Det absolut sämsta med att bo i en mindre stad.. Jag har väl 3 mil enkel resa till närmsta grappling/mma-ställe..
det gör ju tyvärr att man inte tar sig i kragen och tar sig iväg och testar/börjar
Har kört mycket BJJ förut, sedan kört lite av och till.
NU när bjjförbundet och swförbundet börjar organisera verksamheten lite bättre så kommer det bli (och är redan i viss utsträckning) så att du måste träna på en klubb ansluten till respektive förbund för att få tävla.
2 submissions och 2 draws på SGL för mig, lite drygt att man inte kan vinna på poäng
Vilken viktklass och grupp? Bra jobbat! Ja poäng hade varit nice. Men kräver väldigt mycket mer.
Själv hade man två oavgjorda och en förlust. Med poäng hade det nog varit två vinster så poäng hade varit fint.
Vilken viktklass och grupp? Bra jobbat! Ja poäng hade varit nice. Men kräver väldigt mycket mer.
Själv hade man två oavgjorda och en förlust. Med poäng hade det nog varit två vinster så poäng hade varit fint.
-62kg nybörjare, vad körde du då? Var faktiskt bättre motstånd i min klass än jag trodde, sen så suger mina tävlingsnerver än så länge