imponerande plaad, 150 ser ut att finnas rent styrkemässigt.
En kan ju hoppas!
En del teknikbrister på tyngre vikter (träff för långt ifrån höften, fångar inte tillräckligt lågt typ).
Årsmålet är 140 i styrkevändning (häng eller från mark spelar ingen roll), så det känns ju inte helt orimligt i alla fall
Lite märkligt att man aldrig sett en enda formbild på dig med tanke på hur mycket väsen du gör av dig. Kan vi inte få se resultaten din 6-split har gett dig? Eller skulle en sådan bild ta bort allt uns av trovärdighet du har hos dina splitbro's?
Bry du dig inte om lilla mig så mycket. Fortsätt med SL:andet så kanske du får lika stor röv som din idol C.J en vacker dag.
Du menar att det är på grund av att jag inte ofta tränar ben som jag är duktig i bänk relativt kroppsvikten?
Jag använder det som ursäkt till att jag är dålig i chins så kom inte här och försök rubba mina cirklar!
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Någorlunda lätt lyft på 140kg, med s.k "hook-grip". Provade på för första gången och gick hur bra som helst. Inte så mycket vikt, men en fördubbling i alla fall på några månader.
Någorlunda lätt lyft på 140kg, med s.k "hook-grip". Provade på för första gången och gick hur bra som helst. Inte så mycket vikt, men en fördubbling i alla fall på några månader.
15 år, 6 månaders träning.
Jävligt bra att göra 140kg efter 6 månaders träning som 15-åring. Du är ju inte direkt tjockisstark/bonnastark heller haha.