Alltså är det Microsoft som skapade terroristattacken på World Trade Center.
Kan det vara Bill Gates som ligger bakom alltså? Alla pengar till välgörenhet gick alltså till att ordna attacken. Jag har en känsla av att vi dessutom kommer att kunna se "the numbers" dyka upp snart, Charles Withmore kanske finns på riktigt
jojo, jag är helt säker på att bill gates skapade microsoft, just för att ha en dold terror-organisation.
hans operativsystem finns i nästan alla datorer över hela värden, så 091109, kommer det släppas ett servicepack på 56mb(5+6=11). sen 911 (9/11) dagar senare kommer alla datorer att sprängas och ett elakt virus (som sitter på moderkortet) kommer att sprida sig snabbt och värden kommer att gå under!
så jag kommer gräva ner datorn, gå med i hemvärnet, skaffa en k-pist, köpa massor av konserver, dra till byggmax och skaffa grejer så att ja kan börja bygga min bunker.
så då blir det jag i dalarna och will smith i new york som över lever.
Får jag ställa en motfråga, vad tjänade talibanerna på attacken?
Förutom de 72 oskulderna så satte de skräck i hela västvärlden.
Denna försäkring som det snackas om, vad ligger den på? Lär ju knappast vara tillräckligt mycket pengar för att försvara konspirationen.
__________________ Tacka vet jag konstruktivt livsknarkande. - Doctor Snuggles
Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
Får jag ställa en motfråga, vad tjänade talibanerna på attacken?
Man har kaparnas egna ord inspelade på video, där de tydligt klargör sin motivering.
Garanterad plats i martyrernas himlarike samt möjligheten att välja in sina närmaste däri efter deras död. I kombination med att de utförde Allahs önskan och gav den stora fienden i väst en rejäl asskicking, finns det inte mycket mer att önska som motivering. Religionen uppmuntrar, försvarar och belönanar den här typen av idioti.
Jo, jag var inte helt allvarlig får jag erkänna. Men olaga dumhet borde de bli åtalade för... Eller iaf ha en dumstrut.
Haha, nä just det. Konspirationsteoretikerna däremot, där har du ett gäng som kritisk och noga granskar det internetmaterial de väljer att predika ut som absolut sanning. Inte har väl någon ljugit eller fejkat något på intranetet?
Eftersom både du och Jwzrd verkar ha syftningssvårigheter kan jag summera mitt budskap, utan ett exempel som verkade förvilla er å det grövsta.
Det kan också ha varit otydligt, isådanafall ber jag om ursäkt och repeterar det, om än förenklat.
Skriv inte förhastade kommentarer om att andra är dumma i huvudet för att de har en annan åsikt.
M-a-s-t-e-r-c-h-i-e-f.....Nu ska vi räkna. En, två..
HOLY FUCK BATMAN!!
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
Senast redigerad av rememberence den 2009-04-17 klockan 12:51.
Ang. trä så är det ett bra byggnadsmaterial när det väl brinner. Det bildas ett isolerande kollager runt det obrunna träet som gör att elden går långsamt in i träet. I bästa fall kan en bärande stomme hålla en byggnad uppe upp mot en timme efter den tagit fyr. Nackdelen är att det är ett brännbart material såklart. Stål har sämre hållfasthet när det väl börjat brinna, men försvårar å andra sidan för uppkomsten och spridningen av branden. Betong är det bästa materialet men av naturliga skäl inte aktuellt att bygga skyskrapor av (till största del iaf).
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade