Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
Nu på efterhand inser jag vilken hemsk plats Stockholm är. Dom enda trevliga personerna jag träffade var inte från Stockholm eller Sverige.
Att fråga något så enkelt som vägbeskrivningar eller busschaufförer om det är rätt buss var tydligen en synd.
Man kunde nästan se på personerna som promenerade fram på gatorna hur dystra och griniga dom var. Noll empati och livsglädje all around. Totalt själslösa kapslar slungandes mellan H&M och närmsta Cofféhouse.
Trodde verkligen folk överdrev när dom pratade om Stockholm, men ack!
Hädanefter så är alla Stockholmare förutom Red_Apple rövhål tills motsatsen är bevisad, istället för tvärtom.
Edit: Kommer nog ändå börja studera där pga universitetets utbyte med USA och ekonomi, men jag ser mindre fram emot det nu.
|
Sluta! Du kommer givetvis få hänga med mig och Röda Äpplet, kanske 4623 men den är osäker - han är lite

. (

).
Jag har haft riktigt dålig erfarenhet av en hel del Stockholmare med men nu såhär så har man stött på riktigt många härliga människor. Det gäller att hamna utanför "åh jag är så unik/speciell-trendfjantarna".. Då hittar man alla möjliga trevliga människor - rika, snygga, fula, fattiga, massörer till VD's.
Om inget annat så kan vi gå på Gamex tillsammans. Alltid något
Citat:
Ursprungligen postat av Red Apple
Det är för att du bodde på Kungsholmen! I will show you the world!
Mer seriöst: Jättesynd att du stötte på rövhål, hoppas nästa intryck blir trevligare!
|