Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-03-30, 14:39   #2266
Medusa
DC disciple

Medusas avatar

Reg.datum: Sep 2003
din frontböj på 170 kg är riktigt bra, på vårt gym är det bara några få som frontböjer så mycket, den ena är en bodybuilder och fd styrkelyftare på hög nivå, och en av de starkaste bänkpressare jag sett, båda är väl runt 27-30 år gamla.. inte lika hårda heller men du verkar onekligen ha bra förutsättningar
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich

Senast redigerad av Medusa den 2012-03-30 klockan 14:41.
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 19:59   #2267
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Morty Visa inlägg
Minst en bild per sida skulle vara nice, din journal är ju största källan till inspiration på kolo. Sjuka aesthetics. Keep it up!
Tack så jättemycket! Det blir fler bilder om ett tag när jag känner att jag är i form.

Citat:
Ursprungligen postat av Medusa Visa inlägg
din frontböj på 170 kg är riktigt bra, på vårt gym är det bara några få som frontböjer så mycket, den ena är en bodybuilder och fd styrkelyftare på hög nivå, och en av de starkaste bänkpressare jag sett, båda är väl runt 27-30 år gamla.. inte lika hårda heller men du verkar onekligen ha bra förutsättningar
Tack så mycket! Har nog mycket att skylla på vinklar o.s.v. också. Den mesta av min benstyrka sitter i låren, och jag har nog rätt korta lårben.
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Proxy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:19   #2268
difeddy
Registered User

Reg.datum: Jun 2010
Men vafan, du hade grejat 20 reps på den där vikten!
difeddy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 21:34   #2269
Letra
Registered User

Letras avatar

Reg.datum: Feb 2011
Gammal 2012-04-03, 00:00   #2270
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Update

Okaj, lite update på läget just nu.

Kan säga att jag är på riktigt bra humör nu, och motivationen är på topp.

Höll på att bli sjuk innan helgen, men har nog lyckats dodga det tack och lov. Smaskade i mig massa mat (kalorier är det bästa mot att bli sjuk), så fick lite mumsig påfyllnad också. Hostade som satan i fredags och lördags och var helt efterbliven, men jag verkar slippa att bli sjuk igen.

Har dessutom bytt gym. Riktigt skönt med ett miljöombyte. Oavsett om det är bra eller dåligt, det är annorlunda, och det behövdes. Skönt att kunna gå in på gymmet med nya ögon, och ny motivation. Blir så jäkla slött att gå till samma ställe varje dag. Desstom så är utrustningen mycket bättre, och det finns lite gódamers att kolla på. Började dessutom bli trött på vissa fenomen på le old gym, så det är skönt att slippa reflektera över det.
Det negativa är väll att jag inte tränar på samma ställe som Mitosis. <3 Men jag får komma och hälsa på honom.

Formen går dessutom framåt. Har inte gått ner mycket, och har hittills inte direkt behövt ta i alls, så det känns bra. Det beror visserligen mycket på att saker har kommit i vägen, så att jag har fått haft små ätarperioder. Än finns det mycket att ta av psykiskt och fysiskt, så det bör gå fint att komma i riktigt bra form. Midjan har sugits in rätt bra, och kommer mer och mer, sakta men säkert. Idag var jag dessutom supertorr (sjukdom/svettats på natten I guess) och hade lite kollisar i mig, så idag var midjan bättre än den har varit sen jag var nere på typ 7% förra året.
Det enda som stör mig lite är axlarna, men det verkar höra till för mig när jag kommer ner i bf%.

Imorgon är det ben, och jag är för första gången på länge riktigt taggad för ett benpass. Knäböj, alternativt frontböj om höftböjarna är stela, är det som står på schemat. Ska dessutom köra riktig hacksquat, för en sådan har jag inte haft tillgång till på över ett år. Fett nice!

Så that's what's up. Om någon undrar. Skriv upp det.
Citat:
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Gammal 2012-04-03, 05:23   #2271
Mitosis
Registered User

Mitosiss avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy Visa inlägg
Det negativa är väll att jag inte tränar på samma ställe som Mitosis. <3 Men jag får komma och hälsa på honom.
Du får ta sådana dära träna gratis kort, så kan jag göra ett gästspel på Sportlife (no homo)
Skönt att du fått tillbaka motivationen med!
Mitosis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-03, 22:26   #2272
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Fick reda på att min gammelmorbror 82 år bänkar 130 pannor, känner mig så en liten sopa! Sjuk människa.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitosis Visa inlägg
Du får ta sådana dära träna gratis kort, så kan jag göra ett gästspel på Sportlife (no homo)
Skönt att du fått tillbaka motivationen med!
Har allt en dröse endagarskort, men man får bara nyttja ett sånt en gång i halvåret eller något sånt. Men kommer väll bort till helgen, om Rolf kommer upp och tränar.

Jadå, humöret är på topp! Galet taggad faktiskt, känner verkligen drivet!
Citat:
Gammal 2012-04-03, 22:31   #2273
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Fick reda på att min gammelmorbror 82 år bänkar 130 pannor, känner mig så en liten sopa! Sjuk människa.
Seriöst?
Spartansk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-03, 23:01   #2274
312
313,314,315,316,317......

312s avatar

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Har dessutom bytt gym. Riktigt skönt med ett miljöombyte.
Du skrev tidigare att du trodde ditt förra gym (nu innan du bytte) var spanat av polisen pga doping? Undrar bara.
Drick apelsinjuice i stället för dyrt proteinpulver.
312 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-04, 06:56   #2275
rolf
#VilaLagom

rolfs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Men kommer väll bort till helgen, om Rolf kommer upp och tränar.
Brace yourselves, Rolf is coming! På fredag kväll typ, så från lördag den sjätte till söndag den femtonde är jag på plats och kräver vapendragare! Jag har också några frikort eller biljetter eller vad fan det nu är till Sportlife, så vi kan köra lite miljöombyte.
Gammal 2012-04-04, 08:52   #2276
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Seriöst?
Japp, hahaha! Det gubben har lyft en hel del tunga vikter i sina dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av 312 Visa inlägg
Du skrev tidigare att du trodde ditt förra gym (nu innan du bytte) var spanat av polisen pga doping? Undrar bara.
Hahaha, bra poäng! Ja, det är det nog, eller var iaf. Nu får jag väll helt enkelt hoppas på att gympersonalen griper tag i mig, fast tydligen så finns det en diskrimineringsplan som säger att dom inte får testa folk utefter utseende. Jävla waste, smart att randoma tre pers när det är 100 på gymmet en kväll.

Citat:
Ursprungligen postat av rolf Visa inlägg
Brace yourselves, Rolf is coming! På fredag kväll typ, så från lördag den sjätte till söndag den femtonde är jag på plats och kräver vapendragare! Jag har också några frikort eller biljetter eller vad fan det nu är till Sportlife, så vi kan köra lite miljöombyte.
Låter som en plan! Du har mitt nummer, så vi lär höras på fredag/lördag.
Citat:
Gammal 2012-04-08, 16:10   #2277
Niwah
Powerhouse

Niwahs avatar

Reg.datum: May 2011
Vet att du svarat att du håller smalare när du bänkar för att flytta mycket vikt. Hur brett håller du? Lillfingrarna på ringarna?
Niwah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 22:16   #2278
Proxy
Registered User

Proxys avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Niwah Visa inlägg
Vet att du svarat att du håller smalare när du bänkar för att flytta mycket vikt. Hur brett håller du? Lillfingrarna på ringarna?
Axelbrett kort och gott. Aldrig riktigt reflekterat över exakt var jag sätter fingrarna när jag maxbänkar.
Citat:
Gammal 2012-04-09, 22:20   #2279
AdrianP
Registered User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Axelbrett kort och gott. Aldrig riktigt reflekterat över exakt var jag sätter fingrarna när jag maxbänkar.
Så att tummen är vid utsida axel? Annars blir det vääldigt smalt. Jag gillar att köra lite smalare, bigass tricep av det.
AdrianP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-09, 22:27   #2280
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Japp, hahaha! Det gubben har lyft en hel del tunga vikter i sina dagar.
Vi vill höra med om detta. Lägg upp bilder! Filmer! Och historier! Vi vill ha en tråd tillägnad din gammelmorbror!
Spartansk är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:04.