Latsdrag 3 set,
Ass chins 3 set,
latsdrag igen 2 set.
Sittande hantelpressar 2 set, stående enarmshantelpress (höll i vägg för balans): från 10 kg ner till 4 kg, 7 reps på varje + 5 kg 10 reps på slutet. Sidolyft 7-6-5-4-5-6-5 kg ca 12 reps på varje.
Baksidalyft lutande bänk 4 kg 5 set,
ryggresningar viktplatta 4 set,
crunches.
Märkligt pass. 1 h prommis. Dålig sömn, helt väck men helt ok kört! Tut tuut! Matschemat går som på räls också. This will work!
Omfjg, detta kan vara det mest strukturerade inlägg som gjorts i denna journal. Lellan är det du? : ( Eller vem har kapat hennes konto? ; )
Bra tränat annars och räls gillas! (eller.. öhhm, hmm? sån man åker på iaf)
Äh, ja ba skojja.. back on ostrukturtrack!
Citat:
Ursprungligen postat av stridis
To HELL? Snarare "stepmaster to heaven".. ;P
(fast liite mer upbeat..)
Citat:
Ursprungligen postat av cam
Underbart när det går som på räls!!
(Du är bättre på det än SJ ; ))
Bra pass
Iofs kräver det inte så mkt skillz att va bättre än SJ, men tack å bock ändå! =)
Morgonpass efter nattpass idag; kunde varit piggare om man säger så.. Benpress va SYKT tungt (nytt gym och ny maskin iofs). Bencurlen va skum, fick blodstopp i baksidan som skulle joppa, bensparken var svår och ställa in (och jag petig tydligen...?). Övergav benen och bröstpressade, shit vad det är booooring men jag gjordet iaf, 4 set. Sen sittande nedåtpress triceps, körde tyngt, 4 set bra jobb. Bicepscurl, fick tips av en mr att hålla saakta på nedåtvägen men det roliga var att han knappt orkade min vikt, den kom väl fel el nåt för körde på 10 kgs men blev lite sån där.. awkvard situation. Så av ngn slags artighet körde jag långsamt negativt passet igenom. Väldigt mkt curlande på skiftande vikter och varianter, sen frenchpress, och i drag gjorde jag nog allt man kan göra med bic och tric jag kunde. Maggrejs, rumplyft och stretch. 1½ timme tog passet och kul och tempo närvarade!
Nu kan jag inte träna på evigheter pga praktiska omständigheter, är mamma o gymet stängt osv, eller ja - ska försöka förmå mig kroppsvikta lite!
Avslutar med kommentar jag fick av grabben idag på konsum: "Mamma, jag älskar dig.. du är så söööt! Men vet du att har lite bajs i ögonen....*kisar granskande* Eller kanske choklad." (jag testar bruna linser)
Puh!
Överlevde helgen utan att "ta helg" matmässigt trots lagande av lasagne, lördagsgodisinhandling, bakande av både kladdkaka (skulle ges bort) och banankaka (sonen ville baka) och matbröd (ja, sonen käkar ju.. med ost.. och bregott.. ). Belöningen för detta är att jag kan ha förra sommarens jeans, på tiden! Märkliga är att de setat snortight varje gång jag provat och nu är de typ.. lite pösiga? Jaja, en klagar inte! (ehum, även om det preciis lät så kanske..). Kört på rooiboste "äppelpaj" från Friggs + Extra tabletter "raspberry&choclate", lättlurad som man är tillfredställde det helgens godistarm.
Kändes iaf rätt att hellre ta helgen när det bjöds ofantligt gott gotter på minisemestern tidigare i veckan ist för nu, så om en vecka blir det ägg. (Haha, skadad, fri mat skulle jag skriva - men tänkte "då vill jag ha ägg". Jaja. Då blir det fria ägg! )
Har även setat med kalender och superplanerat, kommer förhoppningsvis lyckas träna både måndag och tisdag med lite skicklighet, gjorde en massa magövningar av ren glädjeyra. Det är fasiken bra när man har små möjligheter att träna, man känner inte ens efter om man pallar, man bara gört för att man kan och så blir man pepp och glad de tillfällen man kan! Gillart!
Har faktiskt fortfarande träningsvärk i triceps, benvärken tog slut igår, och eaa:t är slut, skam på torra land!
Blir nog en minisemester till i veckan, men killen i familjen jag hälsar på deffar så tänker inte hymla, gött.
Är på bra humör, för det känns faktiskt som att jag kan fixa det här, utan att ha det för kämpigt el tappa suget/hoppet (som jag gjorde i mars el när det var jag krasslig och inte brydde mig om jag åt skräpigare). Målet då? Tja, clueless som vanligt, jag vet bara att det känns.. intressant? Att se kroppen förändras, tänker inte sätta viktmål utan känner efter och tittar, är ju ändå hyggligt gammal och vill inte banta mig till sliten look. Än känns det inte som ngn fara, kan gott testa ett gäng kg ner. Tror faktiskt jag såg mer sliten ut, i ansikte osv, förra försommaren när jag bantade hårdare, denna jämna långsamma passar nog mig här och nu bra.
Ett himla babbel som vanligt, men är glad.. å tja.. babblig!
Ägg från frigående höns. Eller frigida höns som jag alltid råkar läsa det till
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
är ju ändå hyggligt gammal och vill inte banta mig till sliten look.
dagens!
Men hollaaaa milfen, kom in i matchen va!
Härligt att det går bra, blir väldigt glad för din skull =) Och så är det peppigt att läsa såna göttiga inlägg, man kan fan inte sitta å va emo när man läser sånt (inte för att jag är det dårå, men vinglar lite nära kanten ibland. Nu vinglade jag bort från den kanten igen )
Ägg från frigående höns. Eller frigida höns som jag alltid råkar läsa det till : D
dagens!
Men hollaaaa milfen, kom in i matchen va! ; )
Härligt att det går bra, blir väldigt glad för din skull =) Och så är det peppigt att läsa såna göttiga inlägg, man kan fan inte sitta å va emo när man läser sånt (inte för att jag är det dårå, men vinglar lite nära kanten ibland. Nu vinglade jag bort från den kanten igen )
Tack, glad + du glad = dubbelt så glad!
Jorå, milfen (spnx - men det var mer ett konstaterande med tanke på att jag ska leva i mitt skinn och vill ha det hyfsat spännt liksom!) ska moffa frigida äggmackor på lörda, gött gött! Å hörru, den här bilden bjuckar jag på för att putta dig lååångt från den där kanten .. (antar att man kan locka fram ett litet smile genom att visa hur man INTE fotar sin rygg? )
Har rensat förrådet och DÄR låg digitalkameraladdaren! Wihoo! Däremot ingen hjärncell så jag får leta rätt på nån sån (och hitta inställningen till självutlösning) så kan jag fota. Bättre. Än kasst.. :P
Missar att spänna, tja, att eh, posera öht helt enkelt, men det är 1a ggn jag ser min rygg sen det där fotot från 2007 där jag har bilringar på den så tja.. ;P (oki, vet att det ser ut som jag har ryggbilring även här men så äre inte, kruxar till mig bara inbillar jag mig).
Happy ending?! Jag trodde iaf det var värre så nån dag ska jag fixa spännisbild också (kanske vid nästa fettmätning, bild på posenten!).
Måndag: sehr gut tränat, gjorde bra ifrån mig! The schwett sprutade, rygg och bröst. Sen nattpass.
Tisdag morgon: Precis som måndag: enda tiden jag hade, tog den! Galet nöjd med mig själv, var typ.. död? Men krigade järnet, åh så vajert! Axlar, triceps, biceps, ben.. the kontakt, teh flow, mah lååååd! On a ROLL!
Sen har jag promenixat och joggat mig fram jämte barn veckan igenom, ätit det jag ska men faktiskt skippat kolisarna i form av potatis/pasta/ris etc FAST DET STÅR PÅ LAPPEN, för det kändes liksom som jag kunde vara utan.
Och idag, 4 h sömn (semestrat hos kompis, ätit min mat helt accepterat, BRA kompis där!), lekparkat, gjort stan, åkt tåg, sen raka spåret till superfokuserat pass för att hinna innan nattjobbet (där min rumpah är placerad nu). 1½ vecka utan paus från kostschemat (har ätardag fre kväll + lördagar eg men hoppade förra helgen). Tryckte precis 1 port salt havregrynsgröt blandat med chokladprotte (för att det är det bästa jag vet typ) och 1hg lösgodis (för att det står på schemat, nästan, och också är bästigt) så här jäser man järnet efter axlar, triceps, biceps..
När jag åt grötröran blev jag typ tårögd, så stört, men stört gott med. Salt is the shit! Å choklaa...
Rent emotionellt (tjusigt det lät) har veckan fuckat lite med mig, så sömnbristen (småsvårt att somna pga grubbel, storlätt att vakna tidigt pga hunger) ska tas igen (=snela inga larm på joppet inatt).
Tillvaron har varit båder supernajs och lite bajs, men jag har bara varit bra, gott gott! Å andra med, vänner är grymt bra grejjer dé! Mår nog lite bättre än jag borde.
Å hörru, den här bilden bjuckar jag på för att putta dig lååångt från den där kanten .. (antar att man kan locka fram ett litet smile genom att visa hur man INTE fotar sin rygg? )
Åh, 4 me?! aaaw! lockade allt fram ett litet smile --->
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Sen har jag promenixat och joggat mig fram jämte barn veckan igenom, ätit det jag ska men faktiskt skippat kolisarna i form av potatis/pasta/ris etc FAST DET STÅR PÅ LAPPEN, för det kändes liksom som jag kunde vara utan.
va? Stod det på lappen? STOD DET PÅ LAPPEN?
Hoppas tillvaron fortsätter vara supernajs och inte bajs, så att du har det så bra som du borde
Åh, 4 me?! aaaw! lockade allt fram ett litet smile --->
Kom just på att jag lånade ut kameran till grabbens farföräldrar. De lär ju undra vad vitsen med den bilden är.. Jaja. Det hade kunnat vara värre. Typ. PrOn. Eller klart det inte hade, men äh! :P
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
va? Stod det på lappen? STOD DET PÅ LAPPEN? : banned
Fredrik från Madamens konto...? Hrrm, jag hade "glömt" lappen.. mental blockering för att kunna gröta ikväll kanske! ;P
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Hoppas tillvaron fortsätter vara supernajs och inte bajs, så att du har det så bra som du borde
Tackelitack! Yeeopp, det är planen! Åhh, det är sååå najsigt exakt NU, sitter och känner hur det kittlar och pirrar i mina små muckler när de (inbillar jag mig) växer sig stora och starka, body pömp (på gym, även om det är fel gym å annat känns småbajs) är inte dumt knark! High on gym!
Att det ser bra ut på bilderna är ju inget ovanligt nu
Men oj vad mycket ord man missar när man inte är inte och läser här varje dag
Hoppas du mår bra!!
Åh, spanx!! Trevligt att du kikar in! Ja, jösses, bra hinner jag må men journalen är det värre med, riktigt försummad är vad den är.. felåt journalle!
Äter som jag ska, svårt att känna om det händer nåt men full rulle i livet gör att jag hellre tränar än skriver ner det, men here it goes:
Lördag: Gympa, rätt pisstråkigt pass, promenixande. Pommes, bea, 259 g rostbiff, fet godispåse. Söndag: The hunger! Jefla bajs, tog brödfrulle med sockrig yoghurt, flingor, juice (nope, inget står på lappen), prommis, kände mig lite dålig karaktär, tränade axlar grymt bra så kom på att jag är ju grym ju! Let´s do this! Måndag: Ben. Står det i min kalender att jag körde, och vill minnas att det var fullmagge på både benspark och bencurl i cirkelträningsrummet. Där tror jag iofs inte vikterna går så högt, men anyway, bra pass (fast varken knäböj el mark, höll på att dö i utfallen dessutom). Tisdag: Bröst och triceps, gick rätt bra faktiskt även om jag fortfarande kör på skrattretande vikter. Men behöver inte längre muta mig själv med att köra rumpa mellan varven så träningsvärken hamnade på rätt ställe efter passet. Gött! Onsdag: Rygg + gympa intensivpass. Fick höra "vad stark du blivit" och när jag sa att jag faktiskt inte höjt vikterna på evigheterna blev jag utmanad och höjde. Måste komma ihåg att pusha mig ffs, gick ju bra ju! Pb i sittande rodd, nosade på tyngre i latsdag, gått från 15 kg viktplattor till att addera ett set 20 kg. Nice! Torsdag, dvs idag: supersnabbt axelpass. Minns ju inte om jag kört på 30 kg i militärpress tidigare, trodde det sist men fick inte upp den, 4 reps idag så det va najs! Sen hantelpressar 8:or från 10 kg till 4 kg, satana vad det brände men när jag var klar med mitt intensiva korta pass no pump? Jaja, man kan inte få allt.
I övrigt så har typ alla runt omkring mig problem verkar det som, är jourhavande Lellan typ, can´t get no sleep, plus att jag är kattvakt vilket ger daglig prommis på 90 min.
Går runt på kaffe + rage, sen ska jag tydligen dricka vin med kompisar i helgen, alla laddar tydligen inför mina "fria dagar".. Inatt satt jag med kelig fräsig katt gråtig kompis som åt chokladkaka och försökte fokusera på vad hon sa istället för chokladen, trött me ögon i kors.. katt-aboolt!
The hunger! Jefla bajs, tog brödfrulle med sockrig yoghurt, flingor, juice (nope, inget står på lappen)
Vadå för jävla lapp?
Jag vill också ha en lapp (har den störst effekt om man har den på kylen eller nära kroppen hela tiden?) om det är den som gett dig den där kroppen du sitter inne med nu!!
Vadå för jävla lapp?
Jag vill också ha en lapp (har den störst effekt om man har den på kylen eller nära kroppen hela tiden?) om det är den som gett dig den där kroppen du sitter inne med nu!!
Oj, tackar! Äh, jag gick upp lite omotiverat i vintras, och var trött i orken vad gällde bantning. Så jag "hyr ut" bantningen, REform heter stället och finns här i västerås, 4 fettmätningar (kaliper, Parillos 9 punkts), kostprogram i 8 veckor á 1200 kr. Tyckte det var puckat först, hallå, jag KAN banta.. Men det har varit gött att ha en liten lapp, bara att nöta på och inte tänka, har älskat det!
Sen att det är lite obekväm bantning, som nu 1500 kcal liksom, nästan inget fett liksom, liksom asså.. baaahh!!! Haha, nejdå - men lite surt att följa en lapp man skulle vilja ändra om, å andra sidan; ca 8 kg fettförlust, inga tappade muskler på 8 veckor, så fine, det känns bra, om än obekvämt ibland. Men det är lätt att sköta sig på en lapp tycker jag. På lappen står även fre kväll + lördag fritt, det är mer där det blir jobbigt, iaf dan/dagarna efter då hungern river. Författaren av lappen heter Fredrik Carlsson, känner förtroende för att han vet vad han pysslar med och det är nog en anledning till att lappföljandet inte är så problematiskt. Finns säkert ngt ställe där du bor annars kan jag kolla om han kan rek något? Jag hade ju kunnat skriva en egen lapp, men som sagt, hyr ut bantningen och gillart.. Även om tom jag fattar att inget är magiskt bara för att det står på en betald lapp..! :P