Okaj, lite update på läget just nu.
Kan säga att jag är på riktigt bra humör nu, och motivationen är på topp.
Höll på att bli sjuk innan helgen, men har nog lyckats dodga det tack och lov. Smaskade i mig massa mat (kalorier är det bästa mot att bli sjuk), så fick lite mumsig påfyllnad också. Hostade som satan i fredags och lördags och var helt efterbliven, men jag verkar slippa att bli sjuk igen.
Har dessutom bytt gym. Riktigt skönt med ett miljöombyte. Oavsett om det är bra eller dåligt, det är annorlunda, och det behövdes. Skönt att kunna gå in på gymmet med nya ögon, och ny motivation. Blir så jäkla slött att gå till samma ställe varje dag. Desstom så är utrustningen
mycket bättre, och det finns lite gódamers att kolla på. Började dessutom bli trött på vissa fenomen på le old gym, så det är skönt att slippa reflektera över det.
Det negativa är väll att jag inte tränar på samma ställe som Mitosis. <3 Men jag får komma och hälsa på honom.
Formen går dessutom framåt. Har inte gått ner mycket, och har hittills inte direkt behövt ta i alls, så det känns bra. Det beror visserligen mycket på att saker har kommit i vägen, så att jag har fått haft små ätarperioder. Än finns det mycket att ta av psykiskt och fysiskt, så det bör gå fint att komma i riktigt bra form. Midjan har sugits in rätt bra, och kommer mer och mer, sakta men säkert. Idag var jag dessutom supertorr (sjukdom/svettats på natten I guess) och hade lite kollisar i mig, så idag var midjan bättre än den har varit sen jag var nere på typ 7% förra året.
Det enda som stör mig lite är axlarna, men det verkar höra till för mig när jag kommer ner i bf%.
Imorgon är det ben, och jag är för första gången på länge riktigt taggad för ett benpass. Knäböj, alternativt frontböj om höftböjarna är stela, är det som står på schemat. Ska dessutom köra riktig hacksquat, för en sådan har jag inte haft tillgång till på över ett år. Fett nice!
Så that's what's up. Om någon undrar. Skriv upp det.