Blev ett pass igår, hamstring och triceps på schemat. Lite drygt då det var bröst dagen innan men så får man lida om man slarvat med schemat.
Startade med tunga liggande lårcurl enligt schemat, höger fot, vänster fot, båda, vila och sen börja om igen. 3-4 set.
Långa raka mark följde upp, bebisvikter med fokus på kontakt. Först djupt och fint och sen reppa. Blev en 6-7 set.
Rullande hantelpress på det, 25 kg på vardera hantel och som mest tror jag att jag drog iväg 20 reps. Blev nog 4 set.
Skullcrusher i kabel, tyngre och tyngre för 4 set.
Avslutade med enarmspushdown, 2 dropset. Brutal pump, kunde inte räta ut armen på slutet.
Vet inte om jag skrivet det tidigare men äter kasst för tillfället, inte kommit in i rutiner. Det är mackor till frukost och kanske en proteindrink, sen yoghurt till lunch, träning och sen en hyfsad middag (igår pommes, bea och köpt grillad kyckling), sen snacks på kvällen. Planen är att komma tillbaka snart men har inte riktigt orken att ta tag i det än. Men men, man ska väl ha sådan perioder också, jag tränar iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Ritchan
Grymt gäng, fränt att du smälter in också!
|
Hehe yes det är kul när det kommer ihop lite rejäla grabbar. Och det är kul att nu fakiskt, som du uttrycker det, smälter in. Det var inte många år sen då man önskade att få tillhöra dom stora grabbarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Gober
Vad fan, är det Prins Daniel där i bakgrunden?
|
Citat:
Ursprungligen postat av benaciii
hahaha +1!!
|
Citat:
Ursprungligen postat av inter
|
Jaså ni noterade honom, skippade att nämna honom då han inte har några byggarmeriter.