Ben
idag på atletica, med Bilf
Knäböj
90/ 5
110/
6
100/ 8 6
Benpress enbens
x/ 12 12
Benspark
fullthus/ 6
68/ 12 12
Stående vadpress
120/ 12 12 12 12
Liggande bencurl
x/ 10 12 10 10
Kommentar: Ett gott pass. Var skit trött i mina klena, stackars ben efter böjen. Tänkte köra raka mark men kände mig mör efter markpasset i förrgår.
Gott att böjen börjar arta sig.
Nöjd
Citat:
Ursprungligen postat av Lepras
Bra käk-det lär du växa bra på ; )
japp-zstång är riktigt skönt o köra biccar med!
|
Ja, det hoppas jag också! ; ) Håller med dig. Aldrig kört tidigare. Ska börja köra det mer!
Citat:
Ursprungligen postat av tommie-92
Hängt med i journalen nu ett par veckor utan att skriva nånting, nu äre dags..
Marken var det riktigt bra vikter i, intala dig ingenting annat!
Biceps curlarna på 40kg var riktigt bra, EZ stång is the shiets när det gäller biceps träning!
Fortsätt kötta på!
ps. din arm är inte att leka med .ds
|
Ja, det var fanemej dags.
Jo jag vet att marken är helt okej med tanke på ålder, vikt och all annan skit. Men jämförelsevis med exempelvis bänkpressen är jag
inte nöjd. Tack ska du ha!
Citat:
Ursprungligen postat av CiCoro
riktigt avundsjuk på hur bra du lägger upp dina mål och kosttillskott. själv vakna jag 10 min sen!!! jag käkar en del om nätterna men inte lika mycket som jag hade gjort om jag hade en normal dyngsrytm. Älskar också att sticka till McDonalds ibland : ) känslan när man vet att 1000 kcal e klart e skönt oavsett om de innehåller en del fett!  nu ska ja ta en gainer för jag ser att du brukar ta en på morgonen !: D oftast väntar jag till innan träning o efter trots att det e sämre, latar mig bara så jävla mycket !.
|
Donk is the shit. Kollade innehållsförteckningen på en cheeseburgare vilket var 16g protein, 30g kolhydrat, 14g fett och 300kcal (om jag inte missminner mig). Helt klart prisvärt och en jäkligt god bulk.
Gå och lägg dig tidigare då. Och du behöver inte sova mer än 9 timmar. Jag blir bara slö av det.
Nu ska jag iof inte överdriva, självklart sover jag längre ibland men jag föredrar att ligga på 8-9timmar per natt.
Sen tar jag gärna inte en gainer på morgonen utan
proteinkosttillskott. Kolhdyrater får man i sig vare sig man vill eller inte
Citat:
Ursprungligen postat av Zibbe
fanv ad avsi jag är på er som kan äta lite utan att bli julfeta direkt : ( Buuuhuuu...
Dagsformsbilder snart? :O
|
Tro mig när jag säger att jag inte har några mirakelgener ang kroppsfett. Min kropp har en kärlek till att späcka på sig. Jag tror det är pga en kombination av gener och massa bantningar som liten innan brottartävlingar (sånt skall tydligen anpassa kroppen till att lägga på sig fett). Skönt att kunna skylla på sånt
Dagsformsbilder kommer när fler önskat (attentionwhore som söker bekräftelse

). Nej, men det kan vänta om inte fler är sugna på det.