cam: jag kör full rörelsebana i alla övningar, skiter blankt i att axlarna kopplas in mer i tex hantelpressar i översta läget osv... känns bäst o köra från start till stopp så långt det går, men du har rätt med lårcurlen, jag kanske inte ska gå hela vägen ner. Gillar egentligen inte lårcurl alls, tycker det knakar o smäller o har sig i senor o grejs. Känns obra. Ska prova finnen ngn dag o se om den tar något på hamstrings.
Reddan: tackar, kul med en ny besökare som presenterar sig!... hoppas jag kan smitta av med lite motivation o inspiration
Bartman: haha, vet inte om det blir ngn BF för min del, känner mig inte alls i form för det... svullen, fet, inga bröstmuskler o allmänt tråkig hållning, lol..
Cilia: haha, after you my dear!!
Jag tror inte Harry-Hulken blev impad nej, han såg nog mig som en tandpetare, fast jag såg allt att han sneglade på stången då jag lastade på vikter!.. mohaha... jag har faktiskt sett stora pojkar ha problem med lättare vikter än mig, så bara för att man är stor så behöver man inte vara stark. Däremot såg jag vad han körde på för vikter i stående vadpressen o det räckte för mig...
pejo: förra marklyftpasset så mådde jag iofs jäkligt kasst, började må illa o blev yr osv... så därav gick det inget vidare. Men igår och idag har jag vräkt i mig kolhydrater, allt ifrån toast till dagens kinabuffé med massor av ris, friterat osv. För min del gör det så jäkla mkt att jag får i mig kollisar, det kan faktiskt avgöra +/- 20kg på ett pass känns det som...
Sedan så presterar jag bättre pass på vardagar har jag märkt, då jag är uppe i varv och ofta har med mig aggressioner och frustrationskänslor från jobb osv. På helgerna blir jag för slö, kommer aldrig igång på gymet riktigt.
Utöver det så behöver jag misslyckas för att lyckas. Som mest taggad blir jag efter en svacka/ett par dåliga pass. Är som små barn, jag måste få tjura av mig lite o vända den energin till o välta benpressar...