Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-03, 16:45   #2476
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Squamata Visa inlägg
Riktigt bra hårdhet på armarna! jag brukar luta mig bak lite mer och försöka tänka på att spänna ihop latsen med tricepsen då får jag ut mina "vingar" ordentligt.. Sug även in så mkt luft du kan, gör stor skillnad
Citat:
Ursprungligen postat av rickardptrsn Visa inlägg
mycket bättre posering på sista bilden men utan att va kunnig så skulle du väl kunna testa trycka upp axlarna lite å trycka bak/räta upp baksida axlar för att få ännu mera bredd.
Citat:
Ursprungligen postat av Curls Visa inlägg
Det är den biologiska bänktröjan som håller tillbaks din latspread.

Måste säga att du har väldigt unika muskelbulkar chrille, helt klart ett unikt bygge. (stay that way bro and dont let others ideal change who you want to be)
Tack grabbar! Tar åt mig och försöker lära mig = ) Jag tycker det är konstigt att dom inte är bättre med tanke på hur andra kroppsdelar har utvecklats men det är bara att kriga vidare!

Citat:
Ursprungligen postat av puppztah Visa inlägg
Ditt monster!!
Du ditt lilla monster!! När ska vi träna?

Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
Allt vad gäller posering kommer att lösa sig. Nästa gång du kommer ner börjar vi att gnugga posering med hjälp av Fredrik Jansson, Tomas Åström & Xet Jonsson. Du kommer att få hemläxor mellan varje besök

Detta kommer att bli ruskigt bra !
Tack Ola! Ja det behövs en helkväll med alla inblandade. Kinder måste styra upp det här med lite Salander takter...

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC Visa inlägg
Ser ju överbrutalt ut. BOOM-faktorn är 9 av 10 tycker jag. Finslipa det sista så kommer det gå kanon!
Citat:
Ursprungligen postat av Timme Visa inlägg
+1
Asbra!
BOOM-faktor är ett bra ord, det ska jag börja använda! Tycker dock det var en för snäll bedömning = )

Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek Visa inlägg
när du gör lat spreaden tänk att axlarna och armbågarna ska upp och luta kroppen bakåt lite

ser riktigt bra ut förresten! skitskoj att följa dig
Tack för orden Oliver. Försöker styra om det lite så det blir lite mer personligt och inte bara statestik från passen. Men ibland är man lat eller ja oftast är man för lat men det ska bli ändring på det framöver

Team Body Science

Jag bestämde mig för att inte skriva på något nytt kontrakt med Team Body Science så därför är min blogg borttagen. Är man nyfiken på varför kan man ta det på facebook, tänker inte skriva anledningen här inne

För övrigt är det helg och träningsledigt. Skön...t
chrille87 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 19:30   #2477
luderlasse
Registered User

luderlasses avatar

Reg.datum: May 2009
Dina massiva armar och axlar får dock dina tuttar att se mindre ut, kanske värt att ha i åtanke?
luderlasse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 20:35   #2478
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av luderlasse Visa inlägg
Dina massiva armar och axlar får dock dina tuttar att se mindre ut, kanske värt att ha i åtanke?
Mjo jag kan hålla med om att jag är lite osymetrisk där!
Gammal 2012-02-03, 21:42   #2479
luderlasse
Registered User

luderlasses avatar

Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Mjo jag kan hålla med om att jag är lite osymetrisk där!
Har du någon plan för detta, hade varit intressant att höra tankarna lägga axelträningen lite sekundärt å volymträna tuttarna eller? För får du till tuttarna så har du en jävulskt komplett framsida måste jag säga med tanke på att även benen ser mysiga ut å bra obliqer med
Gammal 2012-02-04, 01:06   #2480
benacii
Punani

benaciis avatar

Reg.datum: Jun 2010
Sjukt fin fysik. Svårt med att få ut ryggen i poseringer ser det ut som?? bra hursomhelst

får man stånd när man bänkar äre ju game over
benacii är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 11:20   #2481
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Har du någon plan för detta, hade varit intressant att höra tankarna lägga axelträningen lite sekundärt å volymträna tuttarna eller? För får du till tuttarna så har du en jävulskt komplett framsida måste jag säga med tanke på att även benen ser mysiga ut å bra obliqer med
Jag tränar axlarna väldigt sällan. Kanske 1 gång varannan vecka. Men jag tror jag har en teknik eller att mina fästen gör att jag kopplar in axlarna väldigt mycket i mina pressar. Även triceps involveras mycket och därav utvecklingen. Planen är väl att

Citat:
Ursprungligen postat av benacii Visa inlägg
Sjukt fin fysik. Svårt med att få ut ryggen i poseringer ser det ut som?? bra hursomhelst
ja det är mycket svårt = ) är en kombo på för lite volym+dålig posering

4 Februari 2012 tankar

Träning

Tränat på överskott i 2 veckor och det har varit riktigt roligt. Jag älskar kolhydrater och det finns ingenting som ger mig bättre tryck. Gick upp 3-4kg under den här perioden och allt rinner rakt ut i musklerna. Träningen går lite upp och ner, sista månaderna har jag tränat själv för det mesta men nu har jag äntligen lyckats haffa en grov kille som har rätt vilja och det har gett mig en skjuss motivationmässigt i träningen. Man ska inte vara för beroende av andra men fan så mycket lättare det är att pressa sig då man har någon att "tävla" mot. Jag måste pressa mig själv för att utvecklats. Repsmässigt försöker jag ligga ganska tungt på basövningar och lite mer reps på isolationsövningar. Ungefär som jag alltid har tränat med andra ord. Undviker dock maxlyft.

Form

Februari månad och Tammerpokalen går tidigt i Juli, cirka 20 veckor till tävling lätt räknat. Morgonvikten ligger på 87kg och midjemåttet runt 84. Hoppas på klämma in mig i minus 80cm för ett bättre intryck. Senaste veckorna har jag tightat till formen ganska mycket och speciellt armarna har det börjat ploppa fram ådror på. Även ryggen börjar släppa lite. Tränar 6 gånger i veckan och försöker träna ryggen 2 gånger. Problemet är ju det inte sker förändring över 1 natt. Det ligger iaf mest fokus där just nu

Tävlingsförberedelser

Kommer besöka några vänner i Piteå inom 1 månad och styra upp lite posering och annat viktigt. Bara att välja låt är ju en djungel = )
Bifogade bilder
Filtyp: jpg dagsform 4feb.jpg (84.4 KB, 194 visningar)
Gammal 2012-02-04, 11:46   #2482
Numse
Registered User

Numses avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Hoppas på klämma in mig i minus 80cm för ett bättre intryck.
Du menar -80kg på tammer? Eller menar du att du vill skala av 4 cm runt midjan? Det låter iaf bra vilket som =)

Ser bra ut chrille. Hade gärna sett bild på benen från sidan eller en tre-kvarts vinkel där någon annan fotar. Du har väldigt bra framsida lår vilket tar över en aning när du fotar rakt på och inte vrider fram insida lår ordentligt. Sen är det svårt att se hur proportionerna egentligen ser ut när man fotar med iphone vid ansiktet och ner, linsen är nära på fish-eye (ok inte riktigt) i den där jeffla iphonen

Tufft att köra 6 pass under deff förresten, respekt. Sen har du familj och jobb också.. phu.. hade aldrig klarat det själv.

Senast redigerad av Numse den 2012-02-04 klockan 11:47.
Numse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 11:49   #2483
benacii
Punani

benaciis avatar

Reg.datum: Jun 2010
vilka underbara tofflor grym form!!!

får man stånd när man bänkar äre ju game over
benacii är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 14:28   #2484
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
Du menar -80kg på tammer? Eller menar du att du vill skala av 4 cm runt midjan? Det låter iaf bra vilket som =)

Ser bra ut chrille. Hade gärna sett bild på benen från sidan eller en tre-kvarts vinkel där någon annan fotar. Du har väldigt bra framsida lår vilket tar över en aning när du fotar rakt på och inte vrider fram insida lår ordentligt. Sen är det svårt att se hur proportionerna egentligen ser ut när man fotar med iphone vid ansiktet och ner, linsen är nära på fish-eye (ok inte riktigt) i den där jeffla iphonen

Tufft att köra 6 pass under deff förresten, respekt. Sen har du familj och jobb också.. phu.. hade aldrig klarat det själv.
Menade 80cm runt midjan men det stämmer även in på vikten = )
Du får nöja dig med den här benbilden så länge, men ska fixa en sen

Citat:
Ursprungligen postat av benacii Visa inlägg
vilka underbara tofflor grym form!!!
Fårtofflor, riktigt sköna = )
Gammal 2012-02-04, 15:40   #2485
luderlasse
Registered User

luderlasses avatar

Ja fan du får ha dom tofflorna på scenen sedan!
Gammal 2012-02-04, 18:27   #2486
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Ja fan du får ha dom tofflorna på scenen sedan!
hehe jå jag får söka dispans, dom stjäl lite fokus från mina dåliga vader = )¨

Lördag 4 feb 2012 armar

skivsstång;
30x22
35x15
40x12
45x10
50x8
55x6

skivstång drop;
40x10 - 30x10 - 20x10 3 set

Giantset;
pushdowns, repdrag, repbakom nacken 3 set

Smal bänk;
100x12
120x8
100x8 drop 70x6

armar idag, skönt att köra efter vilodag så får dom stora muskelgrupperna vila ytterligare en dag. imorn blir det rygg, boom
Gammal 2012-02-04, 18:41   #2487
Nano-Sekund
Registered User

Nano-Sekunds avatar

Reg.datum: Jul 2007
Hur ser ryggpasset ut imorgon? // Kopiera---Klistra in !
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 20:05   #2488
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
Hur ser ryggpasset ut imorgon? // Kopiera---Klistra in !
Fokus på vidd!! Enberg style
Gammal 2012-02-04, 20:23   #2489
Medusa
DC disciple

Medusas avatar

Reg.datum: Sep 2003
Du fick mitt SMS gubben... Kör på nu, du vet vad som gäller och vad som funkar... Go for it!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 09:17   #2490
chrille87
fyller snart 88

chrille87s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Medusa Visa inlägg
Du fick mitt SMS gubben... Kör på nu, du vet vad som gäller och vad som funkar... Go for it!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Tack!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:02.