Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-04-23, 19:46   #226
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
När någon sket i handfatet så blev väl arbetsdagen något obekväm för oss som behövde göra rent.
Sten sax påse blir inte mer spännande än så.
Gammal 2017-04-23, 20:02   #227
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
När någon sket i handfatet så blev väl arbetsdagen något obekväm för oss som behövde göra rent.
Det där har jag sett en gång på gymmet, och någon gång på offentliga toaletter. Jag undrar vad grejen är med det? En toalett är precis bredvid men ändå så bajsar man i handfatet.

Som några partygrabbar jag såg på en chartersemester ett par balkonger bort, en av dem satt på balkongräcket och sket rätt ner på poolområdet under. Vad fan gör man en sån sak för?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 20:04   #228
BelowAverage
Kärvt maskulin

BelowAverages avatar

Reg.datum: Nov 2011
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Vad fan gör man en sån sak för?
Jag gör det ifall jag ser att det enbart är vita män som arbetar som lokalvårdare. Ett slag mot patriarkatet, kan man säga.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 20:04   #229
xan
Registered User

xans avatar

Reg.datum: Feb 2017
Citat:
Det där har jag sett en gång på gymmet, och någon gång på offentliga toaletter. Jag undrar vad grejen är med det? En toalett är precis bredvid men ändå så bajsar man i handfatet.

Som några partygrabbar jag såg på en chartersemester ett par balkonger bort, en av dem satt på balkongräcket och sket rätt ner på poolområdet under. Vad fan gör man en sån sak för?
Alcohol is one hell of a drug.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 20:25   #230
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:

Hahaha! Vilken syn!
Jag hade då skrattat livet ur mig om jag såg det. Även om det är gravt svineri så hade jag inte kunnat låta bli att skratta. Men ja, grabbar kan vara odödliga i grupp och överjordiska när procenten kickar in.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 22:05   #231
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Reg.datum: Jan 2015
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
- Slagsmål över ett handtag till kabelmaskinen (Fanns en del av den modellen)
Kanske var jag då. Stod och vilade i väntan på nästa set när en kille hakade av det och började gå iväg. Jag sa att jag använde det och han gjorde liksom en halvvändning för att visa att hörde mig men fortsatte gå mot en annan hiss.

Kan låta löjligt men det hade ju inte med själva handtaget att göra utan om att det var jävligt provocerande.
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-23, 23:06   #232
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
Kanske var jag då. Stod och vilade i väntan på nästa set när en kille hakade av det och började gå iväg. Jag sa att jag använde det och han gjorde liksom en halvvändning för att visa att hörde mig men fortsatte gå mot en annan hiss.

Kan låta löjligt men det hade ju inte med själva handtaget att göra utan om att det var jävligt provocerande.
Jag förstår dig. I det läget blir du utsatt för en jobbig sits, blir du arg är du en idiot som bråkar om ett kabelhandtag, gör du ingenting är du en mes som man kan köra över hur som helst. Det går liksom inte att komma ur det med självkänslan intakt oavsett vad. Det är jäkligt fult att sätta någon annan i en sådan sits att denne tvingas välja mellan idiot eller mes. Ett riktigt praktsvin var den kabelhandtagstjuven.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 09:31   #233
Zrob
Registered User

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Han är absolut på riktigt. KAC första halvan av 90-talet var guld.
Haha, jag var dit en gång, typ 94a, 95, första gången på ett gym, 17 eller 18år gammal, 187cm å 70kg. Såg Benny och Falken och någon till i deras "gäng", stora som hus tyckte jag då, jag gick aldrig mer dit

Men gym-Jocke vet jag faktiskt inte vem det var/är?!

Senast redigerad av Zrob den 2017-04-24 klockan 09:35.
Zrob är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 10:40   #234
1x0
Wall of text

1x0s avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Dåren Visa inlägg
För några veckor sedan var det en tjej som gick fram och började ta av fjäderlåsen för att komma ut 1.25:orna som satt längst ut på stången när jag körde knäböj. Jag satt intill ställningen och laddade inför nästa set. Vad gör du? frågade jag. Jaha, du använder dom? replikerade hon och fortsatte sitt sökande på annat håll.
Hade något sådant här hänt mig, hade jag grubblat sönder. Helt ofattbart för mig. Hade trott att personen gjorde så för att psyka mig, starta bråk. För jag satt och vilade för länge mellan seten eller något.
1x0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 14:11   #235
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Citat:
Jag förstår dig. I det läget blir du utsatt för en jobbig sits, blir du arg är du en idiot som bråkar om ett kabelhandtag, gör du ingenting är du en mes som man kan köra över hur som helst. Det går liksom inte att komma ur det med självkänslan intakt oavsett vad. Det är jäkligt fult att sätta någon annan i en sådan sits att denne tvingas välja mellan idiot eller mes. Ett riktigt praktsvin var den kabelhandtagstjuven.
Precis så jag resonerar.
Gammal 2017-04-24, 16:24   #236
Mats J
Registered User

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
Precis så jag resonerar.
Jag väjer i 10 fall av 10 att vara en mes

Kan inte ens komma på vad någon skulle göra mot mig för att jag skulle börja bråka, har aldrig hänt och kommer mest troligt aldrig hända.

Senast redigerad av Mats J den 2017-04-24 klockan 16:25.
Mats J är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 17:24   #237
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Klart det går, bara säga högt och bestämt: "Vad fan gör du?!, jag använder det där", helst ska hela gymmet höra, blir han aggressiv är han idioten och det finns ingen posibel (finns det ordet ens?) utgång i detta fall där du framstår som verken mes eller idiot.
Gammal 2017-04-24, 17:35   #238
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Klart det går, bara säga högt och bestämt: "Vad fan gör du?!, jag använder det där", helst ska hela gymmet höra, blir han aggressiv är han idioten och det finns ingen posibel (finns det ordet ens?) utgång i detta fall där du framstår som verken mes eller idiot.
Är plausibel ordet du letar?
http://www.synonymer.se/?query=plausibel

Håller med om att det vettigaste vore att kasta strålkastaren på den som beter sig som en idiot.
Gammal 2017-04-24, 17:50   #239
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Mats J Visa inlägg

Kan inte ens komma på vad någon skulle göra mot mig för att jag skulle börja bråka, har aldrig hänt och kommer mest troligt aldrig hända.
Hade han stulit handtaget enligt beskrivningen och betett sig ohyfsat när jag påpekade att jag använder det så hade jag gått raka spåret till personalen och anmält medlemmen.

Om det innebär att välja messidan så fine men jag tappade för längesen orken att höja rösten mot en idiot. Och slagsmål känns allmänt skaderiskabelt. Blir man nedslagen utan anledning hämnas man långt efteråt genom att smyga sig på bakifrån och slå stenhårt mot sidan av ett knä. Än så länge har jag inte behövt göra bruk av mina hämndplaner vid en eventuell oförrätt.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 18:02   #240
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Mats J Visa inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
Är plausibel ordet du letar?
http://www.synonymer.se/?query=plausibel

Håller med om att det vettigaste vore att kasta strålkastaren på den som beter sig som en idiot.
Jag har kommit ur sådana situationer tidigare men kände nog ett behov av att hävda mig lite extra just den gången. Tankarna går ju fort i stundens hetta men jag tror jag triggades av att han var så jävla självgod att jag själv inte kunde skratta bort det. Hade han varit en femtonårig snorunge som ville spela cool inför sin flickvän hade jag släppt det. Nu var det silverkedja, tatueringar och en jävligt uppkäftig blick som nog fick det att rinna över.

Jag gjorde som du sa Anvihl men då vände han som sagt på huvudet, smålog och gick vidare. När jag kom ikapp, ställde mig framför honom och upprepade mig så satte han handryggen mot min axel och försökte fösa mig åt sidan. Då fick han en sån extravikt in i munnen.

Väldigt onödigt men jag tror aldrig någon har varit så provocerande mot mig, någonsin. Faktumet att han inte varken sa ett ord eller ens tittade mig i ögonen under hela tiden gjorde mig helt galen när han avslutade med att bara försöka flytta mig ur vägen.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:46.