Ujujuj Gervais, vad sysslar du med? Trist och förutsägbar, inte rolig och använder skämt man hört i hans stand up för 10 år sen. Riktigt ojämn och vissa scener vara bara setups till högst mediokra punchlines. Han behöver nån att skriva med och merchant bör göra en återkomst för nästa experiment. Det senaste han gjorde som jag verkligen gillade var för fasen Extras! Ordentligt besviken.