Ingen som tyckte att Paulines strategi var lite märklig för att vinna tävlingen?
Mål: Största möjliga viktnedgång
P:s strategi: Vi styrketränar hårt för att bygga muskler.
I början är det mycket riktigt kanske inte läge att lagra in maximalt med vätska i musklerna genom att börja hårdträna styrka.
Om man vill vinna första och kanske även andra omgången så är en strikt keto bra i dietväg.
Pratet om plastsäckar hoppas jag bara är ett skämt i tråden? (Jag orkade inte se programmet.)
Tycker programidén är tragisk och jag skulle bli förvånad om en enda av deltagarna kommer ha reducerat sin kroppsvikt om ett år. Dessa individer har rejäla problem och de är ytterst få av dessa som behöver den här typen av behandling för att lyckas.
Nej, det var inget skämt, de gick i stora svarta plastpåsar för att svettas ut mer vätska och därmed väga mindre.
Det störde jag mig också på, dom kunde lika gärna ha använt Sauna Belt istället, men det var väll bara för att bli av med så mkt vätska innan invägningen, lr?