Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-13, 22:29   #2266
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Alltså, Lellan - Du är underbar, på ett positivt sätt. Det är hög mys/knäppfaktor i ditt inlägg. Än en gång, på ett 100% positivt sätt.
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-13, 22:41   #2267
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Alltså, Lellan - Du är underbar, på ett positivt sätt. Det är hög mys/knäppfaktor i ditt inlägg. Än en gång, på ett 100% positivt sätt.
Är det ironi, är det du som är dum, och jag vet ju att Stoltz inte är dum, så därför blev jag ju jätteglad! Tack. Vad fint sagt. Ska jag klämma lite eller?

Men, jag tror att det här knäppmysiga sättet är lite svårt att applicera när man ska dejta, det är iaf min erfarenhet. Folk vill att man ska bestämma sig, fort, och veta vad man vill innan man råkat på det, och sen ska man vara lätt att placera i ett fack, och går inte det kan man väl iaf vara lite villig så det blir nån behållning av det hela. Menar inget illa, men folk kan nog, ibland med rätta störa sig.

Å andra sidan - va fasen ska man göra om man är långsam, clueless, ojämnt villig och smått krånglig. I vissa situationer kan man ju ta på sig en roll för att folk ska bli bekväma, men det går ju knappast inom detta område.

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-13, 22:44   #2268
chidde
Projektledare

chiddes avatar

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Chidde: Bjuder på det, men erkänn, det är ju cockar som teasar mig, det är ju knappast jag som står för underhållningen öht. Jag bara mumsar ögongodis, fönstershoppar, tänk.. en sån där snubbe i trench typ. Som inte flashar. Utan vill se.

Eller, förresten. Tänkt inte på mig så heller. Jag är en sund å glad en som har väl fungerande syn men lite svårt att bjuda på sig! Eller skippa den tanken med, seriöst, vi lägger ner, tänk inte - alls.

Men egentligen, så tycker jag konceptet borde införas. Finns ju myskompisar och kk´s och guvetallt, varför inte "titta klämma känna"kompisar? Kan ju vara åt båda håll. El ett.

Edit: Shit! Blev högst äcklad när jag insåg att jag låter som en kille som går på strippklubb? Iuuhhh!! Känns på nåt sätt bättre utan pengar, på tu man hand, å så..
eller sa gor vi det enkelt och behaller det som kolozzeum har gett dig, dvs Cockteaser

varfor far jag en kansla av att du ar den tjejen som latt blir nervos nar du traffar en attraktiv kille, kallsvettas, pratar fort och osammanhangande, rodnar, pratar annu fortare och annu mer osammanhangande, kallsvettas annu mer osv? sag att det inte stammer, plz

annars gillar jag Skuggans blockettrix ocksa

"nyservad BMW till salu med vinterdack pa falg, manuell vaxellada, besiktigad utan anmarkning, skattad och forsakrad... agaren (dvs jag) kan fas mot extra tillagg, nyrakad och rumsren. obs, prutare undanbedes.. endast seriosa kopare.. forst till kvarn"

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-13, 22:58   #2269
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av chidde Visa inlägg
eller sa gor vi det enkelt och behaller det som kolozzeum har gett dig, dvs Cockteaser

varfor far jag en kansla av att du ar den tjejen som latt blir nervos nar du traffar en attraktiv kille, kallsvettas, pratar fort och osammanhangande, rodnar, pratar annu fortare och annu mer osammanhangande, kallsvettas annu mer osv? sag att det inte stammer, plz
Nix, de gör vi´nte!

En attraktiv kille gör mig helt ärligt ganska obrydd, tror jag, känner mig rätt könlös nära snyggon. Är det en kul kille, kan jag bli smått nervös, för då vet jag att jag kan bli intresserad och blir genast mån om att visa att jag också är kul - men den tanken trycker jag bort för man blir ju knappast sitt bästa jag på beställning. Försöker istället fokusera på om det verkligen ÄR en kul kille, el om han bara ger sken av det, vara närvarande och glömma bort mig själv och ev flörtvibbar.

Om jag inte kan bestämma mig, men det verkar som om ngn flörtar, då kan jag tyvärr bli som du beskriver om han flörtar på ett trevligt sätt, förutom att jag försöker tänka på att inte prata fort, däremot tänker jag inte på VAD jag säger, vilket kan bli lite "Åh, ehh, sa jag just det där - ja det gjorde jag tydligen att döma av reaktionen ja, hehe eh.."

Flörtar någon på ett otrevligt sätt (tex: "du ska bli min ikväll" "jag vet att du vill" "vad du är svår då, kom igen", smörar på ett osympatiskt sätt, typ, objektifierande utan värme) tja då blir jag vänlig, obrydd men säker på min sak - att det där inte var någon trevlig prick. Lite trist att döma fort, men samtidigt ännu tristare att fastna med någon jobbig.

Men går sällan på krogen osv, och folk till vardags som tar kontakt är ju mest trevliga sociala prickar och då blir jag lätt likadan tillbaks, då får man fasen slå mig hårt i huvudet för att jag ska fatta att det är flört.

Citat:
Ursprungligen postat av chidde Visa inlägg
annars gillar jag Skuggans blockettrix ocksa

"nyservad BMW till salu med vinterdack pa falg, manuell vaxellada, besiktigad utan anmarkning, skattad och forsakrad... agaren (dvs jag) kan fas mot extra tillagg, nyrakad och rumsren. obs, prutare undanbedes.. endast seriosa kopare.. forst till kvarn"
Det där först till kvar, visst låter det som den där kontaktannonsen som börjar så högtravande och slutar med att typ.. ta mig vem som helst? Haha, nee.. skyggis borde flyga mer, flyplansvärdinnor tycks vara läggningen!

Lellan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-13, 23:30   #2270
chidde
Projektledare

chiddes avatar

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
dar sa du det sjalv, du hade nog ratt om dig sjalv
du analyserar for mycket helt enkelt, packa ihop och ga hem

Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Det där först till kvar, visst låter det som den där kontaktannonsen som börjar så högtravande och slutar med att typ.. ta mig vem som helst? Haha, nee.. skyggis borde flyga mer, flyplansvärdinnor tycks vara läggningen!
hrm, ok... jag byter ut "forst till kvarn" till "saljes till hogstbjudande"
Skuggan hade gjort oss alla en tjanst om han verkligen la upp annons bara for att "testa" och "ha kul"
da har vi liksom ytterligare en sak att diskutera i den har traden om vad som funkar och inte funkar... one for the team nu shadowfire, you are zeh chosen one.. you must follow destiny!

flygvardinnor ar lyx, tyvarr ar de flesta redan reserverade for piloterna
det ar liksom lika sjalvklart som att servitriserna ligger med kocken pa en restaurang, sjukskoterskorna ligger med lakarna pa ett sjukhus osv
kan ni fatta att det ar 2010, och an idag har vi dessa klasskillnaderna.. livet ar orattvist ibland

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:08   #2271
Potatiskillen
Banned User

Reg.datum: Jan 2010
Jag såg nyss Dagens man på tv4+ med Gynning, fy fan vad tjejerna var elaka mot killen.

Det var en rätt så ok kille med hästsvans som brann för musik och allt som har med estet att göra, jag törs lova att alla tjejerna där var blondiner. Han gillade också att utöva inlines och motioner överhuvudtaget.

Han var ursprungligen från Lycksele och de trodde att han bodde där nu, så alla tryckte väl på rött bara för att han bodde för långt borta tills Gynning och fram och frågade en blondin varför som tryckte

"Ja men han bor ju så långt borta"
han svarade "Jag bor i Eskilstuna för tillfället"

"Jaha, vilken osis"

Alltså fy fan vad hemskt egentligen, han råkar väl bara vara sig själv helt enkelt. Dagens bortskämda tjejer.
Potatiskillen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:21   #2272
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Va inte så bitter min käre potatiskille.
Du läcker vad du tänker.

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:23   #2273
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Potatiskillen Visa inlägg
Jag såg nyss Dagens man på tv4+ med Gynning, fy fan vad tjejerna var elaka mot killen.

Det var en rätt så ok kille med hästsvans som brann för musik och allt som har med estet att göra, jag törs lova att alla tjejerna där var blondiner. Han gillade också att utöva inlines och motioner överhuvudtaget.

Han var ursprungligen från Lycksele och de trodde att han bodde där nu, så alla tryckte väl på rött bara för att han bodde för långt borta tills Gynning och fram och frågade en blondin varför som tryckte

"Ja men han bor ju så långt borta"
han svarade "Jag bor i Eskilstuna för tillfället"

"Jaha, vilken osis"

Alltså fy fan vad hemskt egentligen, han råkar väl bara vara sig själv helt enkelt. Dagens bortskämda tjejer.
Är en tjej elak om hon inte vill ha distansförhållande?
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:32   #2274
Potatiskillen
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Va inte så bitter min käre potatiskille.
Du läcker vad du tänker.
Jag är hårdkokt idag

Men jag tyckte synd om killen, skulle aldrig våga vara med i det där programmet. Men då är det inte rätta typer av tjejer att ha att göra med då en blond tjej rökte två paket om dagen
Gammal 2010-08-14, 15:33   #2275
Potatiskillen
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Är en tjej elak om hon inte vill ha distansförhållande?
Hon är elak för att hon inte såg helheten hos killen, men det var iofs rätt så uppenbart att han inte verkar vara en sådan typiskt outgoing person som dricker varje helg. Dessa högklackade och självupptagna stockholmspinglor är inget att ha , det heter ju singelstaden av någon anledning.
Gammal 2010-08-14, 15:38   #2276
Doctor Snuggles
Pink belt

Doctor Snuggless avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Jag såg nyss Dagens man på tv4+ med Gynning...
Jag slutade läsa där.
Gammal 2010-08-14, 15:39   #2277
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Hon är elak för att hon inte såg helheten hos killen, men det var iofs rätt så uppenbart att han inte verkar vara en sådan typiskt outgoing person som dricker varje helg. Dessa högklackade och självupptagna stockholmspinglor är inget att ha , det heter ju singelstaden av någon anledning.
Nu tycker jag att DU är "elak" som inte ser tjejernas helhet, ratar dem bara för att nån röker två paket cigg om dan, bär högklackat och råkar bo i stockholm.

Vissa gillar inte högklackade stockholmskor, vissa gillar inte bohemer från landet. Alla har vi våra preferenser
Just sayin'...!

Senast redigerad av Madame den 2010-08-14 klockan 15:42.
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:39   #2278
PixelMiner
Lyfter tunga pixlar

PixelMiners avatar

Reg.datum: Oct 2008
Ur Dagens DN om nätdejting:
Fler partnerval på nätet ger ångest

Citat:
Att sitta och söka bland hundratusentals profiler på en dejtingsajt kan ge svår beslutsångest.

– Människan är inte skapt för att välja bland så många. Det gör att vi hela tiden leta efter något bättre, säger Josefine Bengtsson, student på Handelshögskolan i Stockholm.
PixelMiner är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:43   #2279
Nodan
Älskar Balle!

Nodans avatar

Reg.datum: Apr 2009
Jag var på typ dejt igår och somnade i dejtens soffa. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken. Men soffan får i alla fall 4 av 5 byggartummar
Nodan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-14, 15:45   #2280
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Som Skuggan sade; släpp bitterheten.

Hon kanske visst såg helheten, men tyckte ändå att det inte var något för henne. Eller så kanske hon var totalt blåst. Vad spelar det för roll? Det är väl hennes förlust som går miste om en bra kille isåfall.

För övrigt är du själv snabb att döma ut massor av fantastiska tjejer med en vag generalisering som "högklackade och självupptagna stockholmspinglor".
Yes är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:32.