2009-04-06, 01:19
|
|
Stark
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av p-runesson
Jävligt starkt och bra gjort måste jag säga!! Har varit i samma sits som dig, vägde runt 125-130kg när jag tog studenten 2006, och just nu väger jag 85kg och går fortfarande ner  Med vilja och motivation så kommer man väldigt långt, och efter kollat igenom denna tråd så har jag nog fått mer motivation.. Har ej några direkt bilder som du har, så kan ju inte visa. Men provade min studentutstyrsel igår och det går lätt i en person till i dom byxorna
Fortsätt kämpa som du gör! Jävligt kul att se.
|
Bra jobbat!
|
|
|
2009-04-06, 23:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Jo min hud den är helt vanlig i dagsläget. Inge överflödigt vilket är väldigt bra för min del  . Ärligt talat så är inte bantning så jobbigt som vissa vill få det till. Motivation slår allt. Inget är svårt så länge man är motiverad.
|
|
|
2009-04-07, 16:00
|
|
Registered User
|
Apropå huden, har fått bristningar efter min nergång, kommer dom att finnas kvar för alltid eller kommer dom försvinna med tiden.. Har haft det dom senaste 2 åren ungefär? Ser ju inte så snyggt ut..:/
|
|
|
2009-04-08, 19:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Apropå huden, har fått bristningar efter min nergång, kommer dom att finnas kvar för alltid eller kommer dom försvinna med tiden.. Har haft det dom senaste 2 åren ungefär? Ser ju inte så snyggt ut..:/
|
De lär inte försvinna, men det blir ljusare med tiden. Tyvärr inget o göra åt.
|
|
|
2009-04-09, 10:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2009
|
Ville bara ställa mig i ledet och ge dig en fet high five för den motivation du sprider
|
2009-04-09, 13:20
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av 14K
De lär inte försvinna, men det blir ljusare med tiden. Tyvärr inget o göra åt.
|
Ok, tack för svar, får försöka lura alla människor att det är en krigskada eller något annat coolt
|
|
|
2009-04-09, 17:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Citat:
Jävligt starkt och bra gjort måste jag säga!! Har varit i samma sits som dig, vägde runt 125-130kg när jag tog studenten 2006, och just nu väger jag 85kg och går fortfarande ner  Med vilja och motivation så kommer man väldigt långt, och efter kollat igenom denna tråd så har jag nog fått mer motivation.. Har ej några direkt bilder som du har, så kan ju inte visa. Men provade min studentutstyrsel igår och det går lätt i en person till i dom byxorna
Fortsätt kämpa som du gör! Jävligt kul att se.
|
Tackar, och detsamma, helgrymt gjort! :] Har tyvärr slängt ut alla gamla kläder, fast kanske hittar nå ti källaren om jag kollar noga, skulle va skoj att jämföra :]
Citat:
Ursprungligen postat av hemmos
Jo min hud den är helt vanlig i dagsläget. Inge överflödigt vilket är väldigt bra för min del  . Ärligt talat så är inte bantning så jobbigt som vissa vill få det till. Motivation slår allt. Inget är svårt så länge man är motiverad.
|
Låter mycket bra! Och ja, när man väl förstått "hemligheten" så är det inte så svårt längre. :]
Citat:
|
Som 14K skriver kommer de för alltid att finnas där, men de tonas ner med tiden, jag har en hel del som knappt syns längre, så nu oroar jag mig inte för såna längre. Och ja du får säga att det är "battle wounds" istället!
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoJuan
Ville bara ställa mig i ledet och ge dig en fet high five för den motivation du sprider 
|
Tusen tack! :]
|
|
|
2009-04-09, 17:54
|
|
Absolutist
Reg.datum: Jun 2006
|
Wow! häftig förändring! Ser riktigt bra ut i ansiktet också, ser ju ut som en helt ny människa.  Hoppas du känner dig riktigt nöjd, för det ska du verkligen göra!
|
|
|
2009-04-09, 23:11
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lefnart
Tackar, och detsamma, helgrymt gjort! :] Har tyvärr slängt ut alla gamla kläder, fast kanske hittar nå ti källaren om jag kollar noga, skulle va skoj att jämföra :]
Låter mycket bra! Och ja, när man väl förstått "hemligheten" så är det inte så svårt längre. :]
Som 14K skriver kommer de för alltid att finnas där, men de tonas ner med tiden, jag har en hel del som knappt syns längre, så nu oroar jag mig inte för såna längre. Och ja du får säga att det är "battle wounds" istället!
Tusen tack! :]
|
Hur mycket bristningar hade du? Känns som att vissa har tur med sånt där. Jag har själv ganska mycket och bryr mig väl inte så mkt om att de kanske kommer synas sen utan mer att huden inte kommer dra åt sig.
|
|
|
2009-04-10, 01:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Jag har också lite bristningar. Har lite vid baksidan av låren som knappast syns men på ryggen och armarna har jag små små bristningar som inte heller syns så bra men har både åt höger och vänster vid naveln två stora bristningar.
Bryr mig ärligt talat inte om bristningarna men ett tips till er som har bristningar, sola er det tonar.
|
|
|
2009-04-10, 10:38
|
|
Registered User
|
Citat:
Jag har också lite bristningar. Har lite vid baksidan av låren som knappast syns men på ryggen och armarna har jag små små bristningar som inte heller syns så bra men har både åt höger och vänster vid naveln två stora bristningar.
Bryr mig ärligt talat inte om bristningarna men ett tips till er som har bristningar, sola er det tonar.
|
Om man är rödhårig och inte har det pigmentet då  Blir istället röd som en tomat
|
|
|
2009-04-10, 11:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Om man är rödhårig och inte har det pigmentet då  Blir istället röd som en tomat 
|
De blir vita med tiden, brukar synas mer när du väl tränar eller i speciell ljus. Se det som en påminelse VARFÖR du går ner och varför du INTE ska upp igen.
|
|
|
2009-04-10, 12:16
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av 14K
De blir vita med tiden, brukar synas mer när du väl tränar eller i speciell ljus. Se det som en påminelse VARFÖR du går ner och varför du INTE ska upp igen.
|
Det är precis det jag gör, dom finns där av en anledning, även om det inte är snyggt så är jag fortfarande fruktansvärt nöjd men min kropp hittills och mera kommer jag bli
|
|
|
2009-04-11, 21:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Degpekka
Wow! häftig förändring! Ser riktigt bra ut i ansiktet också, ser ju ut som en helt ny människa.  Hoppas du känner dig riktigt nöjd, för det ska du verkligen göra! 
|
Tackar! :] Ibland känner jag mig riktigt nöjd, andra gånger inte, sånt man får kämpa med ett tag till gissar jag =P
Citat:
Ursprungligen postat av Welli
Hur mycket bristningar hade du? Känns som att vissa har tur med sånt där. Jag har själv ganska mycket och bryr mig väl inte så mkt om att de kanske kommer synas sen utan mer att huden inte kommer dra åt sig.
|
Jag har väldigt mkt bristningar vid ljumskarna typ, de skulle jag verkligen inte vilja att de syntes... och det gör de inte heller så länge jag inte blir porrskådis  Har även lite vid armhålorna men inget jag bryr mig om. Har haft en väldig tur på magen, fast att jag hade en enorm mage så har jag bara typ 3 st bristningar på varje sida, som knappt syns nu. Men om jag rakar mig helt kal och är osolad syns de också.
Citat:
|
Ja solning funkar har jag märkt. Och behåring! :]
Citat:
Det är precis det jag gör, dom finns där av en anledning, även om det inte är snyggt så är jag fortfarande fruktansvärt nöjd men min kropp hittills och mera kommer jag bli 
|
Det är helt rätt inställning!! :]
Postar lite spännbilder från journalen här med =P Kvällsvikten landade på 84.0kg...
Cheers,
Lelle
|
|
|
2009-04-11, 21:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Verkligen bra jobba!
Ser jag på dina bilder så tror jag med övertygelse att det som finns kvar i brösthöjd på mig försvinner med tiden.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:55.
|

|