Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
folk tycker att jag är en idiot och en jävla gymråtta som gillar att knäböja flera gånger i veckan. På flashback alltså säg till dom att sluta tntballe!
Det finns mer än en anledning att undvika flashback...
dagens eftersnack
Inte allt för tungt i böjen, funderade på att höja men är fortfarande försiktig med ryggen.
Frontböjen var jäkligt jobbig, dels för att andra setet blev retardzombieböj.
Sen skulle det ha blivit tunga pendlayrodd men sparade krafter till motjucken.
Och dessa var något problematiska att få till, dels på grund av min höga bänk, dels att det är så trångt i böjrummet. Efter 3-4 olika varianter så tror jag mig ha hittat rätt lösning.
Utan att ha provat det är mitt första intryck att motjuck borde ta bra i rumpan, sant?
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Skulle du vilja göra mig en tjänst och svina upp ett pers imorgon? Tillbaka till 165 nu vilket är skönt att se. Ett tag var jag rädd att du var övertränad (oh no she didn')
Citat:
Skulle du vilja göra mig en tjänst och svina upp ett pers imorgon? Tillbaka till 165 nu vilket är skönt att se. Ett tag var jag rädd att du var övertränad (oh no she didn')
I front- eller bakböj?
Nä, men marklyften trasade sönder min rygg, har ju haft strul med den övningen länge. Är något som inte står rätt till i nedre rygg och det är bara marklyften som förstör så då skippar jag den i schemat.