hammarcurl
2set
eftersom jag är hardcore baddibuilder använde jag remmar när jag curlade 15-kgs hantlarna.
bicepsmaskin
1set
feel the burn baby
fuskshrugs m hantlar
4set
Kommentar: Kändes ok, bänken lite lättare än förra gången. Fick mig även en lång lektion i hur det är att sitta i fängelse av en ny bekantskap på gymmet.
150x0 (närmare trots att jag lyckades sparka till med benen så att jag flyttade bänken och mig själv bakåt flera centimeter), hade jag fått samma träff som på 130 tror jag att jag hade fått upp den.
150x0 ( mindre nära men inte långt ifrån)
film
Frustrerande att inte klara, nu riskerar det att gå prestige i det här och då vet man aldrig hur det slutar. 150 är ett vackert tal som vore trevligt att klara.
Stående hantelpress
17x35?
17x25?
sidlyft m hantel i superset m maskin för baksida axlar
3setxca15reps
smalbänk (explosiv m studs)
140x3x3
dips
+60kgx3
+70kgx2
+60kgx3
extension m rep över huvet
2setxca20reps
Tate press i superset rullande extension
2setxca10+5reps
fuskshrugs m hantlar
5setx25-35reps
Kommentar: Hoppas verkligen att jag tar 150 snart, känner att jag kommer ha svårt att släppa det här annars.
Stående hantelpress
It's not about how much you can lift, it's about how much you look like you can lift, but it also helps if you can lift a lot too.
Har inte uppdaterat på ett tag. Har tränat på men inte presterat nåt. Brände ut mig lite i axelträningen då jag gjorde ett flertal missade maxningar på 150 i Jamrozpress.
dagens pass ben
frontböj m bälte
150x2
160x1
170x1
170x1
180x1
185x1
185x2
170x3 fick gardin när jag lyfte av och lyckades precis lägga tillbaka stången, gjorde fiskdansen i vad som kändes som 30 sekunder.
frontböj u bälte
150x1
150x4
120x4 med paus i botten
Zercherböj (bara för att testa)
120x1
120x1
120x1
Detta gjorde hyfsat ont i armarna, kommer nog inte att köra denna övning mer.
rum. mark
150x3x3
lårcurl
2set
Kommentar: Hade tänkt köra benpress och lite annat smått å gott men struntade i det.