För att få dej i rätt fosterländsk stämmning till helgen ber jag att du lyssnar på dessa:
Sen ber jag dig fira 200kg på finskt vis. Skippa dock självmordet även denna gång. Jävligt synd då man verkligen vill vara fosterländskt. Men att verkligen fira finskt betyder självmord till sist, så troligen har vi bara en fosterländsk fest i vårt liv!
Den första låten är så fosterländsk och krigisk så man nästan börjar leta efter kniven eller vedklabben direkt..
Den andra hade fina fosterländska bilder.
Jag tror jag ska fira med hamburgare och glass om jag får 200, i annat fall så tjutar jag och kör på glasslinjen.
Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu
Dina partibröder och systrar i Kina kan tydligen sjunga Finlandia, dessutom med rätt OK uttal. WTF? Håller man på och blir röd nu oxå'?
__________________ Jag tränar i mitt garage! Hardcore så det förslår.
"It's the same bull that I see spouted all the time with training partners. 'Oh, if you don't have training partners, you'll never amount to anything'. That's absolute garbage."Mike Tuchscherer
Inkommande lördags "påskojj" tävling mellan oss kunde vara att du skall ta 200kg RAW och jag 250kg med tröjja och den av oss som klarar det vinner . Vad tror du om det?
Inkommande lördags "påskojj" tävling mellan oss kunde vara att du skall ta 200kg RAW och jag 250kg med tröjja och den av oss som klarar det vinner . Vad tror du om det?
okej. Om vi räknar det på Wilks samt att jag får 20% handikapp för ålder samt 20% handikapp för att jag inte använder en djävla tröja samt 20% handikapp för att jag väger 35 fucking kilo mindre.
okej. Om vi räknar det på Wilks samt att jag får 20% handikapp för ålder samt 20% handikapp för att jag inte använder en djävla tröja samt 20% handikapp för att jag väger 35 fucking kilo mindre.
Alternativt så tar du av dig tröjsatan och så ser vi vem som är starkare, då skiter jag i wilks och handikapp. Sounds fair?
Låter rimligt, då behöver jag bara lyfta 345,6kg och det är ju inga som helst problem eller
Elo bänkade 185 och 192,5 idag på tävling, båda riktigt lätt och 3 vita. Bommade sen hår fint 200kg i toppen.
Elo har grym presstyrka just nu, däremot vill han glida med vänster skulderblad och då ser det ut som om hela gubben skall trilla av bänken. Men hursomhelst pers i rawbänk på tävling och PROPS för att täva raw.