Jag har lyxen att slippa räkna, förutom när jag "går utanför" mitt vanliga schema (för att det ska matcha mina makromål). En vanlig vardag vet jag bara hur mycket av varje grej som ska ner, rätt skönt att köra på rutin (:
Hur utbildad(ja, eller "duktig" det är sak samma. :>) är massören som du gick till? *pop corn*
Prata med honom om det?
Jag behöver en isbjörn!
Pandor och isbjörnar har fluff. och fluff är fint Har du fått en isbjörn än ?
Vet inte, har bara gått till den massören en gång så jag har inte fått en direkt uppfattning om hur duktig han är.
Får forska mer under nästa massage.
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
är det nyckelbenet och inte precis under nyckelbenet?
kan både bli inflammerat och duktigt stressat precis i muskelfästet där, finns ett antal punkter där som är sketömma...hela vägen ut mot axeln... (nu ler vunnis stort, han vet nog exakt vad jag menar)
Hmm, ja, smärtan är ganska lokal där nyckelbenet möter bröstbenet.
Men det skulle mycket väl kunna vara precis under nykelbenet/första revebenet möts.
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Okej, byta frisyr idag, ja/nej? *p opcorn*
(Angel har redan svarat, tack! *kissa ss*)
Ja. rött kort hår som bilden du länkade är ashett!
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Jag klarade dagens examen! Nu får jag äta hamburgare med Gorgonzola. Hurra!
Grattis Skeden!
Citat:
Ursprungligen postat av emcalu
Nej, det gör den inte, men jag vill läsa till sjuksyrra egentligen.
Vill trääääääna ... jaja.. ny kortisonspruta i axeln på tisdag.... Trött o less o vill hem från jobbet... 50 min till stägning iaf o ledig dag i morgon ska bli niceeee
__________________ "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker,
men mena allt man säger"
Vill trääääääna ... jaja.. ny kortisonspruta i axeln på tisdag.... Trött o less o vill hem från jobbet... 50 min till stägning iaf o ledig dag i morgon ska bli niceeee
Apropå Ninja Turtles så har jag en fundering. Tror ni att Donatello kan vara bög?
För det första så är hans bandana lila, den internationella homosexualitetsfärgen.
För det andra är hans valda vapen en bo-stav. Av det otal ninjavapen som finns känner sig Donatello mest bekväm med att greppa en enorm fallossymbol.
För det tredje så är hans fritidsintressen ganska mesiga, och inte riktiga pojkhobbyer som hans bröders. Rafael gillar att slåss och köra snabba fordon, Michelangelo föredrar att åka skateboard och spela tv-spel, Leonardo tränar helst kampsport, medan Donatello helst sitter inlåst på sin kammare och fipplar med tekniska prylar.
För det fjärde så är hans röst en halv oktav ljusare än hans bröders. Tjejigt värre.
För det femte så är han överintelligent. Undersökningar visar att emedan heterosexuellas medel-IQ är 100, så är homosexuellas 120, och transsexuellas hela 140. Och Donatello är ett supergeni. Kan framtida Turtlesfilmer måhända centrera runt Donatellos förvandling till Donatella?
En könsbytesprocedur lär i alla fall inte bli speciellt problematisk. De enda yttre könsskillnaderna hos den rödörade vattensköldpaddan är att hanarna har längre klor på frambenenen än honorna. Torde vara väldigt enkelt att operera.