2012-07-12, 13:47
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet
Hon är intresserad. Så, vad ska du göra nu?
|
Hon kan du veta det med 100%?[/QUOTE]
Men för fan Spettet. Du söker något här som du inte kan få.
|
|
|
2012-07-12, 13:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Granatgiraffen
Hon kan du veta det med 100%?
|
Men för fan Spettet. Du söker något här som du inte kan få.[/QUOTE]
Ja vet, hatart att man tänker igenom varje liten sak och försöker lurka fram om hon är intresserad eller inte. Jag vet att allt hänger på henne om hon vill ses så hör hon av sig om hon inte vill ses då hör hon inte av sig. Men det är just det att kunde man få veta att hon fortfarande var intresserad så skulle det ge så mycket och jag vet att ingen här på kolo kan ge mig några exakta svar.
|
2012-07-12, 13:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2009
|
Spettet
Du ställer många frågor vi aldrig kan hjälpa dig med, du måste lära dig pejla av läget på egen hand och se, det verkar som att du inte är så van vid sociala kontakter? Det känns ibland som att du ställer frågor som om det är ditt första möte med andra människor, menar inte att vara ohyfsad nu men har du egna vänner irl?
|
2012-07-12, 13:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
=[Spettet;5869323]Men för fan Spettet. Du söker något här som du inte kan få.
|
Ja vet, hatart att man tänker igenom varje liten sak och försöker lurka fram om hon är intresserad eller inte. Jag vet att allt hänger på henne om hon vill ses så hör hon av sig om hon inte vill ses då hör hon inte av sig. Men det är just det att kunde man få veta att hon fortfarande var intresserad så skulle det ge så mycket och jag vet att ingen här på kolo kan ge mig några exakta svar.[/QUOTE]
Vad händer om du förutsätter att hon inte är det då?
|
|
|
2012-07-12, 13:54
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Asdf
Spettet
Du ställer många frågor vi aldrig kan hjälpa dig med, du måste lära dig pejla av läget på egen hand och se, det verkar som att du inte är så van vid sociala kontakter? Det känns ibland som att du ställer frågor som om det är ditt första möte med andra människor, menar inte att vara ohyfsad nu men har du egna vänner irl?
|
Helt ärligt så har bara festvänner pga gjorde lumpen och då tappade jag kontakten, har försökt få upp kontakten igen men dom har andra instressen och lever andra liv som inte passar sig med mig riktigt.
Känner att jag har lättare att umgås med äldre folk för dom är mer mogna och ärligare samt så bor jag i en håla med typ 3000 pers och allt här handlar om volvo 740 och snus. Ska flytta till större stad när jag fått iordning på skadan och fått jobb,
|
2012-07-12, 13:55
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Ja vet, hatart att man tänker igenom varje liten sak och försöker lurka fram om hon är intresserad eller inte. Jag vet att allt hänger på henne om hon vill ses så hör hon av sig om hon inte vill ses då hör hon inte av sig. Men det är just det att kunde man få veta att hon fortfarande var intresserad så skulle det ge så mycket och jag vet att ingen här på kolo kan ge mig några exakta svar.
|
Vad händer om du förutsätter att hon inte är det då?[/QUOTE]
Då lägger jag ner henne men vet aldrig till 100% än sålänge därför är man nojjig över detta:/
|
2012-07-12, 13:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Vad händer om du förutsätter att hon inte är det då?
|
Då lägger jag ner henne men vet aldrig till 100% än sålänge därför är man nojjig över detta:/[/QUOTE]
Du lägger ner henne och sen kontaktar hon dig om en vecka och vill gå på bio. Då dissar du henne för att du har lagt ner henne eller vad?
|
|
|
2012-07-12, 14:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Ehum..ring _tjejen_ och fråga henne? Så slipper du undra eller våndas i väntan på kommande eller uteblivna sms. Bara en tanke. Ring. Sms:a inte.
|
|
|
2012-07-12, 14:31
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Hon kan du veta det med 100%?
|
Vad spelar det för roll?
Du är intresserad, ja? Så varför tänker du inte; "Shit vad nice, jag har träffat en ashet tjej jag gillar, vi har haft lite myspys, och jag är sugen på mer - sweet!"?
Se bara till att den där jäkla träffen blir av, hångla upp henne som en boss och ta en returmatch. Sluta jidra och börja styra. Det är upp till dig att få det att hända. Du behöver inte gå in som en kåt iller på tjack. Ge henne utrymme att andas och leva sitt eget liv, men se till att det blir av.
|
|
|
2012-07-12, 14:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag håller med Yes.. jag blir lite arg om du inte träffar henne nu Spettet! Ska jag behöva åka in till kd och bära dig till henne!?
|
2012-07-12, 15:25
|
|
yeah right
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lindy Lou
Ehum..ring _tjejen_ och fråga henne? Så slipper du undra eller våndas i väntan på kommande eller uteblivna sms. Bara en tanke. Ring. Sms:a inte.
|
det här skulle nog bespara den yngre generationen mycket funderande och ältande kring vad som menades eller inte i sms....
|
|
|
2012-07-12, 15:41
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Vad spelar det för roll?
Du är intresserad, ja? Så varför tänker du inte; "Shit vad nice, jag har träffat en ashet tjej jag gillar, vi har haft lite myspys, och jag är sugen på mer - sweet!"?
Se bara till att den där jäkla träffen blir av, hångla upp henne som en boss och ta en returmatch. Sluta jidra och börja styra. Det är upp till dig att få det att hända. Du behöver inte gå in som en kåt iller på tjack. Ge henne utrymme att andas och leva sitt eget liv, men se till att det blir av.
|
Men hur ska jag se till att det blir av? Om hon nu ev inte vill ses och kommer med undanflykter? Space ger jag henne och är inte på eller needy eller drivande. Så mycket kan jag lova att om det denna bio kväll blir av så kommer jag kyssa henne.
|
2012-07-12, 15:48
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Jag håller med Yes.. jag blir lite arg om du inte träffar henne nu Spettet! Ska jag behöva åka in till kd och bära dig till henne!? 
|
Om träffen inte blir av så ligger det oss henne, men är sugen på att sticka till restaurangen hon jobbar på och fixa så man ser så bra ut som möjligt och bara gå dit och sätta sig och äta och visa vad hon går miste om.
|
2012-07-12, 15:51
|
|
In Sweden we call it a kick
Reg.datum: Aug 2006
|
Citat:
Om träffen inte blir av så ligger det oss henne, men är sugen på att sticka till restaurangen hon jobbar på och fixa så man ser så bra ut som möjligt och bara gå dit och sätta sig och äta och visa vad hon går miste om.
|
Detta ska du inte göra.
|
|
|
2012-07-12, 15:52
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Donner
Detta ska du inte göra.
|
För att hon ändå inte kommer tycka hon "går miste om någonting" om hon inte är intresserad?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:05.
|

|