Den cykeln är bättre än en med motor. Fixed Gear ger "draghjälp".
Jag antar att jag får bygga upp konditionen sakta men säkert på gymet och sedan ta det lugnt i uppförsbackarna. Och ge fan i å cyckla när pollenhalterna är höga.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
Finns även kit man kan köpa för att göra egen cykel eldriven. Nackdelen är att de ändå inte är billigare än biltemas alternativ. Vore själv lite sugen för man kan få cykeln att gå hårdare även om den isåfall inte är helt laglig.
Förra veckan när jag åt lunch med Donald Trump nämnde ha att ha skulle ta det lugnt hela veckan, Putin nämnde även han att det inte var något att oroa sig för. Jesus sa inte mycket, men Elvis hälsade till alla sin fans.
Jag har svårt att tro på det här. Finns det fortfarande folk som lyssnar på Elvis?
När man är sjuk och har hosta, varför i helvete ska man hosta så mycket när man ska sova? Igår och i förrigår var det t.ex. lugnt hela kvällen men efter en kvart i sängen så börjar jag hosta tills bröstkorgen vänder sig ut och in, och det pågår i flera timmar.
Jag har funderat lite på det där med ätbara insekter, det finns inte så många i Sverige, men vad är det som gör andra insekter oätliga?
De kan vara giftiga, bära på parasiter eller ha någon försvarsmekanism som gör dem mindre lämpliga som föda. Gifterna borde dock mestadels vara negativt ur smaksynpunkt för människor, men kanske inte är nyttigt att käka under längre perioder.
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
När man är sjuk och har hosta, varför i helvete ska man hosta så mycket när man ska sova? Igår och i förrigår var det t.ex. lugnt hela kvällen men efter en kvart i sängen så börjar jag hosta tills bröstkorgen vänder sig ut och in, och det pågår i flera timmar.
När du ligger ner så kanske slemmet lossnar så att det irriterar mer?
Typ som när man är täppt i en näsborre, ligger ner på sidan och så vips är den andra näsborren täppt istället.
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
Senast redigerad av Bob90 den 2017-03-28 klockan 09:19.
När du ligger ner så kanske slemmet lossnar så att det irriterar mer?
Typ som när man är täppt i en näsborre, ligger ner på sidan och så vips är den andra näsborren täppt istället.
Ingen aning, gick från liggandes i soffan till liggandes i sängen
Exakt samma här vid mina två senaste sjukdomar. Så JÄVLA störigt. Sov en hel vecka på soffan för att inte störa sambon nattetid, och med "sov" menar jag slumrade till mellan hostattackerna i nån timme totalt.
Höjde ni huvudändan eller tog en extra kudde? Brukar hjälpa
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.