Haha, ja jag ska kolla vad jag har för bilder. har typ inga bilder alls där jag posar eller har pump.. bara vanliga slappa-hemma-bilder som inte är så intressant.. men nå ska ja väl hitta, annars får ja ta några. allt för att du ska få dig lite popcorn! Råkar alltid få ett "spy ut arslet ur skallen" uttryck i mitt ansikte när jag spänner mig, så bilderna blir oftast en stor besvikelse
Tack jack
Haha det uttrycket får vi alla!! Har bara aldrig vetat att det kallas så.. Men nu vet jag! Censurera det med det här ansiktet om du inte vill blotta dig med arslet halvvägs ut genom munnen:
Längtar till axelpasset! så man får se lite sjuka militärpressar
haha lyfter tyvärr inte så tungt där längre, å vanlig militärpress har jag it kört på flera månader! Men imorgon är det axlar som gäller, så får väl göra mitt bästa för att inte göra dig besviken då ;D
Ryggen kändes inte bra idag så det blev ett riktigt skitpass! Eller jag fick bra kontakt och kunde ändå ta ut mig ordentligt, men det suger att ha ont i ryggen och jag var inställd på att köra mark idag.. Nåväl, nästa vecka ska det gå!
Rodd, brett grepp:
Plastgrejen som visar hur mycke vikt det är var borta och det står inget på viktplattorna.. men har för mig att fullt magasin är 100kg
?kg x12
100kg x8
100kg x8
Axlar och triceps idag! Var absolut inte på topp och allt kändes tungt första halvan av passet,
men fick sjuk kontakt i triceps i slutet iaf så där tog det perfekt
Kändes blytungt från första setet och jag hade förväntat mig 8-10 reps på sista..
Men så blev det ej! Positivt att jag inte tappat mer under uppehållet,
men samtidigt alltid lika sjukt tråkigt när man tappar :P Nåvä, snart på topp igen!
Bjuder på denna trots att mitt självförtroende stretar emot
Ett riktigt intensivt pass idag Killen utan kondis.. det är jag det.. Finns det nån bra förkortning för det?
Tränade sent och ensam så det blev ett lätt och snabbt pass!
Bröst och Biceps
Bänkpress:
120kg x8 med "tävlingsstopp" alla reps
140kg x8
160kg x3
På sista setet hittade jag en passare..
så tro inte att jag lägger mig och kör 160 ensam :')
Lutande hantelpress:
30kg x12
44,2kg x6
52,5kg x7 vanlig lutning
52,5kg x7 lite lutning
52,5kg x7 plan bänk
Ett riktigt intensivt pass idag Killen utan kondis.. det är jag det.. Finns det nån bra förkortning för det?
Tränade sent och ensam så det blev ett lätt och snabbt pass!
Bröst och Biceps
Bänkpress:
120kg x8 med "tävlingsstopp" alla reps
140kg x8
160kg x3
På sista setet hittade jag en passare..
så tro inte att jag lägger mig och kör 160 ensam :')
Lutande hantelpress:
30kg x12
44,2kg x6
52,5kg x7 vanlig lutning
52,5kg x7 lite lutning
52,5kg x7 plan bänk
Woho, ett bra benpass! Idag har jag äntligen maxat och nu vet jag hur jag ligger till i böj,
tidigare har jag inte haft koll på vad jag orkar där riktigt
Visste att jag hade mer än 175 som jag tidigare räknat som pb, men trodde inte jag skulle ta 190, så det blev en överraskning! Riktigt kul att jag äntligen vet vad jag klarar av och nu kan jag börja sätta lite mål Gick inte så farligt tungt och jag kunde gå riktigt djupt, så närmaste målet får bli 200kg innan december!
Baksida lårcurl:
30kg x20
50kg x8
50kg x8
50kg x8
Raka mark: i typ nån cabel-grej..
? x12
? x15
? x15
Woho, ett bra benpass! Idag har jag äntligen maxat och nu vet jag hur jag ligger till i böj,
tidigare har jag inte haft koll på vad jag orkar där riktigt
Visste att jag hade mer än 175 som jag tidigare räknat som pb, men trodde inte jag skulle ta 190, så det blev en överraskning! Riktigt kul att jag äntligen vet vad jag klarar av och nu kan jag börja sätta lite mål Gick inte så farligt tungt och jag kunde gå riktigt djupt, så närmaste målet får bli 200kg innan december!
Baksida lårcurl:
30kg x20
50kg x8
50kg x8
50kg x8
Raka mark: i typ nån cabel-grej..
? x12
? x15
? x15