2017-05-11, 18:34
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Romson lämnar politiken i sommar enligt AB. Jösses vad hon rök snabbt och fort. Pewpewpew -borta-
|
Hon ska väl ut med segelbåten i sommar.
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
|
|
|
|
2017-05-11, 18:56
|
|
|
är en liten legend.
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Romson lämnar politiken i sommar enligt AB. Jösses vad hon rök snabbt och fort. Pewpewpew -borta-
|
Citat:
Ursprungligen postat av G.W
Hon ska väl ut med segelbåten i sommar.
|

Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
|
|
|
|
2017-05-11, 18:58
|
|
|
är en liten legend.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hövdingen
Det som är intressant är vad som gynnar Sverige, det som missgynnar Ryssland behöver inte gynna Sverige och vice versa. Massinvandringen till Europa gynnar Putin t.ex. ändå stödjer de "goda" partierna den. Rysslands agerande i Syrien syftar delvis till att öka invandringen till Europa.
|
Absolut, men att ge röster där man, på minsta lilla sätt, okejar att man har invaderat ett annat land kan väl knappast ses som något som gynnar Sverige? Eller det är ok att ett land får härja och tvinga andra länder till underkastelse, så länge "vi" slipper konsekvenserna?
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
|
|
|
|
2017-05-11, 19:06
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2017
|
Citat:
|
Romson är en av få politiker som faktiskt har mer att hämta utanför politiken än tvärtom. Många politiker skulle få stora problem med att hitta ett "värdigt" arbete. Romson däremot är, även om hon är en kass politiker och helt knäpp, välutbildad och någorlunda respekterad inom sin yrkesgrupp.
|
|
|
2017-05-11, 23:40
|
|
|
är en liten legend.
|
http://www.baltimoresun.com/news/mar...511-story.html
Citat:
|
FBI raids office of Republican campaign consultant in Annapolis
|
Får se hur detta spelar ut sig...
|
|
|
|
2017-05-11, 23:48
|
|
|
Lagom
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
|
Jag är mest intresserad av vilket magiskt grepp Fridolin har över sitt parti.
|
|
|
2017-05-12, 15:26
|
|
|
är en liten legend.
|
Nu har diskussionen dött ut här. Nu drar jag in lite bensin i elden.
Ah, EU. Det bästa som någonsin har hänt Europa.
http://econ.economicshelp.org/2007/0...ean-union.html
http://voxeu.org/article/how-poorer-...-eu-membership
http://voxeu.org/article/how-rich-na...-eu-membership
Hoppas nu Macron och Merkel lägger i en högre växel i dess utveckling, samt Ungern och Belgien får genom deras förslag rörande gränserna och hantering av båtflyktingar (gör som Australien, kort och gott)..
Vad tror ni om Macrons möjligheter att utveckla EU? Känns som Frankrike sitter i en sits där de måste utveckla EU, specifikt migration och arbetsmarknaden för att undvika en frexit i framtiden. Tror ni Frankrike, med Tyskland, kan göra detta? Många röster höjs nu om t.ex. eu gränsvakt, eu kvotsystem, eu alla som kommer på båt skeppas hem etc.
Vad tror ni?
|
Senast redigerad av Snubben den 2017-05-12 klockan 15:29.
|
|
|
2017-05-12, 15:38
|
|
|
är en liten legend.
|
http://www.di.se/nyheter/riksrevisio...liga-finanser/
Citat:
|
Finansdepartementets prognoser har varit för optimistiska om framtida offentliga finanser - i tio års tid. Den slutsatsen drar Riksrevisionen i en ny rapport och rekommenderar skärpta prognosmetoder.
|
Ah, Maggan. Vi vet alla vad som händer när man hamnar under prognoserna... Uj uj.
|
|
|
|
2017-05-12, 15:57
|
|
|
Lagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben
Ah, Maggan. Vi vet alla vad som händer när man hamnar under prognoserna... Uj uj.
|
Det är lugnt, det fixar sig. Arbetssökande är ju också sysselsättning, då kan vi bocka av den statistiken.
|
|
|
2017-05-12, 16:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben
Nu har diskussionen dött ut här. Nu drar jag in lite bensin i elden.
Ah, EU. Det bästa som någonsin har hänt Europa.
http://econ.economicshelp.org/2007/0...ean-union.html
http://voxeu.org/article/how-poorer-...-eu-membership
http://voxeu.org/article/how-rich-na...-eu-membership
Hoppas nu Macron och Merkel lägger i en högre växel i dess utveckling, samt Ungern och Belgien får genom deras förslag rörande gränserna och hantering av båtflyktingar (gör som Australien, kort och gott)..
Vad tror ni om Macrons möjligheter att utveckla EU? Känns som Frankrike sitter i en sits där de måste utveckla EU, specifikt migration och arbetsmarknaden för att undvika en frexit i framtiden. Tror ni Frankrike, med Tyskland, kan göra detta? Många röster höjs nu om t.ex. eu gränsvakt, eu kvotsystem, eu alla som kommer på båt skeppas hem etc.
Vad tror ni?
|
Orkar du sammanfatta länkarna åt en gammal pung?
|
|
|
2017-05-12, 16:32
|
|
|
Lagom
|
|
|
|
2017-05-12, 21:37
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
|
|
|
2017-05-12, 21:38
|
|
|
Biggus Dickus
Reg.datum: Nov 2016
|
Trump verkar vara precis så dålig som kritikerna befarade, det måste jag erkänna. Jag hoppades på något helt annat.
|
|
|
2017-05-12, 21:47
|
|
|
är en liten legend.
|
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon
Trump verkar vara precis så dålig som kritikerna befarade, det måste jag erkänna. Jag hoppades på något helt annat.
|
Jag är förbryllad över Trump. Först uppfattade jag som "ajdå, detta är inte bra" och så blev det inte bra. Men helt plötsligt började vettiga saker hända, sen dåliga, sen vettiga, sen dåliga. Men det är inte det att ett dåligt beslut tas, varpå ett bra beslut tas, utan alla beslut lixom, nullifierar tidigare beslut.
Varje dag så sitter man verkligen "Okej, vad kommer Trump göra idag? *f5 f5 f5*"
|
|
|
|
2017-05-12, 21:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2017
|
Citat:
|
Känns ändå rätt relevant i en politiktråd? Om incest inom Islam.
|
Vet inte hur mycket belägg det finns för det han säger om incest, men han har helt rätt i att väst är bäst och att muslimer bör anpassa sig till en överlägsen kultur. Gavin är en riktigt frisk fläkt i detta PK-samhälle vi lever i. Önskar att det fanns fler svenskar som vågade sticka ut hakan på samma sätt.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:34.
|

|