Här skulle jag fota för att se om det händer ngt på benen, å så ser det värre ut? Men jag antar att det är ljus, vinklar å sånt. Men ser ju fasen.. butch ut.
Å andra sidan så har de presterat idag, så jag tänker inte kapa av dem:
Knäböjsmaskin fullmag 10 x 1
Bröstpressmaskin 10, 7, 15, 10 (skrev inte upp så taget ur minnet, men 7:an är på fullmag iaf, de andra på en el två plattor lättare)
Axelpressmaskin 10, 5, 6 , 7 (7 plattor på första, två följande 8 plattor, sista 9 plattor!

)
Tricepspressmaskin 15, 10, 10 (första på 10 plattor, sen 8 - kändes lite skumt i axlarna, stela typ)
Knäböjsmaskin fullmag 15 x 3
Rumpmaskin fullmag 15 x 3
Magmaskin fullmag 15 x 2
Sen såg jag att det var tomt vid fria vikterna och smet dit och gjorde 10 reps hantellyft åt sidan 6 kg, följt av 10 "tummen upp" bicepscurls utan att släppa hantlarna - sen kom det nån så jag smet tillbaks med svansen mellan benen till cirkelgymet igen... suck. Jag var mer brydd om ngn skulle komma än hur det kändes, så jag vet inte om d var lätt el tungt ens. Bättre kan jag.
Så Magmaskin fullmag ett set till.
Sen stretchade jag och körde ngn skum magövning på plint i stretchrummet.
Alltså, jag måste sluta vara så pinsamt socialt fobisk när jag tränar, VEM bryr sig om jag står där jag inte brukar stå och känner på ngn vikt? Jösses va larvig jag är,
klart jag får träna!!!
Jag är toktrött i huvudet, så jag glömde av att jag ska skriva prydligt. Sry, ska skärpa mig!