Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-04-26, 13:53   #21676
Fuark
Star Wars

Fuarks avatar

Reg.datum: Sep 2012
Är nästan säker på att Infinite plockar hem best of 2013 för min del, bättre spel struktur och storymässigt än såhär är svårt att hitta. Det enda spelet som jag tror möjligtvis kan konkurrera är GTA V.
Fuark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 14:03   #21677
Mart|n
Televinken.

Mart|ns avatar

Reg.datum: Jul 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Zoidy Visa inlägg
Japp! Det var min go to attack när jag spelade. Först en plasmid, typ electric shock, och sen bullrusha med borren. Så jävla roligt!
Missade du mitt dåliga skämt med flit eller!?
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Mart|n är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 14:12   #21678
aijou
Registered User

aijous avatar

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n Visa inlägg
Jag tyckte att det var väldigt roligt. Höll på att sätta kaffet i halsen när jag fattade.

Hårt, tungt och snabbt: Spotify Playlist: Workout by aijou
aijou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 14:23   #21679
kalajset
Registered User

kalajsets avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark Visa inlägg
Är nästan säker på att Infinite plockar hem best of 2013 för min del, bättre spel struktur och storymässigt än såhär är svårt att hitta. Det enda spelet som jag tror möjligtvis kan konkurrera är GTA V.
Ett givet köp såklart! Fast jag hoppas verkligen det blir bättre än fyran som jag faktiskt ansåg vara riktigt dåligt. San Andreas var ett av de mest underhållande spelen jag spelat. Och sedan kommer då fyran. Fullt med buggar, alla roliga inslag och smågrejer från föregångarna borta, tråkigare story etc. Orkade inte ens köra klart det...
Gammal 2013-04-26, 14:54   #21680
Tyrant
Registered User

Reg.datum: Sep 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn Visa inlägg
Känner du så kommer du förmodligen inte att tycka om det senare heller.
Är mest förbannad på mig själv när jag ger mig på ett sånt stort as som 9/10 gånger får mig att slösa alla skott och dö.
Men något får mig ändå att sätta på det ett par dagar senare.
Har tröttnat o slutat halvvägs på de senaste spelen: nya hitman, far cry 3 o dark souls. Tänkte jag skulle komma genom något spel i år, förutom Borderlands 2...
Tyrant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 14:58   #21681
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Reg.datum: May 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrant Visa inlägg
Är mest förbannad på mig själv när jag ger mig på ett sånt stort as som 9/10 gånger får mig att slösa alla skott och dö.
Men något får mig ändå att sätta på det ett par dagar senare.
Har tröttnat o slutat halvvägs på de senaste spelen: nya hitman, far cry 3 o dark souls. Tänkte jag skulle komma genom något spel i år, förutom Borderlands 2...
Testa sänka svårighetsgraden, det är ingen skam i det, bara för att se om du sugs in i storyn och så.

Jag brukar undvika "hard" och dylika svårighetsgrader i shooters eftersom det mer än ofta innebär att du måste pricka 5 RPG's i analen på fienderna för att dom ska kapitulera, blir snabbt repetitivt och gammalt.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Ronn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 15:02   #21682
Mart|n
Televinken.

Mart|ns avatar

Reg.datum: Jul 2002
Citat:
Testa sänka svårighetsgraden, det är ingen skam i det, bara för att se om du sugs in i storyn och så.

Jag brukar undvika "hard" och dylika svårighetsgrader i shooters eftersom det mer än ofta innebär att du måste pricka 5 RPG's i analen på fienderna för att dom ska kapitulera, blir snabbt repetitivt och gammalt.
Testa att bull rusha och borra istället för att använda rpgs.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Mart|n är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 15:04   #21683
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Citat:
Menade spel i allmänhet att fienderna bara får absurt mycket HP om man kör på svårare svårighetsgrad, dom blir inte direkt smartare eller lurigare bara fuskigare.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Gammal 2013-04-26, 15:55   #21684
d1anny2
Registered User

d1anny2s avatar

Reg.datum: Feb 2013
Återvänt till Mirrors Edge. Riktigt roligt spel. Hoppas där kommer en tvåa.

Infamous 2 som ingår i playstation plus verkar trevligt.
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 15:59   #21685
Fuark
Star Wars

Fuarks avatar

Reg.datum: Sep 2012
Jag kör alltid på svårast möjliga, tycker det är roligast och man tjänar lite speltid, samt att man måste tänka lite extra och vara sparsam med ammunition. Fast jag är i grunden FPS-spelare. Inte mycket annat jag spelar som inte innefattar FPS
Fuark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-26, 17:23   #21686
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

För dom som är intresserade så ska dom just nu streama 1 timma med Beyond Two Souls på ustream: http://www.ustream.tv/beyond

Dom håller på att förbereda börjar när som helst.

Edit: Rättelse dom ska visa det nån gång under filmfestivalen finns ingen exakt tid.. lär komma ut på youtube också så man slipper sitta och vänta på live streamen.

Senast redigerad av Ronn den 2013-04-26 klockan 17:28.
Gammal 2013-04-26, 19:34   #21687
Zoidy
Midnight toker

Zoidys avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Sorry mannen! Det var jävligt roligt när jag väl fattade faktiskt. Skrattade som fan när jag såg det nedan med:

Citat:
Askul ju!

Citat:
Ursprungligen postat av kalajset Visa inlägg
Ett givet köp såklart! Fast jag hoppas verkligen det blir bättre än fyran som jag faktiskt ansåg vara riktigt dåligt. San Andreas var ett av de mest underhållande spelen jag spelat. Och sedan kommer då fyran. Fullt med buggar, alla roliga inslag och smågrejer från föregångarna borta, tråkigare story etc. Orkade inte ens köra klart det...
Du och jag verkar ha väldigt lika smak när det gäller spel. Jag upplevde precis samma. GTA har gått ner sig... Tycker faktiskt det roligaste GTA spelet jag testat varit vice city tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Återvänt till Mirrors Edge. Riktigt roligt spel. Hoppas där kommer en tvåa.
+1!! Jag vill verkligen att de gör en tvåa. Sjukt rolig spelidé tycker jag. Pratade med en från Dice när de var på Chalmers och försökte pressa dem lite... Förhoppningsvis gör de en tvåa och jobbar lite mer på storyn. Gör de en tvåa som är lite längre och har grym story så kommer jag vara såld.
Zoidy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 09:41   #21688
d1anny2
Registered User

d1anny2s avatar

Reg.datum: Feb 2013
Vad sägs om det här:
http://www.unleashthefanboy.com/vide...ayer-dlc/36209
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 12:23   #21689
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Gammal 2013-04-27, 12:26   #21690
Tyrant
Registered User

Reg.datum: Sep 2010
Citat:

Tack för tipset, kör dock på normal. Har börjat save:a lite oftare istället, glömde av det förut o när jag dog så blev det hela rätt så omständigt.
Efter bioshock är planen crysis 3 och sen skyrim (orkar inte vänta på nästa fallout)
Tyrant är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:35.