Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-04-06, 01:19   #211
Anton Fräs
Stark

Anton Fräss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av p-runesson Visa inlägg
Jävligt starkt och bra gjort måste jag säga!! Har varit i samma sits som dig, vägde runt 125-130kg när jag tog studenten 2006, och just nu väger jag 85kg och går fortfarande ner Med vilja och motivation så kommer man väldigt långt, och efter kollat igenom denna tråd så har jag nog fått mer motivation.. Har ej några direkt bilder som du har, så kan ju inte visa. Men provade min studentutstyrsel igår och det går lätt i en person till i dom byxorna

Fortsätt kämpa som du gör! Jävligt kul att se.
Bra jobbat!
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-06, 23:44   #212
hemmos
Registered User

Reg.datum: Nov 2008
Jo min hud den är helt vanlig i dagsläget. Inge överflödigt vilket är väldigt bra för min del . Ärligt talat så är inte bantning så jobbigt som vissa vill få det till. Motivation slår allt. Inget är svårt så länge man är motiverad.
hemmos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-07, 16:00   #213
p-runesson
Registered User

Apropå huden, har fått bristningar efter min nergång, kommer dom att finnas kvar för alltid eller kommer dom försvinna med tiden.. Har haft det dom senaste 2 åren ungefär? Ser ju inte så snyggt ut..:/
p-runesson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-08, 19:25   #214
14K
Registered User

14Ks avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Apropå huden, har fått bristningar efter min nergång, kommer dom att finnas kvar för alltid eller kommer dom försvinna med tiden.. Har haft det dom senaste 2 åren ungefär? Ser ju inte så snyggt ut..:/
De lär inte försvinna, men det blir ljusare med tiden. Tyvärr inget o göra åt.
14K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-09, 10:43   #215
TokyoJuan
Registered User

TokyoJuans avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ville bara ställa mig i ledet och ge dig en fet high five för den motivation du sprider
Gammal 2009-04-09, 13:20   #216
p-runesson
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av 14K Visa inlägg
De lär inte försvinna, men det blir ljusare med tiden. Tyvärr inget o göra åt.
Ok, tack för svar, får försöka lura alla människor att det är en krigskada eller något annat coolt
Gammal 2009-04-09, 17:39   #217
Lefnart
Registered User

Lefnarts avatar

Reg.datum: Mar 2008
Citat:
Jävligt starkt och bra gjort måste jag säga!! Har varit i samma sits som dig, vägde runt 125-130kg när jag tog studenten 2006, och just nu väger jag 85kg och går fortfarande ner Med vilja och motivation så kommer man väldigt långt, och efter kollat igenom denna tråd så har jag nog fått mer motivation.. Har ej några direkt bilder som du har, så kan ju inte visa. Men provade min studentutstyrsel igår och det går lätt i en person till i dom byxorna

Fortsätt kämpa som du gör! Jävligt kul att se.
Tackar, och detsamma, helgrymt gjort! :] Har tyvärr slängt ut alla gamla kläder, fast kanske hittar nå ti källaren om jag kollar noga, skulle va skoj att jämföra :]

Citat:
Ursprungligen postat av hemmos Visa inlägg
Jo min hud den är helt vanlig i dagsläget. Inge överflödigt vilket är väldigt bra för min del . Ärligt talat så är inte bantning så jobbigt som vissa vill få det till. Motivation slår allt. Inget är svårt så länge man är motiverad.
Låter mycket bra! Och ja, när man väl förstått "hemligheten" så är det inte så svårt längre. :]

Citat:
Som 14K skriver kommer de för alltid att finnas där, men de tonas ner med tiden, jag har en hel del som knappt syns längre, så nu oroar jag mig inte för såna längre. Och ja du får säga att det är "battle wounds" istället!

Citat:
Ursprungligen postat av TokyoJuan Visa inlägg
Ville bara ställa mig i ledet och ge dig en fet high five för den motivation du sprider
Tusen tack! :]

-55 kg späck. En dröm blir sanning. - Min träningsjournal med bilder!

Min viktnedgång 132 - 81 kg med bilder! - Defftråd med bilder på min viktnedgång.
Lefnart är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-09, 17:54   #218
Degpekka
Absolutist

Degpekkas avatar

Reg.datum: Jun 2006
Wow! häftig förändring! Ser riktigt bra ut i ansiktet också, ser ju ut som en helt ny människa. Hoppas du känner dig riktigt nöjd, för det ska du verkligen göra!
Degpekka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-09, 23:11   #219
Welli
Registered User

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Lefnart Visa inlägg
Tackar, och detsamma, helgrymt gjort! :] Har tyvärr slängt ut alla gamla kläder, fast kanske hittar nå ti källaren om jag kollar noga, skulle va skoj att jämföra :]

Låter mycket bra! Och ja, när man väl förstått "hemligheten" så är det inte så svårt längre. :]

Som 14K skriver kommer de för alltid att finnas där, men de tonas ner med tiden, jag har en hel del som knappt syns längre, så nu oroar jag mig inte för såna längre. Och ja du får säga att det är "battle wounds" istället!

Tusen tack! :]
Hur mycket bristningar hade du? Känns som att vissa har tur med sånt där. Jag har själv ganska mycket och bryr mig väl inte så mkt om att de kanske kommer synas sen utan mer att huden inte kommer dra åt sig.
Welli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-10, 01:13   #220
hemmos
Registered User

Reg.datum: Nov 2008
Jag har också lite bristningar. Har lite vid baksidan av låren som knappast syns men på ryggen och armarna har jag små små bristningar som inte heller syns så bra men har både åt höger och vänster vid naveln två stora bristningar.

Bryr mig ärligt talat inte om bristningarna men ett tips till er som har bristningar, sola er det tonar.
hemmos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-10, 10:38   #221
p-runesson
Registered User

Citat:
Jag har också lite bristningar. Har lite vid baksidan av låren som knappast syns men på ryggen och armarna har jag små små bristningar som inte heller syns så bra men har både åt höger och vänster vid naveln två stora bristningar.

Bryr mig ärligt talat inte om bristningarna men ett tips till er som har bristningar, sola er det tonar.
Om man är rödhårig och inte har det pigmentet då Blir istället röd som en tomat
Gammal 2009-04-10, 11:00   #222
14K
Registered User

14Ks avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Om man är rödhårig och inte har det pigmentet då Blir istället röd som en tomat
De blir vita med tiden, brukar synas mer när du väl tränar eller i speciell ljus. Se det som en påminelse VARFÖR du går ner och varför du INTE ska upp igen.
14K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-10, 12:16   #223
p-runesson
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av 14K Visa inlägg
De blir vita med tiden, brukar synas mer när du väl tränar eller i speciell ljus. Se det som en påminelse VARFÖR du går ner och varför du INTE ska upp igen.
Det är precis det jag gör, dom finns där av en anledning, även om det inte är snyggt så är jag fortfarande fruktansvärt nöjd men min kropp hittills och mera kommer jag bli
Gammal 2009-04-11, 21:39   #224
Lefnart
Registered User

Lefnarts avatar

Reg.datum: Mar 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Degpekka Visa inlägg
Wow! häftig förändring! Ser riktigt bra ut i ansiktet också, ser ju ut som en helt ny människa. Hoppas du känner dig riktigt nöjd, för det ska du verkligen göra!
Tackar! :] Ibland känner jag mig riktigt nöjd, andra gånger inte, sånt man får kämpa med ett tag till gissar jag =P

Citat:
Ursprungligen postat av Welli Visa inlägg
Hur mycket bristningar hade du? Känns som att vissa har tur med sånt där. Jag har själv ganska mycket och bryr mig väl inte så mkt om att de kanske kommer synas sen utan mer att huden inte kommer dra åt sig.
Jag har väldigt mkt bristningar vid ljumskarna typ, de skulle jag verkligen inte vilja att de syntes... och det gör de inte heller så länge jag inte blir porrskådis Har även lite vid armhålorna men inget jag bryr mig om. Har haft en väldig tur på magen, fast att jag hade en enorm mage så har jag bara typ 3 st bristningar på varje sida, som knappt syns nu. Men om jag rakar mig helt kal och är osolad syns de också.

Citat:

Ja solning funkar har jag märkt. Och behåring! :]

Citat:
Det är precis det jag gör, dom finns där av en anledning, även om det inte är snyggt så är jag fortfarande fruktansvärt nöjd men min kropp hittills och mera kommer jag bli
Det är helt rätt inställning!! :]

Postar lite spännbilder från journalen här med =P Kvällsvikten landade på 84.0kg...

Cheers,

Lelle

-55 kg späck. En dröm blir sanning. - Min träningsjournal med bilder!

Min viktnedgång 132 - 81 kg med bilder! - Defftråd med bilder på min viktnedgång.
Lefnart är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-11, 21:46   #225
seinfeld
Registered User

Reg.datum: Sep 2004
Verkligen bra jobba!

Ser jag på dina bilder så tror jag med övertygelse att det som finns kvar i brösthöjd på mig försvinner med tiden.
seinfeld är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:55.