2008-09-06, 21:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Nja känns bara som vanligt, varken eller... så kanske ett pass  eller så kör jag axlarna på måndag och igonerar missen !
|
|
|
2008-09-06, 22:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Nja känns bara som vanligt, varken eller... så kanske ett pass  eller så kör jag axlarna på måndag och igonerar missen !
|
Nä , nu kör du ett mindre pass imorgon! ett lättare pass med hög intesitet! (eller hur det stavas)  GO BYGGERBOBBY!
intensivitet
|
|
|
2008-09-06, 22:09
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Miquey
Nä , nu kör du ett mindre pass imorgon! ett lättare pass med hög intesitet! (eller hur det stavas)  GO BYGGERBOBBY!
intensivitet
|
De jag ville höra  tnx
|
|
|
2008-09-06, 22:13
|
|
|
Registered User
|
I'll be ready, I'll be ready, Ooohoo don't you feeeeeeeel
|
|
|
2008-09-06, 22:19
|
|
|
Registered User
|
Hehe tror den dära avataren är gjort till dig
|
|
|
2008-09-06, 22:21
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_
Hehe tror den dära avataren är gjort till dig 
|
Nu kommer jag och spammar lite, men jag har så tråkigt, och du är online, och du är kul, så tänkte bara höra hur du trivs uppe i linköping nu!?  Hur går det? killen kvar i klassen? Gör han någe skumt? Själv har det varit ett jävla liv i min klass med Demon-janne haha....
|
|
|
2008-09-06, 22:31
|
|
|
Registered User
|
Hehe vi har nog lika tråkigt du & jag, tjejen är ute och tar en drink med sina flickvänninor och jag sitter här och degar
Nja tycker att starten här i linköping suger, bara massa helvete med flytten och hatar mitt gym, mkt i skolan och allting är ganska segt faktiskt.
Men nu är jag taggad att skriva om vårat phsyk i klassen i allf, dock skriver jag ett personligt mess, gillar inte att snacka öppen om virros så mkt, känns som man sviker dem på ngt sätt, får dom rår ju inte för att dom är som dom är
|
|
|
2008-09-06, 22:55
|
|
|
Registered User
|
Blev de skickat? Första gången jag skickar ett privat mess!
|
|
|
2008-09-07, 14:19
|
|
|
Registered User
|
Hmm Jag har ca 4-5km till mitt gym nu och jag trivs inte nes med de gymmet för jag tycker de är alldeleds för tjejigt ( Om man nu får säga så ) menar att de är för mkt maskiner och oseriösa folk på gymmet, för lite fria vikter och alldeleds för mkt gummi överallt!
Fick nu nys om att jag hade ett gym som var 200m från huset! Över lyckligt begav jag mig dit och ville kika in.
Dock så var detta gym ungefär 1/4 del så stor och inte en enda vikt som var i metall, fanns en liten plats på ca 20kvm där de fanns lite hantlar ( I plast ) och några viktskiver även dessa i plast!
När jag har varit iväg och jobbat på sommrarna så har jag besökt en massa olika gym runt om i sverige och jag kan säga att de endast är 10% eller ngt som ( Enligt ) mig håller lite standard.
Börjar dom riktiga hardcore gymmen att försvinna och bytas ut mot ett ideal plastgym där de måste finnas 10olika caridopass att gå på?
HJHOHOHOHÖOAOIROIJPOIAEJRPJÅ*
|
|
|
2008-09-07, 16:54
|
|
|
Registered User
|
Framsida axlar
Blev ett softarpass idag, framsida axlar och 20min kardio + streching! Kändes skönt att fara till gymmet med inställningen: nu ska jag ta de lugnt för en gång skull!
Framsida axlar
*axelpress: 27.5kg*12,12,8,8
*Framåtlyft med viktskiva: 25kg* 12,12,10,10
*Axelpress i maskin (Pulse): 60kg*12,12,12,12
Urpumpning & Streching, nice!
Snart dags för lite nya pics med tycker jag, ska ta med mig kameran på gymmet ngn dag och ta en ny fräsh bild!
Tänkte även köra högrep nästa vecka och därefter gå över till att lyfta tungt + intag av kreatin.
Så denna kommande vecka funderar jag att gå upp till kanske 15-20rep/set endast för att inte påfresta lederna nu inför den kommande tunga perioden, vad tycks? Lite feedback tack  !
|
|
|
2008-09-07, 17:21
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2008
|
Oj,gav mig på att läsa nästan hela din journal i ett sträck..Känner du dig bättre i kroppen med högreps eller är det samma känsla ändå?
Såg en kommentar du skrev här att du tycket din kropp såg sämre ut nu än för 2 månader sen innan högrep satsningen..Varför då får man fråga ?
Såg att vi ligger ganska lika i många övningar så det blir skoj att titta in hit när du kör tungt igen..Sen vill jag se dagsforms kort..tror formen din är riktigt bra fast du själv inte tycker det..
Lycka till...
|
|
|
2008-09-07, 19:18
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Redhousepainter
Oj,gav mig på att läsa nästan hela din journal i ett sträck..Känner du dig bättre i kroppen med högreps eller är det samma känsla ändå?
Såg en kommentar du skrev här att du tycket din kropp såg sämre ut nu än för 2 månader sen innan högrep satsningen..Varför då får man fråga ?
Såg att vi ligger ganska lika i många övningar så det blir skoj att titta in hit när du kör tungt igen..Sen vill jag se dagsforms kort..tror formen din är riktigt bra fast du själv inte tycker det..
Lycka till...
|
Men va kul att du läste så mkt  , hmm när jag kör högrep får jag mycket bättre kontakt / Pump i musklerna men fast de känns bra och man känner sig stor i musklerna så hur ska jag nu säga detta, hmm jag får inte samma tillfredställelse som om jag kör tungt och verkligen får ta i och bara känna hur de spränger i hela kroppen!
Tycker ingenting går upp mot känslan att lyckas med att rep i marken som man absolut inte trodde att man skulle lyckas med och bloded bara spränger i skallen på en!
Föredrar du högrep eller power?
Ska kika in i din journal och se vad jag hittar där
|
|
|
2008-09-07, 19:40
|
|
|
fyller snart 88
Reg.datum: Feb 2007
|
Intressant med högrep, kör du 3 set och 15-20 reps? Är lite sugen själv på att pröva, har kört 6-8 reps ganska länge...
|
|
|
2008-09-07, 20:57
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87
Intressant med högrep, kör du 3 set och 15-20 reps? Är lite sugen själv på att pröva, har kört 6-8 reps ganska länge...
|
Har mest blivit 12 reppare och ibland 15 kanske, ska dock köra 15+ denna kommande vecka för jag har fortfarande lite värk i armbågen!
testa gärna, man får en otrolig pump om man går inte med tankesättet att köra till failur varje JÄVLA set!
Känns verkligen som att denna metod skulle göra så man växer, men men gillar mera att försöka lyfta tungt!
|
|
|
2008-09-07, 21:03
|
|
|
Registered User
|
Duktig du var som gjorde som jag sa åt dig idag byggarn  ! Skönt med ett lite lättare pass ju..
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.
|

|