Citat:
Ursprungligen postat av Squamata
Riktigt bra hårdhet på armarna! jag brukar luta mig bak lite mer och försöka tänka på att spänna ihop latsen med tricepsen då får jag ut mina "vingar" ordentligt.. Sug även in så mkt luft du kan, gör stor skillnad 
|
Citat:
Ursprungligen postat av rickardptrsn
mycket bättre posering på sista bilden men utan att va kunnig så skulle du väl kunna testa trycka upp axlarna lite å trycka bak/räta upp baksida axlar för att få ännu mera bredd.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Curls
Det är den biologiska bänktröjan som håller tillbaks din latspread.
Måste säga att du har väldigt unika muskelbulkar chrille, helt klart ett unikt bygge. (stay that way bro and dont let others ideal change who you want to be)
|
Tack grabbar! Tar åt mig och försöker lära mig = ) Jag tycker det är konstigt att dom inte är bättre med tanke på hur andra kroppsdelar har utvecklats men det är bara att kriga vidare!
Citat:
Ursprungligen postat av puppztah
Ditt monster!!
|
Du ditt lilla monster!! När ska vi träna?
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Allt vad gäller posering kommer att lösa sig. Nästa gång du kommer ner börjar vi att gnugga posering med hjälp av Fredrik Jansson, Tomas Åström & Xet Jonsson. Du kommer att få hemläxor mellan varje besök
Detta kommer att bli ruskigt bra !
|
Tack Ola! Ja det behövs en helkväll med alla inblandade. Kinder måste styra upp det här med lite Salander takter...
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC
Ser ju överbrutalt ut. BOOM-faktorn är 9 av 10 tycker jag. Finslipa det sista så kommer det gå kanon!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
+1
Asbra!
|
BOOM-faktor är ett bra ord, det ska jag börja använda! Tycker dock det var en för snäll bedömning = )
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
när du gör lat spreaden tänk att axlarna och armbågarna ska upp och luta kroppen bakåt lite
ser riktigt bra ut förresten! skitskoj att följa dig
|
Tack för orden Oliver. Försöker styra om det lite så det blir lite mer personligt och inte bara statestik från passen. Men ibland är man lat eller ja oftast är man för lat men det ska bli ändring på det framöver
Team Body Science
Jag bestämde mig för att inte skriva på något nytt kontrakt med
Team Body Science så därför är min blogg borttagen. Är man nyfiken på varför kan man ta det på facebook, tänker inte skriva anledningen här inne
För övrigt är det helg och träningsledigt. Skön...t