sandler kan ju vara den mest efterblivna skådespelaren som någonsin existerat. Bojkottat allt han medverkar i för länge sedan.
+1
__________________ Jag tränar i mitt garage! Hardcore så det förslår.
"It's the same bull that I see spouted all the time with training partners. 'Oh, if you don't have training partners, you'll never amount to anything'. That's absolute garbage."Mike Tuchscherer
Mycket bra, blev positivt överraskad.
Riktigt skön svart humor, och som tidigare nämnts så tycker jag att den har vissa likheter med Guy Ritchies filmer vilket i min bok är ett stort plus.
Pastor Smulter predikar:
"En tarvitse pillua! En tarvitse rahaa. Koska pääasia on että penkki kulkee"
Citat:
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Alltså allvarligt. Bland de sämre filmerna jag sett på många år. Helt värdelösa skådisar, lövtunn historia och fightscener som inte liknar nått alls. Blää.
Filmen var rätt B, ja, men fighting-scenerna var någorlunda realistiska iaf (för att vara film).
Det känns så genuint i den filmen, man får känslan av att det faktiskt är så (på ett ungefär) det kan se ut i de mindre trevliga kvarteren
Det kan jag skriva under på. Vissa delar av LA håller man sig undan från. Jag bor i ett relativt 'dynamiskt' kvarter. Skottlossningar ibland, och Crip-medlemmar som svassar runt.
Vanilla sky.. älskar den. har sett den förut. lite samma filmtyp som jacobs ladder. Dock är jacobs ladder som jag såg igår kanske mer av ett mästervärk.
Båda är att rekommendera.