Jag misstänker att jag var fetare från början är jag trodde. Vid 11-10 veckor kvar så hade jag gått ned i stadig takt, låg någonstans strax under 90. Vaknade upp och insåg att jag var fet. Har fått steppa upp sen dess och vägde in på strax under det 86 imorse. Det ser bättre ut, betydligt bättre. Är fortfarande orolig men inte lika. Ska fortsätta pusha det hårt ett tag till, 8 veckor kvar till första tävlingen. Misstänker att jag en tendens att lagra en hel del fett visceralt då jag i början av dieten inte ser så stor skillnad visuellt förutom underarmar som blir hårdare och och ett midjemått som går ned. Tankegångarna förstärks lite av att jag diffar typ 20 cm mellan tävlingsform och off form, trots att magrutorna fortfarande kan skymtas.
Styrkan har jag dock lyckats behålla till största del. Klarade av 5*300 kronlyft från normalt avstånd + ca 3 cm.
Måste vara drygt 5 veckor kvar till tävlingen nu, fortfarande någon oro för att formen inte ska sitta?
Lite mindre. Jag kommer inte vara i en form som jag är nöjd med men jag kommer inte behöva skämmas iaf. Mitt fokus har istället flyttats mot dom senare tävlingarna och BoS blir bara att känna på. Den dåliga formen är också anledningen till att jag inte postat bilder någonstans men en kommer här.
Jag dök upp i rörlig media hos Bringing Awesome Back.
Tyvärr står man ju med killar som för tillfället väger över 100kg.
Jag figurerar även till viss del på instagram och facebook i statiskt media. Typ detta:
Vikten klev under 77 kg i morse så nu är man riktigt lätt, förvånadsvärt lätt. Men det är hur det ser ut som avgör.
Dieten är fortsatt enkel. Jag trivs med det jag gör och är fyllig. Nu har man ju börjat jobba om dagarna så tyvärr går mycket seg dödtid till det men det är bara att rätta sig efter omständigheterna.
Har anmält mig till tävlingarna BoS, Loaded, Sweden gp, Body classic och hotell är bokat för dom två första så nu är det mycket att bara komma i form.
Knappt 2 veckor tilll BoS, formen är okej, inte hundra men jag ska peaka på loaded så jag kan leva med det. Ska bli kul att kolla hur man står sig.
Sänkt kosten lite, ffa kolhydrater men även lite protein. Har börjat flytta om kolhydraterna lite så att mer och mer hamnar innan träning. Nästa vecka när tömningen börjar så kommer detta att förstärkas ytterligare. Tömning i år kommer inte bli något extremt utan jag kommer ligga relativt högt på kolhydrater hela veckan och bara försöka driva lite vatten.
Ojösses! Ser SJUKLIGT bra ut, jädrar vilken deff motivation. Du ser även större ut än när du vägde 95kg tycker jag.
Tackar tackar, man tänker inte riktigt på hur mycket man deffar, man är ju van. Men 20 kg är en del egentligen, men det är ju sånt där som brukar vara med i bantningsrepotage
Kul att du tycker det. På bild ser man nästan alltid bättre ut hård, men lika stor är man inte - har fått uppgradera garderoben igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Lucaas
Schysst, då kanske man får se besten någon dag och få lite tips :p
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Är du på Antonis så är det bara att haffa mig mellan nåt set, annars befinner jag mig hemma, på gg eller city gross. Se till att presentera dig ordentligt, jag är dålig på ansikten och sämre på namn