Jag tänkte ju bara skriva mitt 5000 inlägg i min journal för att fira detta
Senast jag skrev var längesedan, jag vet, men jag kanske startar upp journalen snart igen

Beroende på hur mycket tid jag har framöver.
Jag tränar fortfarande på. Försöker få in 3 pass kampsport (bjj) och tre pass gym per vecka. Det har hänt en hel del med mig det senaste året då jag råkat ut för en del skador, t.ex. bröt jag fingret förra sommaren som först nu börjar kännas normalt igen. Jag fick en inflammation i AC-leden i axeln som fortfarande inte är bra (närmar sig 10 månader) och jag kan inte köra bänkpress alls då den fattningen på stången gör ont och gör att inflammationen kommer tillbaka. Jag kunde inte köra hantelpress med mer än 3 kg då det gjorde ont i axeln.
Nu har jag dock kommit tillbaka och har lyckats köra hantelpress med 36 kg. Axeln är inte återställd men hoppas den är på väg i alla fall! Ryggen går det bra med och jag har försökt börja öka i marklyft det senaste med 5 kg per pass. Får se när jag ska våga mig på en maxning.
Som ni ser lever jag och tränar fortfarande. I bjj har jag nu blått bälte och 2 stripes (halvvägs till lila bälte) och träningen går bättre än någonsin. Jag har bra kondition och styrka och tekniken blir bättre och bättre. Jag kommer ta upp mtb nu i sommar som jag började med förra sommaren och då var jag otroligt duktig när jag cyklade med mtb-klubben. De trodde jag cyklat på högre nivå. Skryt, yes! Nejmen. Tänkte ännu engång tacka alla som skrivit och följt mig och hoppas ni återupptar detta när jag börjar skriva igen!
Tack för mig!