2008-03-07, 00:43
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
jag vill byta jobb, men till vad?
|
|
|
2008-03-07, 00:44
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Ah, med den bilen hade jag också försökt köra ifrån dom  Vad har du fått lägga ut på godiset? Körde du mycket för hårt osv? Här är det iaf väldigt ovanligt att man skulle komma undan med kortet i behåll om man ens försökte smita.
|
Jag har bara bytt avgas, filter, stift och satt ditt laddtrycksregulatorn, resten bytte förra ägaren, så jag har kommit rätt billigt undan. under 10k iaf.
Jag var inne och gasade i stan.. Ser några snutar framför mig som vinkar in mig, jag fick ett ryck och tar första gatan till höger och sticker iväg så fort det bara går, längre bort kör jag in på en parkering för att se ifall dom missar mig (dom låg långt bakom), ett par sekunder hör jag dom komma och där var jag totalt säker på att kortet var rökt. Fick sitta i polisbilen en halvtimme och snacka lite och snutarna säger att det var precis att inte kortet rök, det hade gjort det om dom haft en chans att mäta upp mig
Jag fattar inte heller hur man kan smita, bli tagen och lyckas behålla kortet... Men jag är grymt glad över att jag fick behålla lappen.
Ursprungligen postat av King Grub
Är rutorna blott ett minne, är man helt enkelt fet.
|
|
|
|
2008-03-07, 00:45
|
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av überstarken
Jag har bara bytt avgas, filter, stift och satt ditt laddtrycksregulatorn, resten bytte förra ägaren, så jag har kommit rätt billigt undan. under 10k iaf.
Jag var inne och gasade i stan.. Ser några snutar framför mig som vinkar in mig, jag fick ett ryck och tar första gatan till höger och sticker iväg så fort det bara går, längre bort kör jag in på en parkering för att se ifall dom missar mig (dom låg långt bakom), ett par sekunder hör jag dom komma och där var jag totalt säker på att kortet var rökt. Fick sitta i polisbilen en halvtimme och snacka lite och snutarna säger att det var precis att inte kortet rök, det hade gjort det om dom haft en chans att mäta upp mig
Jag fattar inte heller hur man kan smita, bli tagen och lyckas behålla kortet... Men jag är grymt glad över att jag fick behålla lappen. 
|
Hah, du hade allt en jävla tur där  Poliserna var säkert smygavundsjuka på din bil (jag är det  ).
|
2008-03-07, 00:48
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Hah, du hade allt en jävla tur där  Poliserna var säkert smygavundsjuka på din bil (jag är det  ).
|
Sån grym tur... Jag är fan inte värd det... Kör alltid som en dåre och har inte ens blivit stoppad av snuten en enda gång på de 2,5 åren jag haft kortet.
|
|
|
|
2008-03-07, 00:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Cotti frutti, gör att jag kan fixa till min deff 
Pumpa CoB nu?!
|
|
|
2008-03-07, 00:50
|
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av überstarken
Sån grym tur... Jag är fan inte värd det... Kör alltid som en dåre och har inte ens blivit stoppad av snuten en enda gång på de 2,5 åren jag haft kortet.
|
Haha det är fan inte rättvist, jag har blivit stoppad 2 gånger när jag kört strax över begränsningen med min jävla container till bil
|
2008-03-07, 00:52
|
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Citat:
Vad är det för server vi pratar om? 
|
WhiskyHörnan WH#1
Finns en del finnar faktiskt. <Goljat> tror jag är finnar. Är det du roffe?
|
|
2008-03-07, 00:56
|
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av egge
WhiskyHörnan WH#1
Finns en del finnar faktiskt. <Goljat> tror jag är finnar. Är det du roffe? 
|
Aldrig sett det nicket förr och inte spelat på den servern heller, men jag nickar oftast ao.zyNO så hojta om du ser mig nångång.
|
2008-03-07, 00:57
|
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Varför är alla så menlösa när det händer något utöver det vanliga?
Idag när jag höll på o packade in matpåsar i bilen så kommer en okänd fyllgubbe ranglandes längs trottoaren. Så en bit bort drar han världens vurpa, slutar med att han ligger, blödandes o kan inte ta sig upp.
Innan jag hunnit packa klart så är det minst 10 pers som skulle kunna ha hjälpt honom. Men vad gör folk, står o glor som jävla idioter.
Så jag fick gå fram o prata med honom och hjälpa honom upp till en bänk. En tant ville då ringa ambulans men det vägrade han.
Slutade med att han fick sitta på bänken o vila. Eftersom han var lugn och skadan inte var i närheten av fyllan så gick jag därifrån.
Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow."
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2008-03-07, 01:06
|
|
|
#VilaLagom
|
Folk är väl alltid rädda att blanda sig i saker eller ens prata med främmande (konstiga) människor.
|
2008-03-07, 01:09
|
|
|
Registered User
|
Gubben kunde ju haft rabies? Det vill man ju inte bli smittad utav eller?
|
|
|
|
2008-03-07, 01:13
|
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
jag fick hans blod på mig, vi får se om jag överlever
Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow."
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2008-03-07, 01:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
http://www.alazif.se/
haha, Dr. Alban är tillbaka! Vilken jäkla lirare.
|
|
|
2008-03-07, 01:21
|
|
|
#VilaLagom
|
Äh nu blir det mera cs. Sömn är överskattat.
|
2008-03-07, 01:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2005
|
Har precis gibbat klart min dos av cs för ikväll
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.
|

|