Armbrytning mot Rikard Jansson! Jag förlorade kriget (4-2 till mig i I vänster och 6-0 till Rikard höger) MEN! Jag vann i vänstern som är Rikards signum, I remmar som är hans specialitet. Rikard sa före matchen att han slutar med armbrytning om han förlorar mot mig i vänster (vilket vi inte kommer hålla honom ansvarig för) därför är han bäst på Kolozzeum i armbrytning.
Armbrytning mot Rikard Jansson! Jag förlorade kriget (4-2 till mig i I vänster och 6-0 till Rikard höger) MEN! Jag vann i vänstern som är Rikards signum, I remmar som är hans specialitet. Rikard sa före matchen att han slutar med armbrytning om han förlorar mot mig i vänster (vilket vi inte kommer hålla honom ansvarig för) därför är han bäst på Kolozzeum i armbrytning.
Ojoj. Där hade alla leder i min arm gått åt fel håll!
Varför byter man sida?
Ja det krävs att man tränar lite innan man kör sådana matcher
Man byter sida för att det skall bli så lika som möjligt. När du står på ena sidan har du din handled mot huvuddomaren och skall ha spännet på din hand osv
Vilken videominiatyr! Fint! Har du anställt en redigerare åt dig?
Edit. Cringe (åt mig), såg att det inte är från din youtubekanal! Var dock enda videon (två st med er match) med coola miniatyren på kanalen.
Vilken dag hade du grepptränat med detta upplägg:
Dag1: Marklyft
Dag2:
Dag3:
Dag4: Marklyft
Dag5:
Dag6:
Upprepa
Låter det knas att greppträna dagen innan tunga marken (dag3)? Tänker greppet återhämtar väl sig fort? Känns som kan peaka greppstyrkan då inför tunga marken där jag behöver vara greppstark?
Två set enarmshäng med extravikt.
Vilken videominiatyr! Fint! Har du anställt en redigerare åt dig?
Edit. Cringe (åt mig), såg att det inte är från din youtubekanal! Var dock enda videon (två st med er match) med coola miniatyren på kanalen.
Vilken dag hade du grepptränat med detta upplägg:
Dag1: Marklyft
Dag2:
Dag3:
Dag4: Marklyft
Dag5:
Dag6:
Upprepa
Låter det knas att greppträna dagen innan tunga marken (dag3)? Tänker greppet återhämtar väl sig fort? Känns som kan peaka greppstyrkan då inför tunga marken där jag behöver vara greppstark?
Två set enarmshäng med extravikt.
Haha ja det är Siamak min polares kanal, han brukar fixa lite med sånt!