2012-04-14, 23:20
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Man kan ju välja att antingen trycka tillbaks sin kåthet, el "följa med tanken" så att säga.. vi interagerade ju inte, utan kollade film - därför han ursäktade sig och sa att han kåtade upp sig själv, han vet att jag inte gillar om jag skulle ses som att jag teasat el liknande och förklarade väl just att han lät tanken löpa..
|
Okej, jag fattar vad du menar. Men jag tycker fortfarande du har fel när du säger att "hans kåthet inte hade med dig att göra". Det är ungefär som om jag kollar på porr, blir kåt av den kvinnliga porrskådisen, och påstår att "min kåthet har inte med henne att göra, för hon hade kunnat vara 4 cm kortare och kallat sig Cindy istället för Bree, och jag hade blivit lika kåt för det".
|
|
|
2012-04-14, 23:24
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Okej, jag fattar vad du menar. Men jag tycker fortfarande du har fel när du säger att "hans kåthet inte hade med dig att göra". Det är ungefär som om jag kollar på porr, blir kåt av den kvinnliga porrskådisen, och påstår att "min kåthet har inte med henne att göra, för hon hade kunnat vara 4 cm kortare och kallat sig Cindy istället för Bree, och jag hade blivit lika kåt för det".
|
..fast.. är det inte så då? Sen har väl jag en svårighet att förknippa mig själv med min yta; sex för mig ligger ofta djupare så jag blir aldrig kåt på en kändis tex. Jag kan få pirr, men då ska det ju vara att han spelar en attraktiv person el ett scenario som är nice. inte bara köttet, det blir bara ytligt försvinnande pirr av sånt. Inget fantastiskt direkt. Så för mig vore det svårt att ta det så djupt, kanske lika som med komplimanger för ens yttre resp ens inre.
Om man jämföra sex med ngn man inte känner så väl med sex med ngn man vet hur den är och gillar det som fan. Sex blir ju alltid bättre när man är med rätt person, kan inte bli annat än "ok" hur tekniskt och utseende etc fulländat det är, om personen är ointressant. En intressant person man går igång på; kan vara NÄSTAN hur obekvämt som helst och ändå bli fantastiskt. Även om det finns gränser.
Senast redigerad av Lellan den 2012-04-14 klockan 23:26.
|
|
|
2012-04-14, 23:29
|
|
Banned User
|
Citat:
..fast.. är det inte så då? Sen har väl jag en svårighet att förknippa mig själv med min yta; sex för mig ligger ofta djupare så jag blir aldrig kåt på en kändis tex. Jag kan få pirr, men då ska det ju vara att han spelar en attraktiv person el ett scenario som är nice. inte bara köttet, det blir bara ytligt försvinnande pirr av sånt. Inget fantastiskt direkt. Så för mig vore det svårt att ta det så djupt, kanske lika som med komplimanger för ens yttre resp ens inre.
|
Men även det där lilla pirret räcker väl för att man ska bli kåt nog att behöva onanera?
For the record blir jag inte direkt översvallad av åtrå varje gång jag onanerar till porr.
|
|
|
2012-04-14, 23:33
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Men även det där lilla pirret räcker väl för att man ska bli kåt nog att behöva onanera?
For the record blir jag inte direkt översvallad av åtrå varje gång jag onanerar till porr.
|
Jo, en kändis kan jag få pirr inför men då ska det mkt till. Men pirret till denna killen har ju tokdött sedan han blev kär där förut. Då blir han till en okönad varelse för mig. Nästan lite synd, hade ju varit praktiskt annars, båda singlar och forever alone..
|
|
|
2012-04-14, 23:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
BQ, hur gick date'en ?
Pd
|
2012-04-14, 23:38
|
|
Banned User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
kan inte bli annat än "ok" hur tekniskt och utseende etc fulländat det är, om personen är ointressant.
|
Måste vara trisst att vara kvinna ibland på den punkten.
|
|
|
2012-04-14, 23:40
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av TREX
|
Är det en kill/tjej-grej?
|
|
|
2012-04-14, 23:42
|
|
Banned User
|
Citat:
|
Jag tycker definitivt att det kan bli mer än OK med en tjej som har en helt perfekt kropp och är väldigt bra på det hon gör, då spelar det inte så jättestor roll hur intressant hon är eller inte.
Kanske att hennes kropp är så perfekt gör henne intressant, hmmm tankenöt.
|
|
|
2012-04-14, 23:43
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
|
Citat:
|
Förmodligen bara jag. Men därför ligger jag hellre med mig själv tills hypernintressant person dyker upp. Bra mot std:s och oönskade graviditeter!
Men å andra sidan kanske jag räknar in "efterkänslan" i upplevelsen, då är vi kanske fler som inte tycker snygghetingsex med teknikfulländning är sådär top notch på sextoppen?
|
|
|
2012-04-14, 23:52
|
|
Banned User
|
Citat:
Men å andra sidan kanske jag räknar in "efterkänslan" i upplevelsen, då är vi kanske fler som inte tycker snygghetingsex med teknikfulländning är sådär top notch på sextoppen? 
|
Efterkänslan... efterkänslan... efter... hmm? Vad är det?
Nej det är väl klart, om man inte blivit lite sådär småkär i henne för att hon är snygg, finns ju det scenariot också.
"Lellan ligga med sig själv" tror precis mitt huvud exploderade, ouch.
|
|
|
2012-04-14, 23:55
|
|
Banned User
|
Citat:
Jag tycker definitivt att det kan bli mer än OK med en tjej som har en helt perfekt kropp och är väldigt bra på det hon gör, då spelar det inte så jättestor roll hur intressant hon är eller inte.
Kanske att hennes kropp är så perfekt gör henne intressant, hmmm tankenöt.
|
Men du är en kille och Lellan är en tjej. Har svårt att tro att detta är könsbundet.
Jag fick höra att jag var "det bästa ligg hon hade haft" av en tjej som jag bara träffade några gånger och som inte ens tyckte om mig. Hon hade ändå nyss kommit ur ett 4 år långt förhålande. Så hon var nog ingen "Lellan".
|
|
|
2012-04-15, 00:45
|
|
Ge mig en igloo
|
Känns som att den här tråden gör att jag aldrig mer vill ligga.  Lustdödartråd.
|
|
|
2012-04-15, 01:15
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Fantastiskt, folk säger att de hatar denna tråd men jag fullkomligt älskar den när jag ser kontrasterna. Lellan, din senaste story är så otroligt underbar på alla sätt o vis
|
|
|
2012-04-15, 01:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Lellan du säger att han helt plötsligt blev ointressant.
Vad är det som säger att han inte helt plötsligt blir intressant igen?
|
|
|
2012-04-15, 04:21
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
 I kiss ass sometimes?
*VIFTAR HYSTERISKT MED REMEMBERENCE SOM BEVIS*
Nå, där ser ni. Vi är vuxna människor. Som gör saker ihop. På samma våglängd! 
|
nyss erkände du att han sagt att han ville ligga med dig o nu är ni på samma våglängd?
Citat:
Ursprungligen postat av rememberence
Ja, och tro mig...får lika mycket skit som du får för detta.
Antingen är kompisar/kollegor övertygade om att tjejkompisen har någon dold agenda, eller så är det jag som har det.
|
Grattis, du är en av få som får det att fungera
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.
|

|