2013-04-13, 09:46
|
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Nej läs vad jag skrev. Jag skrev att jag trodde att det var små detaljer och inte katastrof i sig.
Jag har ingen anledning att ljuga och gör det inte heller.
|
Det var inte katastrof i sig. Men de där detaljerna, gör ju att DU inte står för dig själv, utan det laddas en massa in i det som är du som du nog inte vill ska laddas in.. eller? Det är mer så jag tänker.
|
|
|
2013-04-13, 09:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Men jag vet ju inte hur eller vad jag ska skriva Lellan. Jag sitter med en tom profil nu och försöker fylla i den men vet inte hur jag ska börja eller vart jag kommer hamna.
|
|
|
2013-04-13, 09:48
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Varför gör ni inte såhär: WF och lellan träffas över en fika och promenad och umgås några timmar.
Då har Lellan fått en bild av WF, sedan tar Lellan (snäll och välformulerad som hon är) och helt enkelt skriver WFs happypancake-presentation åt honom.
Alla vinner på det WF får säkerligen dejta lite, och Lellan får genom att skriva åt WF chansen att se vad hon själv söker hos en man.
|
|
|
2013-04-13, 09:55
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Varför gör ni inte såhär: WF och lellan träffas över en fika och promenad och umgås några timmar.
Då har Lellan fått en bild av WF, sedan tar Lellan (snäll och välformulerad som hon är) och helt enkelt skriver WFs happypancake-presentation åt honom.
Alla vinner på det WF får säkerligen dejta lite, och Lellan får genom att skriva åt WF chansen att se vad hon själv söker hos en man.
|
Du har med ditt trollande lyckats ta sönder många trådar, hoppas du inte lyckas med det här också.
|
|
|
2013-04-13, 10:02
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
White: Kan du inte posta din gamla presentation som lellan gav dig feedback på så kan vi andra skriva om den till något vi tror skulle fungera?
Dessutom - förvänta dig inte att tjejer ska skriva på löpande band. Gör det själv och bry dig inte om om det är orättvist eller w/e.
Liksom
|
|
|
2013-04-13, 10:04
|
|
|
Registered User
|
Varför skulle inte tjejerna skriva till en person de tycker verkar intressant?
|
|
|
2013-04-13, 10:04
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Men jag vet ju inte hur eller vad jag ska skriva Lellan. Jag sitter med en tom profil nu och försöker fylla i den men vet inte hur jag ska börja eller vart jag kommer hamna.
|
Eller så hade du ju kunnat testa tipsen, hade ju ett förslag som var precis som det du skrev fast utan det där runtikring som drog ner?  Samtidigt så kanske det inte känns bra, respekterar det.
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
|
Jag tog mig faktiskt (i mailet jag citerade ovan) friheten att formulera en presentation enbart utifrån mitt intryck av wf från kolo.
Och han vill inte ses, har tappat räkningen hur många ggr jag frågat.
Citat:
Du har med ditt trollande lyckats ta sönder många trådar, hoppas du inte lyckas med det här också.
|
Säg hellre att det inte låter som något för dig, nemas problemas. Jag har själv tackat nej till att träffa koloiter, man behöver inte förklara el försvara det, helt ok.
|
|
|
2013-04-13, 10:06
|
|
|
Registered User
|
Jag har principiellt inget mot det men jag är inte van vid att gå på dejts öht och nu blir det läskigt när du redan har dissat ner mig så mycket.
Tror inte det skulle kännas bra att bli dissad ännu mer av en sån fin person som du så vågar nog inte ta risken.
|
|
|
2013-04-13, 10:14
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
|
Jag har skrivit att jag söker kompisar och att bara folk med jacuzzi får skriva (typ), och jag får helt sjukt många mail.
|
|
|
2013-04-13, 10:14
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
|
Det var (faktiskt!) inget trollande utan ett förslag. Men jaja, puss på dig med.
|
|
|
2013-04-13, 10:15
|
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Jag har principiellt inget mot det men jag är inte van vid att gå på dejts öht och nu blir det läskigt när du redan har dissat ner mig så mycket.
Tror inte det skulle kännas bra att bli dissad ännu mer av en sån fin person som du så vågar nog inte ta risken.
|
Jag dissar inte DIG, jag dissar ditt sätt att ständigt nedvärdera dig själv och övervärdera andra.
"En sån fin person", vet du - känner mig allt annat än det när jag håller på och krånglar med dig nu tex. Har ju tom skrämt upp dig, du tror att jag skulle komma och klaga på dig. Sån är jag inte. Vi är väl en hyfsat bunt människor allihop, gör så gott vi kan.
Dessutom så är jag inte heller van vid att gå på dejts öht, så vi tar väl en promenad eller fika som folk.
|
|
|
2013-04-13, 10:15
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Jag har skrivit att jag söker kompisar och att bara folk med jacuzzi får skriva (typ), och jag får helt sjukt många mail.
|
Not sure if serious :P
|
|
|
2013-04-13, 10:16
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
Varför skulle inte tjejerna skriva till en person de tycker verkar intressant?
|
Det finns massa andra intressanta personer som redan har skrivit till henne, hon har bråttom men gör det kanske senare, hon orkar inte just nu, hon vill att du ska skriva till henne, hon tycker att du verkar intressant men drömmer bara lite om dig och kollar sedan vidare på andra personer, hon har bråttom till spinningen, [tusen fler anledningar]. Varför skriver inte du till personer du tycker verkar intressanta? När jag var medlem på HP så blev det mest så att jag surfade runt och kollade på folk men hade sällan ork/tid att skriva något, även om de verkade intressanta
|
|
|
2013-04-13, 10:18
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Jag dissar inte DIG, jag dissar ditt sätt att ständigt nedvärdera dig själv och övervärdera andra.
"En sån fin person", vet du - känner mig allt annat än det när jag håller på och krånglar med dig nu tex. Har ju tom skrämt upp dig, du tror att jag skulle komma och klaga på dig. Sån är jag inte. Vi är väl en hyfsat bunt människor allihop, gör så gott vi kan.
Dessutom så är jag inte heller van vid att gå på dejts öht, så vi tar väl en promenad eller fika som folk.
|
Kram på dig Lellan. Du är fin. Det är inte du som "dissar ner mig". Det är jag som inte klarar av kritiken atm.
|
|
|
2013-04-13, 10:38
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trouble
Det finns massa andra intressanta personer som redan har skrivit till henne, hon har bråttom men gör det kanske senare, hon orkar inte just nu, hon vill att du ska skriva till henne, hon tycker att du verkar intressant men drömmer bara lite om dig och kollar sedan vidare på andra personer, hon har bråttom till spinningen, [tusen fler anledningar]. Varför skriver inte du till personer du tycker verkar intressanta? När jag var medlem på HP så blev det mest så att jag surfade runt och kollade på folk men hade sällan ork/tid att skriva något, även om de verkade intressanta 
|
Jag skriver oftast inte till personerna för att jag inte kollar runt så mycket på deras profiler. Och även om jag kollar runt så är det inte direkt så att profilerna är "oh wow den här personen verkar superintressant för mig".
Hela konceptet är för mig lite konstigt för jag förstår inte riktigt hur man ska connecta av en bild och en presentation. Meningen är ju att man ska skriva vidare I guess men för mig så säger en bild och en presentation inte så mycket.
Kollar jag på en profil med en tjej så verkar ju i princip alla intressanta och söta, jag har inte så stora krav på utseende och i en presentation så verkar ju (nästan) alla helt ok.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:04.
|

|