Frågan är väl snarare när han ska skaffa ett par axlar värda att nämna på ett träningsforum?
Varför ska man nämna axlarna menar du? Ge exempel på bra axlar för ett forum, jag vill kolla upp det lite närmare, har du bilder tex? Jämför mig gärna med ngn som är deffad nu så du påvisar din okunskap.
Jag tror all hjälp jag behöver finns på kolozzeum...
Yeah buddy! Dock anses jag göra helt fel i det avseendet här på kolozzeum, jag är dock nöjd med vad som sker och jag vet vad jag pysslar med.
Mvh
Jag tycker att du gör fel i stort sett allt, i precis varenda övning (sorry) Men du har ett par rediga axlar iallafall. Och resten av kroppen är bra den med, och du är ganska stark, jag hade gärna bytt fysik.
Frågan är väl snarare när han ska skaffa ett par axlar värda att nämna på ett träningsforum?
Jag fattade inte riktigt varför du quotade mig där, tar det som ett ironiskt inlägg att du backar upp han+att jag är forumtrög :P
Sålänge resultaten kommer kan du köra 1/4 övningar, I could care less. För personlig träning avskyr jag allting där man inte utför övningen till max eller iallafall nära. Att sträcka ut armarna i hantelpress är väl det minsta du kan önska eller sänk vikten. Så tänker jag.
Jag tycker att du gör fel i stort sett allt, i precis varenda övning (sorry) Men du har ett par rediga axlar iallafall. Och resten av kroppen är bra den med, och du är ganska stark, jag hade gärna bytt fysik.
Sewen: Kan du kolla på dips utförandet, mkt bättre nu vah? 28 godkända Arne reps?
kanske 28 Arne reps igår i dips, känns bra nu, målet är minst 40 på SM efter att jag gått ner ca 6 kg
Porja ärligt talat så blir det nog fan inte bättre än sådär, klockrena och vääääldigt lättbedömda :thumbsup:
Du kan med gott samvete korta ner stoppet i toppen aningen också, du kommer att få dem ändå och då kommer du säkert över 30 reps också! Bra skit helt enkelt!!
Porja ärligt talat så blir det nog fan inte bättre än sådär, klockrena och vääääldigt lättbedömda :thumbsup:
Du kan med gott samvete korta ner stoppet i toppen aningen också, du kommer att få dem ändå och då kommer du säkert över 30 reps också! Bra skit helt enkelt!!
Vad glad jag blir! Nu ska jag köra vidare för högre reps! Tack för orden!
Nu kör vi mot SM!
Syns att du är lättare och i ännu bättre form! och att den hårda trännigen ger resultat! Du går ner i vikt ca 0,5 kg i veckan vah?
Tack Porja!!
Jepp, försöker ligga runt 0,5kg i vecken.
Riktigt fina dips på ditt senaste klipp!!
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Tittut! Var det Nicke Nyfiken som kom på besök där?
Yngsta sonen som skulle se om han också fastnade framför kameran..
Crossfit i trädgården, första passet utomhus för året!