Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Nej hon tog ett benpass istället, helt rätt val imo 
|
Jo,jobbade dygnspass, somnade, fick stressa till benpass innan stängning och då var klockan 18 - och jag sms:ade trots allt och frågade om ok. En förvirrad svettig Lellan hade annars åkt till Bålsta, sådeså..
Citat:
Ja man har den situationen som man har, helt klart. Men i just fallet som t.ex. HP så får damerna, i förhållande till herrarna, väldigt mycket "gratis".
|
Och? Du har väldigt mycket fokus på det, väldigt lite fokus på vad du själv ska göra för dig själv i ditt liv känns det som.
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Tjejer verkar inte förstå det där, men det verkar inte heller vara något som går att ändra på. (Tolkia: Jo, jag kan uttrycka mig om tjejer i allmänhet fastän det finns minst en tjej som inte uppfyller föregående påstående.)
|
Citat:
Det är som om de inte fattar skillnaderna.
|
På vilket sätt gör det skillnad för dig hur många tjejer som fokuserar på skillnaderna? Ska tjejer börja "mercy-ragga" för att skapa någon slags rättviseaspekt?
Poängen är väl att oavsett vem som uppmärksammar skillnaderna så är det väl ingen skillnad som försvinner iom att den uppmärksammas? Man kan liksom sitta å glo på den och tycka vad man vill om den.. men vad vinner någon på det? Man får rätt i sak på the internetz? Eller fler tjejer.. näh.
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Jag går in på HP ibland när jag känner att jag börjar uppskatta min relation dåligt.
|
På vilket sätt hjälper det..?
Imorrn ska jag äta glass med backflipparn. Något säger mig att det här "lärakännandet" kommer ta 5 år i min takt, kanske ska föreslå en dygnsdejt om det här känns bra, eller nåt annat tips på att speeda upp processen? Typ göra nåt tråkigt el jobbigt ihop, då brukar man snabbt veta om man trivs med människa el ej tycker jag.
All dejting går ju ofta ut på att göra trevligheter, då kan det ju vara lite svårt om det är trevligheterna el personen som får en att trivas.. tycker jag.
Tips på tråkiga el jobbiga dejter?