20 kg x 10/10
70 kg x 3/3
120 kg x 3
170 kg x 2 @ 7
210 x 2 @ 7
235 kg x 2 @ 8 250 kg x 2 @ 10 PB!
240 kg x 2 @ 10
Kändes bra idag! En tvåa på mitt tidigare 1RM.
SLDL på pall:
20 kg x 10
70 kg x 3
110 kg x 3
160 kg x 3
200 kg x 3 @ 8
210 kg x 3 @ 9 220 kg x 3 @ 9 PB!
140 kg x 6
Kändes som om jag hade 5-10 kg tillgodo i SLDL!
Benspark:
60 kg x 10
100 kg x 10/10/10
Lårcurl:
60 kg x 10/10/10/12
Hyperextension:
Utan vikt x 10/10/10.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Senast redigerad av Mart|n den 2011-01-01 klockan 19:39.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Det som känns så bra är ju att man lär känna sin kropp lite bättre samt utforskar ens gränser på ett bättre sätt, i vissa övningar så är jag ju betydligt starkare än vad jag trodde.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
20 kg x 10/10
60 kg x 6/6
100 kg x 3
130 kg x 3
150 kg x 3 @ 8 165 kg x 3 @ 9 PB!
170 kg x 3 @ 11
60 kg x 15
Kom lite fel på den tredje på 170. Samt så är vänster armbåge/armveck överbelastat från knäböjen i förrgår... Så trots omständigheterna är jag nöjd!
Lutande hantelpress:
20 kg x 10
30 kg x 8
40 kg x 8/8
Ömmade som fan i armvecket, såpass mycket att jag hade lite problem att få dit hanteln dit jag ville.
Hantelrodd:
40 kg x 8
70 kg x 8
100 kg x 6
70 kg x 20
Det är jobbigt att ro tunga hantlar, samt jobbigt att ro jättemycket
Ah, vad nice Hur kommer det sig att du räknar 165x3 som PB och inte 170x3? Är det p.g.a. att det har ett lägre sånt där värde än förut?
Och har du själv modifierat det till att skala till 11? Förlåt för korkade frågor ^^
Syftet med att jag skrev 11 är att jag bommade tredje repetitionen. Jag glömde tyvärr att skriva ut det tydligare.
__________________ "Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.."- Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?"- Sammich
Exakt, RPE på t ex 11-14 betyder att man gör negativa repetitioner.
Ja alltså det står ju inte i boken men jag tycker att det borde vara så.
Hrm...
RPE 11 = -1 reps kvar
RPE 12 = -2-4 reps kvar
RPE 13 = Explosivt ner mot dödn
RPE 14 = OMGWTFFAIL DÖDN!!!!1
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
20 kg x 10/10
120 kg x 3/3
170 kg x 2
210 kg x 1 @ 7
240 kg x 1 @ 8
270 kg x 3 @ 10 PB!
255 kg x 3 @ 10
Film på 270 kg x 3:
Kul med PB, men lite trist att jag har problem med bröstryggen.
OL-böj med stopp:
60 kg x 6/6
100 kg x 3/3
140 kg x 3 @ 7
180 kg x 3 @ 8
185 kg x 3 @ 9
185 kg x 3 @ 10
Jääävlar vad det smakade!
Kronlyft:
120 kg x 3
220 kg x 3 @ 8
260 kg x 3 @ 10
Dötsjobbigt ju!
Citat: