2012-09-12, 09:22
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka
Ställ lite krav, och förklara att även den fysiska attraktionen är viktig i ett förhållande.
|
Hur ska jag säga det? Allt kommer låta som att "du är tjock och ful", sen kommer "Jag accepterar ju dig för den du är, varför ska du då ändra på mig? Älskar du inte mig som jag är?"
|
|
|
2012-09-12, 12:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
Äh, ligga är överskattat. Ofta är det bästa sexandet med inte alltför snygga tjejer ändå.
|
Jo, helt klart. För mig är det dock mer jakten som lockar, inte direkt själva sexet. Har fantastiskt sex med tjejen idag, men man vill ju jaga runt lite.
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Och vadå "inte så många år kvar att ligga med snygga tjejer"? Ligga med snygga tjejer kan man göra till man dör.
|
Kanske bara jag som tänker skevt, men jag har väl kanske fetish för tjejer 18-25 typ, vetefan hur enkelt det blir när man är 35-40.
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin
Nu har man sällskapat 10 månader och bor tillsammans med bruden.Allt är väl i princip rätt ok, bruden är bra. Vi har väl lite olika värderingar inom vissa områden men annars har vi det trevligt tillsammans. Problemet är att jag saknar veckoslutena med polarna som fan. Brännvin, slagsmål osv...det känns inte lika kul när bruden är med. Jag vet att det är frågan om perioder, men saknar tiden som ung gosse när man gjorde fan varje veckoslut 
|
Känner igen det här väldigt mycket, ibland saknar man en redig kaoskväll med rnadomraggning och slagsmål...
|
|
|
2012-09-13, 11:32
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Ett par brüdar på jobbet visar intresse för mig igen, men jag har lärt mig en läxa... No more job related flirts! Icke!!!
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Kanske bara jag som tänker skevt, men jag har väl kanske fetish för tjejer 18-25 typ, vetefan hur enkelt det blir när man är 35-40.
|
Okej, nog för att det kanske inte är så lätt att ragga brudar när man är typ 70. Men 40 är verkligen ingen ålder. Brad Pitt, Johnny Depp, Hugh Jackman, han den senaste James Bond... Alla är ungefär 40 och ses som hunkar. Jag känner en tjej som är ca 20 som anser att män är snyggast när de är 40. Så 18-årig tjej med 40-årig kille är rätt lugnt tycker jag.
|
|
|
2012-09-13, 11:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ett par brüdar på jobbet visar intresse för mig igen, men jag har lärt mig en läxa... No more job related flirts! Icke!!!
|
Frågade de chans?!
|
|
|
2012-09-13, 11:48
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Frågade de chans?!
|
Nej, men de tittar på mig som om jag vore en chokladkaka.
|
|
|
2012-09-13, 11:49
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Nej, men de tittar på mig som om jag vore en chokladkaka.
|
Du kanske övertolkar en smula? Eller hade en ful skjorta?
2012-09-13, 11:50
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Du kanske övertolkar en smula? Eller hade en ful skjorta? 
|
Pft, tror du jag är helt oerfaren?
|
|
|
2012-09-13, 11:52
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
|
Varför inte? "Skit inte där du sover"?
|
|
|
2012-09-13, 11:53
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Pft, tror du jag är helt oerfaren?
|
Ehhm, ja?
2012-09-13, 11:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Spartansk: Antagligen är de östrostinna och behöver ligga av sig, du ser ut som ett lämpligt lättillgängligt "offer". Du slänger väl inte bort en lott med storvinst för att du inte "behöver" pengarna? Du vill väl ligga med dem? Behöver väl inte vara så komplext...
|
2012-09-13, 11:59
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
|
Så är det, hade inte ens velat ha ett ex som hängde på kolozzeum, tänk att släppa ifrån dig en drypande sarkastisk kommentar, endast för att ett ex ska lägga sig i, och berätta att din penis är liten.
Hade aldrig funkat.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2012-09-13, 12:00
|
|
Banned User
|
Citat:
|
För det blir konstigt om det tar slut sen.
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Ehhm, ja?
|
Jag må inte vara den mest socialt kompetenta kniven i byrålådan, men inte ens jag är så värdelös att jag inte märker i vissa fall om en tjej är intresserad. Deras tittande har för övrigt skett över flera dagar, då jag har haft både skjortor och t-shirt, så din ful-skjorta-teori håller inte.
|
|
|
2012-09-13, 12:02
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Spartansk: Antagligen är de östrostinna och behöver ligga av sig, du ser ut som ett lämpligt lättillgängligt "offer". Du slänger väl inte bort en lott med storvinst för att du inte "behöver" pengarna? Du vill väl ligga med dem? Behöver väl inte vara så komplext...
|
Nja, vet inte ens om jag vill ligga med dem i det här fallet. En är småsöt, och den andra har ett utseende där prefixet "små" inte kan tillämpas någonstans.
|
|
|
2012-09-13, 12:05
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
För det blir konstigt om det tar slut sen.
|
Går väl byta jobb i värsta fall om du inte har nått riktigt drömyrke som du kommer stanna i 20-35 år på?
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Så är det, hade inte ens velat ha ett ex som hängde på kolozzeum, tänk att släppa ifrån dig en drypande sarkastisk kommentar, endast för att ett ex ska lägga sig i, och berätta att din penis är liten.
Hade aldrig funkat.
|
Jo det hade funkat, om ens penis inte var liten?
|
|
|
2012-09-13, 12:09
|
|
Banned User
|
Citat:
Går väl byta jobb i värsta fall om du inte har nått riktigt drömyrke som du kommer stanna i 20-35 år på?
|
Har nog tänkt stanna där i 20-35 år... Ligger jag runt mycket mer kommer jag till slut inte kunna prata med någon på hela jobbet.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:45.
|

|