Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-05-12, 01:09   #31861
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Sant. Samtidigt så behöver ju inte vänner vara långa direkt, men kom igen.. hittar man verkligen kompiisar på hp? Tveksam.

Det är både ytlighet och ergonomi. Jag får nackproblem och dålig hållning, samt bärpirret blir inte lika kraftigt. Har inga ambitioner att attrahera alla, men iom att jag i övrigt (förutom just längdaspekten) faktiskt inte är särskilt ytlig så vore det lite synd att ge intryck av att vara superfokad på ytan.
Det lär vara sällsynt att hitta kompisar på HP, så exkludera på bara.

Äh, som man av utomordentligt perfekt längd måste jag retas med dig.

Sluta tjurskita och sträck på dig kvinna! Det gör dig bara mer attraktiv, oavsett om du får vrida huvudet upp eller ner.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 01:17   #31862
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Det är inte utan att man undrar om det där slutar som ännu en såndär Lellan-grej som sedan visade sig vara felaktig

Hur lång är du egentligen amazon?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 08:10   #31863
mycketbrännvin
Registered User

Reg.datum: Nov 2011
Hur raggar man brudar på krogen? prövade på dansgolvet, tror att 5-6 st gick iväg, en skuffade bort och en lät mig faktiskt bjuda på en dricka. Nåt allvarligt frl måste man göra då samma människor sen genast hittar nån annan Kan ju förståss ha med utseendet att göra eller dom där 3 promillena
mycketbrännvin är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 08:40   #31864
d1anny2
Registered User

d1anny2s avatar

Reg.datum: Feb 2013
Bara för att två mänskor gör samma sak, betyder det inte att dom gör samma sak.

De sade någon en gång. Och det är förstås utförandet som är avgörande. När själva raggningen lyser igenom alltför tydligt blir det ett vulgärt skådespel. Jag tror att det är ett resultat av att vederbörande (som förstås också varit jag) fokuserar för mkt på slutresultatet. Man vill ligga, kyssas, bli avsugen, slickad etc etc. Allt som oftast är de en process som leder fram till önskade mål. Men alla måste (bör) ha kul på vägen och inte alltför tydligt känna sig som ett objekt.

Med ett leende och en tillbakalutad inställning kan man faktiskt säga nästan vad som helst och i slutändan uppnå vad det nu är man vill. Och utseendet har faktiskt inte så mkt att säga, förutsatt att man har något att säga. Eller kan dansa.

En vän till mig (mkt kort och genomsnittligt stilig) berätta om en episod på en flygplats i Peking. Han sa något lustigt på engelska till en asiatisk kvinna framför honom. Hon förstod inte ett ord, inte han av henne heller. Men tydligen kommunicerade dom en god stund på flygplatsen, drack lite i stan ~ och hamnade sen på ett hotellrum. Ofattbart tyckte jag först. Men insåg att för någon som fått "idag har jag köpt nya glas" att fungera som raggningsreplik är allt möjligt.

Dvs. Tro på dig själv men glöm inte att se personen i andra ändan. Hon/han är ofta sugen på detsamma om pälsen strukits medhårs.
d1anny2 är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 08:44   #31865
Carnes
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Hur raggar man brudar på krogen? prövade på dansgolvet, tror att 5-6 st gick iväg, en skuffade bort och en lät mig faktiskt bjuda på en dricka. Nåt allvarligt frl måste man göra då samma människor sen genast hittar nån annan Kan ju förståss ha med utseendet att göra eller dom där 3 promillena

För att göra ett otroligt komplext lätt: Behandla kvinnor som medmänniskor, inte sexobjekt. Var trevlig, ha vänligt kroppsspråk och le för guds skull.
Carnes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 08:44   #31866
mycketbrännvin
Registered User

Kloka ord, även om man blir förbannad att måsta leka runt så mycket bara för att man vill ha mus. Krogen är dessutom en tråkig plats att ragga på.
Gammal 2013-05-12, 08:46   #31867
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Carnes Visa inlägg
För att göra ett otroligt komplext lätt: Behandla kvinnor som medmänniskor, inte sexobjekt. Var trevlig, ha vänligt kroppsspråk och le för guds skull.
Javisst, jag är aldrig påflugen och är alltid trevlig. Kanske man måste bjuda mer på sig själv vad det nu egentligen betyder
Gammal 2013-05-12, 09:10   #31868
Carnes
Banned User

Citat:
Kloka ord, även om man blir förbannad att måsta leka runt så mycket bara för att man vill ha mus. Krogen är dessutom en tråkig plats att ragga på.
Det är skitkul, men det gäller att veta hur man gör.
Citat:
Javisst, jag är aldrig påflugen och är alltid trevlig. Kanske man måste bjuda mer på sig själv vad det nu egentligen betyder
Mjo men jag ska inte ljuga för dig.. Snygga tjejer kräver en viss taktik då det är mycket konkurrens. Snygga tjejer är ofta osäkra eftersom dom alltid har fått saker serverat.. Då får man spela på deras svagheter, smått fult men det funkar.

Något jag har kört under mina år som jägare (och som funkar otroligt bra) är följande:
Leta upp det ''snygga gänget'' (gärna vid ett bord).
Gå dit och sätt dig och kolla inte ens på dom.
Sätt dig och ha ett rätt dominant kroppsspråk.
Dom kommer kolla på dig som om du är dum i huvudet.
Snegla lite på dom, typ ''Vilka fan är ni?'' ta sen upp mobilen och fejka att du gör något viktigt.
Dom kommer inte fatta vad som händer så dom kommer fråga vad du håller på med.
Svara lite kaxigt ''smsar'' eller något liknande, låt dom veta att du inte är där för deras skull.
Eftersom dom är snygga och vana att alla killar är ute efter dom så kommer dom bli bajsnödiga eftersom du inte lägger märke till dom.
Nu kommer du få mer uppmärksamhet, det går oftast 2 olika vägar.

Antingen så kommer dom bli intresserade; ''Woah.. Vem är det här? '' eller så blir dom sura och vill kaxiga vidare, om dom blir sura, håll masken. 9/10 så kommer det funka i slutändan.
Viktigt att poängtera: Fler tjejer vid bordet och mer ''danger'' ökar chanserna. Det handlar om att sticka ut, göra saker ingen gör.. Jag menar, vem i helvete går fram till 4 snyggingar och ignorerar dom? Väldigt få.

Att få kvinnor i sängen handlar om att trycka på rätt knappar. Det är en myt att man måste vara snygg. Jag är en 6/10 som bäst. Det som gör mig så framgångsrik är att jag vet hur man pushar på. Jag har legat med riktigt snygga tjejer, långt utanför min liga för att jag har tryckt på rätt knappar. Det tar dock år av träning precis som med allt annat.
Gammal 2013-05-12, 09:23   #31869
mycketbrännvin
Registered User

Bra tips!
Gammal 2013-05-12, 09:25   #31870
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Det är inte utan att man undrar om det där slutar som ännu en såndär Lellan-grej som sedan visade sig vara felaktig

Hur lång är du egentligen amazon?
Jag är 177 cm, backflipparn var 193. Tyckte nästan han var lite kort även om 192 brukar vara den magiska gränsen. Och det går säkert att fatta tycke för någon kortare även om min historik inte är sådan. Men oddsen att jag ska trivas fysiskt ökar ju då iaf.

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 09:27   #31871
Carnes
Banned User

Citat:
Bra tips!
Lycka till bromosexual.
Gammal 2013-05-12, 09:33   #31872
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Det lär vara sällsynt att hitta kompisar på HP, så exkludera på bara.

Äh, som man av utomordentligt perfekt längd måste jag retas med dig.

Sluta tjurskita och sträck på dig kvinna! Det gör dig bara mer attraktiv, oavsett om du får vrida huvudet upp eller ner.
Min PT (lika lång som mig) har tummenuppat att jag faktiskt gör det numer, sträcker på mig o tar plats. Men det ÄR ergonomiskt skönare att se upp till någon än ner. Låter fånigt värre, ÄR fånigt värre - men vissa fånigheter vill jag unna mig.

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2013-05-12, 09:49   #31873
anton2000
Registered User

anton2000s avatar

Reg.datum: Apr 2010
Jag försöker också att bli bra på krograggning. Att gå på dejter från internet har jag inte problem med och går oftast bra. Men på krogen har jag kass game. Så tänkte ändra på det

Ett tips är att kolla in boken "Magic bullets". Skriven av Savoy och finns på den där omtalade piratsidan om man är lite rebelliskt lagd.
Men basically står det att tjejen inte ska tro att man raggar, man ska inte visa intresse förrens man skapat attraktion själv. Lite lurigt. Men står mycket intressant där.
Sen så gäller det såklart att nöta, nöta, nöta.
Nissen som skrivit boken och andra framgångsrika tjejtjusare har ju gått fram till tusentals och åter tusentals brudar. Så det bästa är ju att lyssna på framgångsrika snubbar och inte uppfinna hjulet på nytt

Edit, inb4 "var dig själv". Hehe.
Gammal 2013-05-12, 09:59   #31874
mycketbrännvin
Registered User

Att gå på en date är lätttare men känner personen lite och båda är nyktra osv
Gammal 2013-05-12, 10:01   #31875
Carnes
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av anton2000 Visa inlägg
Men basically står det att tjejen inte ska tro att man raggar, man ska inte visa intresse förrens man skapat attraktion själv. Lite lurigt. Men står mycket intressant där.
.
Typ det äldsta tricket i boken, något jag alltid har grundat mina ''moves'' i. Allt handlar om att trycka på rätt knappar som sagt.
Samma gäller ju tjejer, rätt modbjudande när tjejer glider fram och stöter överdrivet uppenbart. Men samtidigt har jag blivit kirgsskadad av min erfarenhet.

Senast redigerad av Carnes den 2013-05-12 klockan 10:03.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.