Tack PatJack det blir förhoppningsvis awesome
Har de senaste par dagarna faktiskt försökt göra den sista formtoppningen med VLCD. Har funkat helt okej även om det är en plåga. Förstår fortfarande inte hur folk (överviktiga) klarar av en längre tid med den här dieten, men det blir kanske lite lättare efter några dygn?!
Tanken med vansinnesdieten, förutom då att slipa på formen, är även att skapa en liten buffert så jag kan gå loss på den Turkiska baklavan

Nä men skämt åsido, det skadar iaf inte att köra ett sånt här upplägg några dagar innan en semester. Har tappat 1kg / dygn och morgonvikten var imorse 68,7kg. Kan ju säga att jag märker rätt stora skillnader formmässigt, åt det positiva hållet.
Funderingar finns även på hur träningsupplägget ska se ut när jag kommer hem. Är sugen på att köra ett färdigt program och lägga de hemmasnickrade varianterna på hyllan ett tag. Tri-Phase-upplägget ser mest intressant ut och jag väntar lite på att höra vad Oliver Cherek tycker om det. Rent spontant ser det ut som ett roligt upplägg iaf. Om jag inte gör en datloaf och lägger på mig 6-7kg under Turkiet-resan så har jag ett bra utgångsläge när jag kommer hem att lägga på mig rejält.
I eftermiddag blir det ett sista överkroppspass innan resan. Får se om det går att prestera efter 2,5 dagars VLCD.