Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin
Kloka ord, även om man blir förbannad att måsta leka runt så mycket bara för att man vill ha mus. Krogen är dessutom en tråkig plats att ragga på.
|
Det är skitkul, men det gäller att veta hur man gör.
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin
Javisst, jag är aldrig påflugen och är alltid trevlig. Kanske man måste bjuda mer på sig själv vad det nu egentligen betyder
|
Mjo men jag ska inte ljuga för dig..
Snygga tjejer kräver en viss taktik då det är mycket konkurrens. Snygga tjejer är ofta osäkra eftersom dom alltid har fått saker serverat.. Då får man spela på deras svagheter, smått fult men det funkar.
Något jag har kört under mina år som jägare (och som funkar otroligt bra) är följande:
Leta upp det ''snygga gänget'' (gärna vid ett bord).
Gå dit och sätt dig och kolla inte ens på dom.
Sätt dig och ha ett rätt dominant kroppsspråk.
Dom kommer kolla på dig som om du är dum i huvudet.
Snegla lite på dom, typ ''Vilka fan är ni?'' ta sen upp mobilen och fejka att du gör något viktigt.
Dom kommer inte fatta vad som händer så dom kommer fråga vad du håller på med.
Svara lite kaxigt ''smsar'' eller något liknande, låt dom veta att du inte är där för deras skull.
Eftersom dom är snygga och vana att alla killar är ute efter dom så kommer dom bli bajsnödiga eftersom du inte lägger märke till dom.
Nu kommer du få mer uppmärksamhet, det går oftast 2 olika vägar.
Antingen så kommer dom bli intresserade; ''Woah.. Vem är det här?

'' eller så blir dom sura och vill kaxiga vidare, om dom blir sura, håll masken. 9/10 så kommer det funka i slutändan.
Viktigt att poängtera: Fler tjejer vid bordet och mer ''danger'' ökar chanserna. Det handlar om att sticka ut, göra saker ingen gör.. Jag menar, vem i helvete går fram till 4 snyggingar och ignorerar dom? Väldigt få.
Att få kvinnor i sängen handlar om att trycka på rätt knappar. Det är en myt att man måste vara snygg. Jag är en 6/10 som bäst. Det som gör mig så framgångsrik är att jag vet hur man pushar på. Jag har legat med riktigt snygga tjejer,
långt utanför min liga för att jag har tryckt på rätt knappar. Det tar dock år av träning precis som med allt annat.