Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-10, 11:12   #24436
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
För mig är 50-100 partners helt :0 :0 :0 Hur fasiken har man lyckats...? Satt med två tjejkompisar för några månader sen och spelade ett spel, iallfall var det någon fråga om sexpartners och både låg runt 60-70 st. Tjejer i min ålder, helt normala...jag blev lite...ha ha ha ha...really?
Inte speciellt mycket om man börjar räkna på det. 10 om året, dvs mindre än en i månsaden, från man är 15 till 25 blir 100, t ex.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 11:13   #24437
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
För mig är 50-100 partners helt :0 :0 :0 Hur fasiken har man lyckats...? Satt med två tjejkompisar för några månader sen och spelade ett spel, iallfall var det någon fråga om sexpartners och både låg runt 60-70 st. Tjejer i min ålder, helt normala...jag blev lite...ha ha ha ha...really?
60-70 är väl lite över medel av de tjejer jag frågat hur många de haft o brukar få svaret 20-30st. I nästan alla fall. Men kanske bara var jag som bodde i en lössläppt stad
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 11:13   #24438
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Så imorse så smsade jag henne och vi pratade lite lätt. Och jag frågade om hon var sugen på att gå och kolla på bio vilken hon svara att det vore najs men att hon jobbar hela veckan( resturang tiderna är 11-01) Vilket jag svarade att det var lungt och att hon skulle säga till om hon fick en lucka ledig annars tar vi det en annan gång. Hon sa att hon skulle kolla schema för nästa vecka. Och jag sa att om det fanns gott om tid så kunde i käka innan bion och hon svarade jajjamen men att hon kanske skulle se den filmen med en an sina tjejkompisar men att det fanns fler filmer.

Jag kan medge att jag fortfarande är lite skeptisk till hennes intresse för mig och det lär nog inte släppa förens jag ser henne igen om det nu blir så. Nu väntar jag på att få se nån form av intresse genom att hon hör av sig. Det känns lite bättre men ändå som sagt lite skeptisk.
Gammal 2012-07-10, 11:21   #24439
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
40 taggarna är bra i sängen pga. att de haft långa förhållanden och inte för att de haft många olika partners?

Klart lyhördhet, kemi o alla de andra fina orden ni använder är en förutsättning, men jag är helt övertygad om att fler partners GENERELLT ger bättre färdigheter oavsett ONS eller KK. Sen att det finns avstickare, det gör det ju alltid.
Jag vill nästan påstå att de som haft flertalet sexpartners och därför trott de varit bra i sängen, är de som har varit sämst.

Jag har till och med träffat de som skrutit om sina färdigheter muntligt och när man väl släppt till så har det varit fullkomligt värdelöst. För mig. För någon annan hade det kanske varit ett paradis, vad vet jag. Riktigt oattraktivt med någon som outtar muntligt att denne är bra i sängen också, känns bara pantat.

Bästa sexet jag har haft har varit med någon jag harmoniserat brutalbra ihop med. Jag tror också att det är en klyscha om att det bästa sexet "växer fram i en relation", fungerar man sådär fysiskt ihop från start så lär det nog mer växa ihop än växa fram något...

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 11:23   #24440
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Jag tror också att det är en klyscha om att det bästa sexet "växer fram i en relation", fungerar man sådär fysiskt ihop från start så lär det nog mer växa ihop än växa fram något...
Yes där är vi definitivt överens iaf
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 11:47   #24441
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Fördelarna med att ha haft några partners åtminstone är att man ser hur olika människor är och fungerar fysiskt samt att man kanske lättare lär känna sig själv och vad man själv tycker om. När man står där fastkedjad i sänggaveln med disciplinbollen intryckt och blir totaldominerad av en argsint singelmorsa, så kanske man inser att den där första partnern man hade, som man då tyckte var lite för lugn och mysig kanske, inte var så tokig ändå.
Instämmer. Det är som att ha haft flera olika jobb. Man lär sig vad man /inte/ gillar.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2012-07-10 klockan 11:48.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:07   #24442
Silveta
Registered User

Silvetas avatar

Reg.datum: May 2011
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Instämmer. Det är som att ha haft flera olika jobb. Man lär sig vad man /inte/ gillar.
+1

Jag kan hålla med där. Jag var ganska lös släppt som ung och hade enbart som mål att få prova på så många tjejer som möjligt. Jag lärde mig mycket om vad jag själv gillade helt klart men kan inte påstå att jag lärde mig särdeles mycket om vad andra gillade.
Det var inte förrän man skaffade längre förhållande som man lärde sig att jobba på dynamiken som jag åtminstone anser behövs i ett bra sexliv.

En annan grej som få verkar bry sig om är gemensam leklust. Sex ska vara kul också, något man kan utforska tillsammans och inget man nånsin blir färdiglärd i.

Så. Kompatibilitet, leklust, nyfikenhet, attraktion, dynamik, lusta och erfarenhet. Har man allt ovanstående oavsett om det är ett ons, en kk eller en partner så lär man ha ett jävligt bra sexliv.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Silveta är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:09   #24443
Silveta
Registered User

Silvetas avatar

Reg.datum: May 2011
Tror jag tappade tråden där en smula :what:

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Silveta är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:12   #24444
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Så imorse så smsade jag henne och vi pratade lite lätt. Och jag frågade om hon var sugen på att gå och kolla på bio vilken hon svara att det vore najs men att hon jobbar hela veckan( resturang tiderna är 11-01) Vilket jag svarade att det var lungt och att hon skulle säga till om hon fick en lucka ledig annars tar vi det en annan gång. Hon sa att hon skulle kolla schema för nästa vecka. Och jag sa att om det fanns gott om tid så kunde i käka innan bion och hon svarade jajjamen men att hon kanske skulle se den filmen med en an sina tjejkompisar men att det fanns fler filmer.

Jag kan medge att jag fortfarande är lite skeptisk till hennes intresse för mig och det lär nog inte släppa förens jag ser henne igen om det nu blir så. Nu väntar jag på att få se nån form av intresse genom att hon hör av sig. Det känns lite bättre men ändå som sagt lite skeptisk.
Det säger egentligen inte så mycket. Antagligen har du annat att gå på än vad du har beskrivit här, men ibland känns det som om många killar i tråden automatiskt tolkar det som att tjejen inte är intresserad om hon ger några som helst signaler om att hon har ett liv utöver sin tillbedjare som är viktigt för henne och/eller som hon måste ta hänsyn till.
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:32   #24445
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Det säger egentligen inte så mycket. Antagligen har du annat att gå på än vad du har beskrivit här, men ibland känns det som om många killar i tråden automatiskt tolkar det som att tjejen inte är intresserad om hon ger några som helst signaler om att hon har ett liv utöver sin tillbedjare som är viktigt för henne och/eller som hon måste ta hänsyn till.
Tycks det vara något specifikt för killarna? Inte menat som dryghet.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:35   #24446
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Tycks det vara något specifikt för killarna? Inte menat som dryghet.
Nä. Men det är ju lite fler killar som beskriver sin kärleks vedermödor i tråden; gissningsvis en följd av att det är väldigt mycket fler killar som är medlemmar. Tjejerna i tråden är, tycker jag, så pass få, och det är så pass ojämnt fördelat antal poster per tjej, att det är lite svårt att få något slags gruppintryck.
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2012-07-10, 15:39   #24447
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Nä. Men det är ju lite fler killar som beskriver sin kärleks vedermödor i tråden; gissningsvis en följd av att det är väldigt mycket fler killar som är medlemmar. Tjejerna i tråden är, tycker jag, så pass få, och det är så pass ojämnt fördelat antal poster per tjej, att det är lite svårt att få något slags gruppintryck.
Ja det är nog sant.

Oftast tycker jag tjejerna verkar ha mer frågor angående "varför gjorde han så" och killar mer i stil med "är hon intresserad?".

Med varians givetvis.
Gammal 2012-07-10, 15:41   #24448
Hagetzu
Registered User

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Som arbetsgivare drar man ju öronen åt sig om man träffar på någon som hoppar mellan jobb. Varför platsar den inte och kommer jag få problem. Någon anledning finns det till att personen i fråga aldrig verkar eller får stanna på ett jobb. Inte är jag intresserad av att lägga tid och pengar på en sådan person.

För övrigt är 50 pers en sjuk siffra ju. Har man nog problem om man inte lyckas hålla kvar en kvinna eller man och kanske är det då dags för en kurs i självdiciplin alt. självaktning. Skulle helt ärligt känna mig rätt smutsig om jag knappt kommer ihåg namnen på de jag haft i bingen.
Gammal 2012-07-10, 15:44   #24449
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Hagetzu Visa inlägg
Som arbetsgivare drar man ju öronen åt sig om man träffar på någon som hoppar mellan jobb. Varför platsar den inte och kommer jag få problem. Någon anledning finns det till att personen i fråga aldrig verkar eller får stanna på ett jobb. Inte är jag intresserad av att lägga tid och pengar på en sådan person.

För övrigt är 50 pers en sjuk siffra ju. Har man nog problem om man inte lyckas hålla kvar en kvinna eller man och kanske är det då dags för en kurs i självdiciplin alt. självaktning. Skulle helt ärligt känna mig rätt smutsig om jag knappt kommer ihåg namnen på de jag haft i bingen.
Skillnaden där är ju att det finns kostnader som är hyfsat konkreta med att vara tvungen att nyanställa.

Kostnaden med att vara "lössläppt" är ju i egentligen bara de värden som vi tillskriver det.
Gammal 2012-07-10, 15:46   #24450
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Nej exakt, det var en helt vanlig sms konversation. Det som gör mig skeptisk är det som jag skrev om någon sida bak som hände och det är säkert inget men intresset för denna tjej stiger och man väl inte förlora henne. Jag tänker lite på dom ggr vi har setts och kommer ihåg att hon berättade om en sjukdom hon hade som man vanligtvis inte berättar för vem som helst men visserligen är det en mognare tjej så jag vet inte.

Jag känner att jag blir inte helt lugn förens jag vet att hon och jag fortfarande träffas, jag har is i magen och får se om intresset finns oss henne genom att hon hör av sig men det är just denna väntan som är lite små jobbig.

Man är rädd att man bara var ett ligg för henne men intrycket jag fått av henne är att hon är inte en sån som ligger runt utan en relations tjej men jag kan ha fel.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:36.