2008-03-06, 23:40
|
|
Mr.KlopFis
Reg.datum: Jan 2007
|
Uppkörning nästa lördag
Klarar jag det då! då blir det boxholm på direkten och köpa röda faran
|
|
|
|
2008-03-07, 00:04
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av egge
Jag var så inne i spelet nyss att när morsan ropade och undrade var telefonen var så svarade jag med "bomben är här". Vi hade ju nyss plantat ju. 
|
HAHA! Händer mig hela tiden. Det och så att jag håller in push-to-talk-knappen i ventrilo av reflex när jag ska ropa nåt åt morsan. Typ nån frågar "var är den sista?" och jag skriker "neej jag äter om en stund". 
FAN vad vi var bra ikväll!
Whatup kolo?
|
2008-03-07, 00:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Motorbreath
Roidar mer då folk skickar mail med bytesförlsag trots att man gjort det tydligt i annonsen att bytesförslag är ointressanta. Sist var det en som ville byta en uppsättning fälgar till Volvo mot min skoter... Gjorde mig inte besvär att svara ens en gång.
|
Får hålla med dig.
Sen roidar jag på alla jäklar som sätter så oskäligt höga priser på blocket.
32" Tjock-TV säljes. 7 år gammal, som ny. Nypris: 5000, men du får den för 4000:- Liten spricka i glaset och fjärrkontrollen är sönder. Prutat och klart. Endast seriösa köpare tack. Mailen är lånad. Ring mig. Jag är för korkad för att hantera en mail, och inser inte att ingen jäkel vill ge 4000 för en gammal skruttig TV. Hejdå!
|
|
|
2008-03-07, 00:11
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
HAHA! Händer mig hela tiden. Det och så att jag håller in push-to-talk-knappen i ventrilo av reflex när jag ska ropa nåt åt morsan. Typ nån frågar "var är den sista?" och jag skriker "neej jag äter om en stund". 
FAN vad vi var bra ikväll!
Whatup kolo?
|
Been there done that, setat och surrat i telefon och tryckt ner vent knappen varje gång man pratar i telen
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2008-03-07, 00:12
|
|
made a huge mistake
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Verkligen inte.
Höll på mycket som fan på högstadiet/början av gymnasiet men sedan lade jag av. Tog upp lirandet igen i höstas och nu har jag fastnat.
Folk är grymt mycket bättre nu än på min tid så man känner sig ganska kass men det är kul ändå. Lirar ofta på whiskyhörnans förstaserver.
|
Då kan jag komma in på och busa lite med dig.
|
|
|
2008-03-07, 00:15
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Been there done that, setat och surrat i telefon och tryckt ner vent knappen varje gång man pratar i telen 
|
Väldigt lätt hänt att man säger grejer i venten som som polarna inte borde höra
|
2008-03-07, 00:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Jag är extremt glad idag. Har trimmat bilen, nästan kört ifrån snuten och nästan blivit av med körkortet. 3000:- kostade det.
Ursprungligen postat av King Grub
Är rutorna blott ett minne, är man helt enkelt fet.
|
|
|
|
2008-03-07, 00:18
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av überstarken
Jag är extremt glad idag. Har trimmat bilen, nästan kört ifrån snuten och nästan blivit av med körkortet. 3000:- kostade det.
|
Så du försökte köra ifrån snuten men lyckades inte, bötade 3k men fick behålla kortet?
..det intressanta är förstås vilken bil du kör och vad för trim?
|
2008-03-07, 00:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Så du försökte köra ifrån snuten men lyckades inte, bötade 3k men fick behålla kortet?
..det intressanta är förstås vilken bil du kör och vad för trim? 
|
Ja precis så!  Jag ångrade mig efter en stund för det kändes inte värt det.
Min egen Nissan 200sx s14a med frontmatad ic, 3" avgas från turbo och utan kat, bränslechip steg 2, öppet konat luftfilter, sinterlamellkoppling, stor bränslepump, greddy laddtrycksregulator, Iridiumstift... *puh* Ja det var nog allt där.  0.95 bar ladd, 300hk+ Och SATANA så bra den går !!
Ursprungligen postat av King Grub
Är rutorna blott ett minne, är man helt enkelt fet.
|
|
|
|
2008-03-07, 00:28
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av überstarken
Ja precis så!  Jag ångrade mig efter en stund för det kändes inte värt det.
Min egen Nissan 200sx s14a med frontmatad ic, 3" avgas från turbo och utan kat, bränslechip steg 2, öppet konat luftfilter, sinterlamellkoppling, stor bränslepump, greddy laddtrycksregulator, Iridiumstift... *puh* Ja det var nog allt där.  0.95 bar ladd, 300hk+ Och SATANA så bra den går !!
|
Ah, med den bilen hade jag också försökt köra ifrån dom  Vad har du fått lägga ut på godiset? Körde du mycket för hårt osv? Här är det iaf väldigt ovanligt att man skulle komma undan med kortet i behåll om man ens försökte smita.
|
2008-03-07, 00:35
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Jag klarade mig från böter då jag försökte köra ifrån snuten mitt i stan och med obesiktigad bil. Fick t.o.m. köra hem bilen sen.
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2008-03-07, 00:39
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe
Jag klarade mig från böter då jag försökte köra ifrån snuten mitt i stan och med obesiktigad bil. Fick t.o.m. köra hem bilen sen.
|
Svenska mespoliser  Känns som man blir pålad i röven för bara för att man har hög tomgång här typ.
|
2008-03-07, 00:39
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av tobbo
Då kan jag komma in på och busa lite med dig. 
|
Vad nickar du?
|
|
2008-03-07, 00:40
|
|
#VilaLagom
|
Citat:
Vad nickar du?
|
Vad är det för server vi pratar om?
|
2008-03-07, 00:42
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Svenska mespoliser  Känns som man blir pålad i röven för bara för att man har hög tomgång här typ.
|
Jag har fått mer skällning av vanliga svenssons när jag accelererat för fort än av snuten när jag gjort tydliga fel i trafiken.
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:04.
|

|